|
Post by Chiaki on May 27, 2007 0:27:33 GMT 2
Bakken står lidt for sig selv. den er dog ikke så høj, men vinden tager godt fat heroppe. der er blevet bygget et lille hegn op som man kan stille sig op af. der står også et stort bøgetræ på bakken.
|
|
|
Post by Chiaki on May 27, 2007 0:29:42 GMT 2
kommer roligt gående med armene hængende slapt ned af siden. han har intet udtryk i ansigtet. han er nærmest forstenet. jeg mærker vinden i mit kølige ansigt og det varer ikke lang tid før at jeg står på bakken og læner mig op af hegnet.
|
|
|
Post by Chiaki on May 27, 2007 0:38:48 GMT 2
Sukker svagt for sig selv. vinden blæser roligt forbi ham. "lorte liv.. nej! f'ucking rart liv. jeg kan gøre hvad jeg vil." mumler han.
|
|
|
Post by naoshi on May 27, 2007 0:43:42 GMT 2
Nao kom roligt gående. Han havde hænderne dybt begravet i lommerne på den stribede hættetrøje, han havde på. Han sparkede halvhjertet til en sten, der skilte sig ud på stien, han fulgte. Han anede egentlig ikke rigtig hvor han gik hen; han havde bare haft brug for lidt frisk luft og noget ro, da hans overboer havde fået den fantastiske idé at holde fest med usandsynligt høj musik. Han sukkede lavmælt for sig selv og lænede hovedet tilbage, lukkede øjnene og mærkede den kølige aftenvind mod sit ansigt, løfte op i sit hår.
|
|
|
Post by Chiaki on May 27, 2007 0:45:54 GMT 2
han ligger ikke just mærke til andet en vinden,græsset og sig selv. f'uck lort.. sukker irriteret.
|
|
|
Post by naoshi on May 27, 2007 0:53:25 GMT 2
Nao fortsætter roligt sin gang. Han lytter ikke til andet end græssets bløde lyd under sine fødder og vindens lette leg med træernes blade. Det hele er så fredfyldt. En anelse kedeligt, måske. Det er meget anderledes end storbyen, han er flyttet fra. Men det er vel både godt og dårligt? Nao løfter blikket, da han synes at kunne høre nogle andre skridt et stykke væk, men i aftenmørket er det ikke helt til at skelne den ene silhuet fra den anden.
|
|
|
Post by Chiaki on May 27, 2007 0:54:59 GMT 2
"det er bare så.. ensomt.. mit liv.. hele livet.." mumler han svagt. står og sparker lidt græs op fra jorden med foden.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 0:58:23 GMT 2
Daiki kommer gående, mens han brummer en lavmælt melodi for sig selv, mest for at holde mørket lidt på afstand. Han ser kun nogle meter frem foran sig og holder ikke helt øje med, hvor benene fører ham hen; uanset hvad skal han nok finde tilbage igen.
|
|
|
Post by naoshi on May 27, 2007 0:59:24 GMT 2
((ohh teh emoness... xD (<- ku ik la vær.. sorry xDD)))
Nao stopper op og glipper lidt med øjnene i retningen af hvad han synes at kunne få til at udgøre en menneskeskikkelse; helt klart en ung mand. Han løfter et øjenbryn, betragter tavst skikkelsen et øjeblik. Der er ikke ret meget andet at tage sig til her.
|
|
|
Post by Chiaki on May 27, 2007 1:01:43 GMT 2
Hører nu nogle her. måske to personer? jeg vendte mig svagt om, og så en skikkelse tæt på, og en skikkelse lidt længere væk. "Hey there.." Smiler chamerende. ensomhed's tankerne er snildt glemt bag facaden.
|
|
|
Post by naoshi on May 27, 2007 1:03:48 GMT 2
Det giver et mildt sæt i Nao, da personen han betragter, vender sig mod ham. Det tager ham et øjeblik at genfinde fatningen, men han svarer nærmest som var det en refleks: ,,Hej." Han kan ikke engang se personen ordentligt, men alligevel falder det ham ikke rigtigt ind at gå tættere på. Han skæver en smule til siden, da han synes at kunne høre endnu en person nærme sig - eller er det bare vinden? Han vender blikket tilbage til silhuetten foran ham.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 1:03:49 GMT 2
Han løfter hovedet i et ryk og standser, ser sig lidt tøvende omkring, inden han opdager to andre længere væk. ,,Hey..?" mumler han spørgende og efterfølger det af et let smil, begynder så at bevæge sig mod dem. Lægger hovedet lidt på skrå, har hænderne i hver sin lomme og en lys poloshirt foroven - det er trods alt ikke så koldt udenfor som tidligere, heller ikke om natten.
|
|
|
Post by Chiaki on May 27, 2007 1:06:01 GMT 2
"Hmrf".. laver et nik med hovedet op af. holder sig på afstand hva? fnyser. kniber øjnene halvt sammen for at se nærmere på personerne. ingen jeg kender.. lader en hånd glide chamerende gennem håret. "hvad laver to små skønne unger, som jer.. her.. så sent?"
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 1:08:26 GMT 2
Daiki trækker lidt på skuldrene, smiler stadig lidt skævt.. ,,Sådan, bare ude og lufte benene, eller.. hvis man kan være for træt til at sove, er det dét, jeg er." Kigger nysgerrigt mod ham, der taler, uden at kunne se så meget i lygtepælenes svage lys.
|
|
|
Post by naoshi on May 27, 2007 1:09:37 GMT 2
Nao løfter et øjenbryn. Skønne unger? Han trækker let på skuldrene og går så hen imod personen. I nogle få, lange skridt når han til kun at være få meter derfra og stopper så op, let tilbagelænet. ,,Så lille er jeg heller ikke," siger Nao afslappet; et let smil glider ind over hans læber for at signalere at han ikke er ude på at fornærme nogen. Han drejer overkroppen en smule for at se i retning af den tredje person på bakken.
|
|