|
Post by Saruwatari Takumi on May 24, 2007 13:10:14 GMT 2
Baren er stor. længere inde i lokalet er den en scene med en mikrofon. til højre for scenen stod der disk med nogle stole foran
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 24, 2007 13:12:37 GMT 2
Jeg kom ind i baren. en mand bag disken kiggede på mig med et smil. jeg så på ham med tomme øjne og satte mig på en stol. "kan jeg få noget uden alkohol?" spurgte jeg træt. manden så bare oprigtigt på mig og spurgte "kommer du for at bestille én tid til på lørdag?" jeg kiggede svagt på ham, "nej.. noget at drikke tak.." han vente om og fnøs, så fandt han så et glas vand frem til mig. "her, 15 kr. tak" han holdte glasset hen foran mig, jeg tog imod det og gav ham 15 kr.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 24, 2007 13:13:48 GMT 2
jeg sukkede imens at jeg så isterningerne svømme rundt i glasset. jeg havde nu håbet på noget kakao, eller juice.. jeg tog en lille tår af isvandet.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 24, 2007 13:25:48 GMT 2
Da jeg fik drukket glasset helt færdigt, besluttede jeg mig for at rejse mig og gå tilbage, men manden stoppede mig. jeg kiggede mig over skulderen. "hvad?" han så bare på mig med dét der smil, "sikker på at du ikke vil-" . "NEJ FORFANDEN!" jeg nåede at afbryde ham og løb så ud.
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 25, 2007 21:49:49 GMT 2
Kazumetzu kommer ind, let i sine egne tanker.. det regner udenfor, derfor er han gået ind.. for at søge ly. Han bor jo ingen steder endnu, og står bare på bar bund.. ved ikke rigtig hvad han skal stille op. Han går op til disken... ser lidt tilfældigt rundt men uden at gøre andet
|
|
|
Post by Chiaki on May 25, 2007 22:12:14 GMT 2
Jeg kommer med slæbende skridt ind ad døren og går direkte hen til bartænderen. jeg sætter mig i en akarvet stilling på en af de høje stole og læner mig ind over bordet. "jeg skal have en Bacardi Brezza.. kold tak." jeg lagde pengene på bordet og fik hurtigt min brezza.
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 25, 2007 22:14:57 GMT 2
han står lænet lidt ind over disken/baren. står bare lidt og hænger med et tungmulet blik. Han skæver lidt rundt, men der er ikke noget der fanger hans blik lige ved første øjekast... Han gnider let det blå øje, overvejer lidt hvad han skal stille op, når regnen engang stopper...
|
|
|
Post by Chiaki on May 25, 2007 22:20:57 GMT 2
jeg skævede over i mod den anden herinde. "hmrf" jeg vendte igen min opmærksomhed til brezza'en. jeg satte den op til munden og tog en slurk.
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 25, 2007 22:22:24 GMT 2
han står lidt, skæver lidt rundt igen.. hørte vist nogen? Selv om der er rimelig høj musik, følte han sig kort overvåget. Han bider sig i underlæben, prøver diskret at se lidt rundt. Hans blik falder mod ham lidt væk. Han finder ham lidt uhyggelig at se på -men det er jo ikke noget nyt
|
|
|
Post by Chiaki on May 25, 2007 22:28:10 GMT 2
jeg tørrede mig sagte om munden og stillede brezza'en på bordet. sukkede lidt og hørte til den høje og støjende musik.
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 25, 2007 22:31:26 GMT 2
han står lidt... kan så pludselig mærke sin Narkolepsi gribe ind... mærker hvordan hele hans krop langsomt synker sammen i søvn.. Pludselig drætter han bare om på gulvet... det er tydligt at se at han ikke er besvimet, men at han sover.
(Sorry, ved det er uorginalt xD men... jeg er uopfindsom? XD)
|
|
|
Post by Chiaki on May 25, 2007 22:37:21 GMT 2
Hæver uinteresseret et øjenbryn da han kigger i retningen af fyren på gulvet. "svækling.." mumler han lavt ned i flasken. ser så over på ham igen. "og dog.." et frækt smil spiller over hans læber og han rejser sig fra sin plads og går over imod fyren. jeg løfter ham hurtigt op i kraven. ryster ham lidt frem og tilbage. han sover.. "perfekt" koldt udtryk i ansigtet. ligger ham så over skulderen som en pose og bærer ham ud af caféen (der blev han bortført XD)
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 25, 2007 22:44:25 GMT 2
(Skævt! XD)
Han sover bare sådan rimelig tungt, enser slet ikke at blive flyttet på
|
|
|
Post by Chiaki on May 25, 2007 22:45:15 GMT 2
"jeg kalder det, 'take away' " mumler han til sig selv og trasker videre. (så til hans lejlighed x'D)
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:08:54 GMT 2
Kazumetzu kommer ind, ligesom forleden.. til forskel fra da, hvor han søgte ly, er det denne gang for at glemme alle traumerne en smule... Han har jo lidt penge... en lille smule... 1-2-300... han sætter sig op på en af barstolene.. kan ikke nå jorden... Han ser lidt mut ind på bartænderen, inden han bestiller en tilfældig drink, betaler og stirrer lidt i glasset... drikker af det.. han har aldrig drukket før, men han ved, at folk glemmer når de drikker... Det er et rimeligt stort glas egentlig... men ligenu tænker han ikke på at man også glemmer at tænke når man er fuld..
|
|