|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 20:27:12 GMT 2
han ved ikke hvorfor... det kom bare helt af sig selv at han sådan kastede sig om halsen på ham. "Mrrrhm.." han gemmer ansigtet ind mod hans brystkasse. "Heej.."
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 20:34:09 GMT 2
Aer ham roligt op og ned ad ryggen. jeg sagde ikke noget.. så bare ned på hans pjuskede lyse hår. så så op imod den næsten mørke himmel og sukkede så. "Hvordan går det så?" smiler skævt.
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 20:37:37 GMT 2
( freeze BITCH XD!!!)
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 20:37:58 GMT 2
"Det.. går fint." siger han med et lidt forsigtigt smil. "Har været hjemme... min.. mor er begravet nu.." han mærker sit smil falme lidt, og en klump hobe sig op i halsen
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 22:52:26 GMT 2
"Mhm.." - så det er der han har været..
".. det da altid godt.. at hun er blevet begravet.. end at hun ligger i en container et eller andet sted.." jeg så ud til siden og kiggede ud på den mørke himmel.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 22:53:50 GMT 2
"Jah.." han nikker en smule inden han slipper ham, lader hænderne glide ned i lommerne på sin jakke -en ny jakke, i en neongrøn farve
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 22:56:48 GMT 2
"Mhm.." jeg gumlede mig lidt i underlæben og betragtede så Kazumetzu, "du har fået ny jakke?" smiler svagt. "du ser fin ud i den.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 22:58:59 GMT 2
"Hmm?" han ser ned på jakken. "Jah.. den er ny.. har fået den af min bror.." han smiler let varmt, ser lidt forsigtigt op på ham
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:00:27 GMT 2
Nikker svagt. "Din bror.. ah.." smiler skævt til ham, graver lidt med skosnuden i jorden. Ser op mod himlen og sukker en smule. skal jeg sige noget om dét?
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:02:46 GMT 2
han ser lidt på ham. Han virker... stille..? Mon jeg har gjort noget forkert...? hn får et uroligt præg på sit porcelænsskrøbelige ansigt..
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:04:34 GMT 2
Mit blik glider hen over hans ansigt. jeg bukker mig hurtigt ned og kysser ham på munden, slipper så kysset lidt efter. "Kazumetzu.. " mit blik flakkede til græsset, himlen og så til kazumetzu. "jeg .. skal lige snakke en smule med dig.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:06:31 GMT 2
han mærker en rødmen da Chiaki kysser ham, men den svinder stille ind da han slipper det igen. "Ehmn.. jaeh..?" han får en underlig fornemmelse inden i af at have gjort noget galt
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:10:41 GMT 2
min skosnyde blev endnu mere beskidt af jorden. "Altså.. " jeg lavede et kast med hovedet til siden. jeg tog en dyb indånding, jeg kunne vel lige så godt sige tingene lige ud. "kazumetzu jeg er virkelig ked af det dét var ikke min mening at såre dig eller noget men jeg kom til at ta' på en anden dreng det jeg ked af og undskyld rigtig mange gange fordi jeg ved ikke hvad der gik galt oppe i mit hovede og det eneste jeg har at sige lige nu ellers er at jeg elsker dig og håber at du kan tilgive mig." (AMEN XD) - sagde jeg i en laaang smørre uden at holde pause.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:13:36 GMT 2
hn står først lidt.. ser bare forvirret på ham, inden hans ansigt nærmest trækker sig sammen, bliver skrøbeligt og såret. Han bakker, kan mærke hvordan de blå øjne bliver blanke. Han vender hovedet væk, bidder tænderne hårdt sammen og lukker øjnene hårdt i.. holder armene let om sig selv, hårdt sammenlukkede øjne, men uden et ord -indtil videre
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:15:37 GMT 2
"............................." Står og skraber skosnuden noget mere i jorden. Arrgh!! hvis jeg dog bare ... kunne spole tiden tilbage! "Undskyld" mumlede jeg og så væk. egentlig.. ville jeg gerne holde om den lille fyr.. men.. det virkede en smule forkert lige nu.
|
|