|
Post by Chiaki on Jun 23, 2007 0:12:56 GMT 2
jeg aer ham beroligende på ryggen. "jeg skal nok holde det jeg lover.." jeg knugede ham svagt ind til mig. han er ved at få et anfald.. tror jeg.. "vil du sidde lidt ned? eller vil du hen et sted hvor der er tørt?"..
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 23, 2007 0:14:11 GMT 2
"Jeg ved... det ikke... Jeg kan ikke holde mig vågen.." mumler han en smule udpløret. "uhm.." han mærker sine ben kolapse, og hans greb i Chiakis trøje løsnes, inden han slatten som en karaklud synker sammen
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 23, 2007 0:15:49 GMT 2
jeg holdt heldighvis stadig fat om ham, ellers ville han have landet nede på den fugtige jord. jeg bar' ham op (i nygift par stilling), jeg så roligt ned på ham, besl'uttede mig så for at gå hjem til mig, der var både varmt og tørt.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 23, 2007 0:20:14 GMT 2
han ligger bare slattent som en våd kareklud.. Chiaki kan sådan set bære ham hvorhen han vil..
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 23, 2007 0:20:35 GMT 2
//out.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 16, 2009 21:07:04 GMT 2
Clarence var efterhånden en anelse træt efter at have båret på Needa, og var glad for de havde nået hans bestemmelses sted. "Der kommer ikke så mange her ude." fortalte han, som han slap Needa.
|
|
|
Post by Needa on Aug 16, 2009 21:11:39 GMT 2
Needa var efterhånden lidt øm ukendte steder, efter at være blevet slæbet rundt i så lang tid. Da Clarence slap ham, hånede han lettet op. Godt nok havde det været sjovt, at blive båret på den måde, men alting med måde. "Hmm," brummede Needa, der stod og så sig omkring, jah nærmest spejdede, mens han holde om sig selv, da vinden var mere bemærket oppe på den lille bakke.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 16, 2009 21:14:00 GMT 2
"Fryser du?" Clarence kiggede indgående på Needa, satte sig op ad træet, stadig kiggende på Needa. "Sid ned?" han klappede let på jorden ved siden af sig.
|
|
|
Post by Needa on Aug 16, 2009 21:16:35 GMT 2
Needa vendte sig mod Clarence, og betragtede først ham, derefter det store bøgetræ. "Nej", sagde han, selvom det godt nok så sådan ud. "Det er bare vinden", forklarede han. "Hmm", brummede han igen, men trak så på skulderen, og placerede sig ved siden af Clarence, ligeså lænet op ad træet.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 16, 2009 21:18:59 GMT 2
Clarence lænede sig helt tæt på Needa, ganske ubemærket, før han med en let hvisken spurgte, "Tror du mig nu..?"
|
|
|
Post by Needa on Aug 16, 2009 21:23:34 GMT 2
Needa gav et ufrivilligt spjæt fra sig, da Clarence pludselig hviskede ham ind i øret. Han gjorde store øjne, der efter få sekunder, ændrede sig til let grumt skulende udgave af Needas øjne, hvor Needa derefter sukkede lidt anstrengt. "Jah, det gør jeg såmænd", kom det oprigtigt fra Needa, der var kommet sig over sin mindre forskrækkelse.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 16, 2009 21:24:35 GMT 2
"Godt." nikkede Clarence kort, og lænte sig en anelse op ad Needa, "Nu hvor jeg har bortført dig, så bestemmer jeg." pointerede han, ganske seriøs.
|
|
|
Post by Needa on Aug 16, 2009 21:27:17 GMT 2
Needa så skeptisk på Clarence og lagde derefter bestemt armene over kors. "Det ville jeg ikke regne med, hvis jeg var dig", sagde Needa viljestærk.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 16, 2009 21:30:49 GMT 2
"Nu får vi se." nikkede Clarence og klappede kort Needa på låret, med et rimelig selvsikkert smil.
|
|
|
Post by Needa on Aug 16, 2009 21:34:38 GMT 2
Needa var ikke videre begejstret for den måde Clarence klappede ham på låret, som var han en hund. Der af klappede Needa lige så let og kort, som Clarence havde, Clarence på kinden. "Det gør vi jah", svarede han kækt og smilede uskyldigt til Clarence.
|
|