|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:12:32 GMT 2
Hikari kommer stille ind og sætter sig oppe ved baren.. "et gals vand.." siger han roligt.. han drikker ikke, men han syns stedet er hyggeligt.. han betaler og og kort efter får han sit vand.. han ser sig roligt stille om..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:15:30 GMT 2
Kazumetzu drikker lidt mere, holder en hånd over glasset og læner sig slukøret ind over bordet med en stille sukken.. han lukker øjnene lidt.. ikke fordi han er søvnig ligenu.. han føler sig bare fysisk meget udmattet... hele hans dag har jo været præget af angst
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:17:36 GMT 2
Han ser roligt på Kazumetzu.. det er hvad man får ud af at drikke tænker han roligt men siger isteden.. "er du okay ?" han smiler et lille smil, og selv om det ikke er meningen bliver det let carmerende..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:20:18 GMT 2
han ser op på ham... han har drukket næsten halvdelen allerede.. det har ikke påvirket ham endnu. "Jaeh... ca.." siger han stille, ranker sig op og stirrer på sin drink
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:24:01 GMT 2
Han rejser sig stille og går hen til Kazumetzu.. "ehm.. mit navn er Hikari.. og det er ikke min menig at blande mig i dit liv.. men.. det der er ikke særlig sundt.." siger han roligt og ligger en hånd på Kazumetzu's skulder.. han ser roligt på ham med et lille let charmerende smil som før..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:26:39 GMT 2
"Det... ved jeg godt... Men.. Jeg har bare brug for at glemme noget.. før det tærrer mig op indefra.. sådan.. river lidt i maven og i hovedet, så man føler sig som.. som sådan en der ikke er rigtig i hovedet.." han løfter stille glasset igen.. sætter det for munden, vipper hovedet let tilbage mens han stille lukker øjnene, så en tåre slipper hans øjnkrog, ned over kinden, mens han bunder glasset..
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:29:42 GMT 2
Hikari ser godt tåren og tøre den forsigtigt væk.. "fortæl mig.. hvad hedder du ?" spørg han roligt, og ligger en hånd på Kazumetzu's hånd, altså den han har glasset i, og prøver at få ham til at stille glasset, men ikke voldsomt, det skal være sådan at det er Kazumetzu's valg at stille glasset..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:31:23 GMT 2
han stiller det tomme glas ned på barens diskbord igen. "Ka... Kazumetzu.." siger han stille, lidt tøvende, inden han ser op på ham over sin skulder... der var meget alkohol i det han drak, men han er ikke fuld -endnu altså... det skal lige tage fat i ham og sådan
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:34:11 GMT 2
"Kazumetzu.." siger han, som i at han lige skal prøve at udtale det.. "hør Kazumetzu.. det nytter ikke noget at drikke sig fuld.. jeg ved godt det kan være svært at snakke med folk man ikke kender, men vil du ikke være sød at fortælle mig hvad der er sket..?" spørg han roligt.. han har sluppet Kazumetzu's hånd.. men har endnu en hånd på hans ene skulder..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:36:36 GMT 2
han ryster lidt på hovedet. "Nej.. Han slår mig bare i hjel for det.." siger han næsten uhørligt... holder hånden for munden, for ikke at begynde at græde igen. Jeg er en pivskid er jeg! han kan mærke alkoholen i sig... den begynder stille at liste sig ind på ham
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:39:20 GMT 2
Han tag en hånd under Kazumetzu's hage og prøver at få ham til at se ham i øjnene.. "hvad har 'han' gjordt mod dig..?" spørg han roligt.. man kan mærke på Hikari at han blot vil hjælpe.. "jeg ber dig fortælle mig det.. jeg vil gerne hjælpe dig.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:41:27 GMT 2
da han sådan tager fat i hans hage, går et sæt igennem ham, og han slår panikken hans hånd væk. Desjavú. "Nej lad mig være!" udbryder han med et hulk, får sig rejst fra stolen så hurtigt at den næsten vælter... Han ryster på hovedet, lidt omtåget
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:44:17 GMT 2
Hikari fjerner stolen så Kazumetzu ikke falder over den og tag så forsigtigt fast i hans ene arm, bare for at han ikke vælter.. "rolig Kazumetzu.. jeg gør dig ikke noget, det ville jeg aldrig gøre.." siger han.. han prøger at få øjnkontakt med Kazumetzu.. hans øjne er roligt og ærlige.. han ville aldrig skade nogen..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 27, 2007 0:46:23 GMT 2
"Man.. man kan ikke stole på nogen.." mumler han lavt... ser op på ham, let pløret i blikket... han er begyndt at blive beruset...
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:48:13 GMT 2
"jeg gør dig ikke noget.." siger han roligt og ser ham i øjnene.. "det lover jeg.. men lad mig hjælpe dig væk herfra.. du har ikke godt af at være her.. især ikke når du er fuld.. eller er på vej til at blive det.." siger han roligt, men bestemt..
|
|