|
Post by Hikari on May 27, 2007 1:27:30 GMT 2
Han følger stille med, med et skævt små forviret smil..
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 16:07:08 GMT 2
Taizen kommer ind med Daiki og lader langsomt blikket glide rundt i baren. "Nå... Hvor skal vi sidde?" spørger han og lægger armene over kors.
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 16:13:51 GMT 2
,,Æh, det kan du da bare bestemme," svarer han med et skævt smil og kigger rundt; der lader ikke rigtig til at være kommet nogle, men det er jo stadig eftermiddag, så det er måske ikke så underligt,
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 16:19:08 GMT 2
Han nikker og sætter sig ved et tilfældigt bord midt i rummet. Derefter ser han afventende på Daiki.
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 16:23:53 GMT 2
Med et kort smil trækker han en stol ud og sætter sig overfor Taizen, læner sig lidt tilbage og kaster endnu et blik rundt på stedet, inden han ser tilbage på Taizen. ,,Hvad så?" spørger han og beslutter på forhånd, at han ikke skal have noget alkohol at drikke, da han skal levende op igen i morgen - men det kan da heller ikke være Taizens tanke, vel?
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 16:26:26 GMT 2
Han trækker på skuldrene. "Jeg skal bare have en cappuchino. Og du?"
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 16:35:25 GMT 2
Daiki bliver afbrudt i tankerne og ser spørgende på Taizen, inden han bestemmer sig. ,,Øeh, en seven up," svarer han hurtigt og efterfølger sætningen med et smil, men begynder efterhånden at føle, at det er rimelig ubetydeligt.
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 16:41:20 GMT 2
Han nikker og gør tegn til servetricen om, at de er klar til at tage imod bestilling. Hun haster over til deres bord med små, hurtige skridt og et bredt smil på læberne. "En seven up og en cappuchino." siger Taizen, og servetricen skribler hurtigt hans ord ned på sin papirblok, før hun iler ud i køkkenet. "Nå..." begynder Taizen og hviler armene på bordkanten. "Du går på gymnasiet, kan jeg gætte mig til?"
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 16:48:30 GMT 2
,,Ja," nøjedes han med at svare og læner sig lidt tilbage, uden rigtig at lægge mærke til servitricen. ,,Sproglig linje.." Han piller lidt ved kanten af bordet, mens hans blik flakker rundt i rummet.
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 16:52:06 GMT 2
Han nikker og ser ned i bordpladen et par sekunder, før han igen åbner munden. "Har du planer om noget specielt?"
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 16:55:05 GMT 2
(Undskyld de langsommelige svar, jeg sidder og tegner -.- Tøvende flytter han blikket hen på Taizen, ærgelig over spørgsmålet. ,,Næeh.. ikke rigtig," svarer han ærligt og sukker lavt.
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 17:01:56 GMT 2
Han ser på Daiki igen og lægger hovedet på skrå. "Nå. Men det finder du vel ud af på et tidspunkt."
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 17:04:08 GMT 2
,,Jaeh, det gør jeg vel," siger han og lyder ikke helt så overbevisende som Taizen, mens han fremtvinger et svagt smil. Han forsøger i stedet at skifte emne. ,,Hvad laver du så?"
|
|
|
Post by Taizen on May 28, 2007 17:10:06 GMT 2
"Ikke noget specielt. Jeg prøver egentlig bare at finde et job." mumler han med et skuldertræk.
|
|
|
Post by Daiki on May 28, 2007 17:11:49 GMT 2
,,Hvad er du uddannet som?" spørger Daiki interesseret og glemmer hurtigt snakken om hans egen uddannelse.
|
|