|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:19:23 GMT 2
Han ser så mod ham. "Undskyld?! Tror du det er nok?!" hans stemme dirrer, og han råber egentlig ret højt. "Men ved du hvad? Det er mig der har været dum! Dum og naiv! At tro på dig, det var mit livs største fejltagelse!" råber han, hvor gråden kan høres i hans stemme.. tydeligt.. han bakker, ryster på hovedet.
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:23:44 GMT 2
"..." jeg spærrede øjnene let op, og hvis jeg havde holdt noget i hånden lige nu.. ville jeg sandsynlighvis have tabt det. "Jam- .. " jeg var en smule tom for ord - jeg stod bare dér og blinkede og flakkede med øjnene. "fejltagelse?.." jeg tøvede lidt. "... det var ikke meningen!.. det var ikke meningen at dét skulle ske!" jeg blev en smule desperat - skulle jeg bare have ladet være med at sige noget? jeg tog en dyb indånding. "og hvis du.. elsker mig.. så ville du!... så ville du.." jeg bed mig lidt i underlæben - hvilket var sjældent for mig, "så ville du give mig en chance til!"
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:27:02 GMT 2
han vender hovedet væk. "Du skal ikke tale om betingelser for kærlighed! Din... Din hykler!" han holder en hånd for munden for at holde hulk tilbage.. mærker tårer ned af kinderne. "Rin havde ret! Folk forandre sig ikke når de først er 'rådne'!" han bakker igen. "Hvis man elsker nogen, så gør man ikke sådan! Du ville bare udnytte mig!" nu kan han ikke holde gråden inde mere, og hans sidste ord knækker over i lydløse hulk, som dog kan høres som vejrtrækning i stød
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:30:08 GMT 2
"Nej, jeg.." jeg stod med tomme hænder - et tomt hjerte, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. rin?! hvad har dén rin sagt!? jeg var ved at blive rasende.. men det var jo min egen skyld "jeg har ikke udnyttet dig!! aldrig i hele mit liv.. kunne jeg finde på et udnytte dig.." "Aldrig.." hviskede jeg. jeg stod med tomme øjne og så på ham, "det var forkert af mig.. jeg forstår du er vred.." jeg ville ligge en arm eller to om ham.. men jeg lod være.. jeg så ud til siden, "om forladelse.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:36:12 GMT 2
der går en lille stund hvor han ikke kan tale på grund af gråd. "Et undskyld er bare ikke nok!" hans stemme er helt rusten af gråd. "Det er det ikke!" hans øjne er halvt lukkede, og i hans sorte øjnvipper, hænger klare perler af tåre, som glinser svagt i måneskinnet
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:38:37 GMT 2
"Kazu-" .. jeg gik tættere på ham, jeg rørte forsigtigt ved hans arm. "hvad skal jeg gøre?" hviskede jeg nærmest lydløst. mine øjne var ved at blive let blanke selv og jeg smilede vemodigt. jeg havde virkelig ingen idé om hvad jeg skulle gøre... virkelig.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:41:34 GMT 2
han trækker sig bagud i et ryk da han rør ham. "Du skal holde dig fra mig!" siger han med op til flere hulk. "Jeg afskyer det du har gjort!" han presser så igen en hånd mod nederste del af sit ansigt... ligenu er hans øjne endnu svagt lukkede, og tanker om selvmord stryger igennem hans hoved
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:44:20 GMT 2
jeg tog min hånd til mig og lod den hænge livløs ned ad min side. "det er forståeligt.." jeg så ned til siden, så så på ham. "Men.. men jeg har aldrig løjet for dig når jeg sagde at.. jeg elskede dig!"
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:48:13 GMT 2
han klasker begge hænder for ørerne. "Hold mund! Jeg vil ikke høre på det! Jeg vil... ikke... høre..." hans tale bliver en smule sløv.. en svimmelhed overrumpler ham.. Man får jo narkolepsianfald, hvis man med den sygdom, pludseligt foretager humørskifte, så drastisk at det ændre blodtrykkey
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:51:13 GMT 2
"Kazumetzu.." jeg rakte armene lidt op for at gribe ham hvis han nu skulle falde. jeg tog en dyb indånding og gik over til ham, jeg lagde armene om ham. "lige meget hvad.." hviskede jeg svagt, "så vil jeg ikke have at du kommer noget til.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 22, 2007 23:53:03 GMT 2
Han vrider sig, men flytter sig af en ellet anden underlig grund ikke. "jeg hader dig!" hulker han, men gemmer sit ansigt ind mod hans brystkasse, stadig med hænderne presset mod sine ører.. svimmel.. mærker et enormt søvnbehov... Regnen begynder stille at sive ned fra nogle tunge skyer, som har trukket ind over og mørklagt
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 22, 2007 23:56:57 GMT 2
"... had mig alt det du vil.. jeg elsker dig.." jeg vuggede ham svagt frem og tilbage og aede ham blidt på ryggen. "ville du hellere have at jeg havde holdt kæft? at jeg ikke fortalte dig dét? i et forhold.. skal man helst ikke have for mange hemmeligheder.." jeg sukkede en smule - men hvad ved jeg egentlig om forhold?
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 23, 2007 0:00:14 GMT 2
"Du skulle bare aldrig have gjort det!" får han sagt ud mellem de små hulk. "Jeg hader dig!" hans hænder knuger sammen om Chiakis jakke.. han mærker regnen blive tættere... hører den... men alle lyde smelter nærmest sammen for ham, og hans tale er blevet let sløv... men han prøver at holde sig vågen
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 23, 2007 0:03:43 GMT 2
"jeg fortrød det også.." sagde jeg stille. jeg mærkede regnens dråber på mig.. men for mig slog de ned som tunge bly.. "det var dumt af mig.. og hvis.. det er.. kan jeg sagtens slå mig selv ihjel for det.. jeg var dum.. meget dum.. en ren idiot.. der ikke tænkte sig bedre om.. det skulle jeg have gjort.. jeg har set min fejl.. min fejltagelse.. hvis du vil være sammen med mig.. så lover jeg.. at jeg aldrig.. aldrig gør det igen.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 23, 2007 0:08:08 GMT 2
han står stille... ansigtet gemt ind mod ham.. hans ben føles som om der ingen muskler er i, og han vakler, ville have faldet hvis han ikke holdt fast i Chiakis trøje. "......" han svarer først ikke, kniber øjnene hårdt sammen. "Og hvis du alligevel gør det, så vil jeg aldig se dig igen!" piver han så stille, nærmest som om han fortsatte et andet svar..
|
|