Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:24:45 GMT 2
,,Hmm... Sorrow... Det er... Et meget specielt navn.." Smiler skævt til ham. Da han slipper min hånd trækker jeg den til mig igen. Jeg opfører mig næsten som en lille pige.. Fnyser indenvendigt af mig selv, mens jeg bliver ved med at smile til Sorrow.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:29:12 GMT 2
Jeg nikker som for at give ham sammentygge. Betragter hans smil, og konkludere hurtigt han intet har hørt om min forsvinden. Ser op og ned af ham. Ikke værst... Springer pludselig op fra stenen, og i en hurtig bevægelse er jeg tæt foran ham. ,, Men hvor er Rin dog egentlig et smukt navn.." Hvisler jeg lavt, indsmigrende. Træder så et skridt forbi ham som intet er hændt, hvilket der heller ikke helt er endnu, samler en sten op og kaster den ud i vandet, hvor den lander med et højt *skvulp*.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:33:03 GMT 2
Det giver et kort sæt, da han pludselig står så tæt på mig; ,,Uhmm... Tak.." Hvisker jeg, og vender mig så hurtigt om mod ham, da han går forbi mig. Han er... Mærkelig... Og dog.... Mystisk... Smiler kort, jeg kunne faktis kunne lide det, han så mystisk og hemlighedsfuld ud, hvilket bare gjorde mig endnu mere nysgerrig omkring ham.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:35:10 GMT 2
(( Ihh ^^ perfekt.. han er stjernetegnet 'skorpionen' et kendetegn for dem er at de ser, og opføre sig lidt mystiske, og hemmelighedsfulde XD du har lige redet min dag))
Samler endnu en sten op og kaster i vandet. ,, Hvor kommer De fra Rin?" Spørg jeg så lavt. Ser svagt over skulderen så jeg lige kan se ham. Vinden blæser let op i mit hår. Det suser en smule for ørene.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:39:05 GMT 2
( Genialt xD.... Glad to help xD )
,,Et... Rimelig kedeligt lille sted... " Svare jeg lavt, står bare og betragter ham lidt, uden at sige noget. ,,Og du?" Lægger hovedet en anelse på skrå, nysgerrigt.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:41:19 GMT 2
Vender mig imod ham. Overvejer grundigt mit svar. ,,Samme..." siger jeg så og trækker på skuldrene. Ser lidt ned af stranden. ,, Bor de i nærheden?" Spørg jeg så lavt indtrængende.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:43:59 GMT 2
,,Det kan man vel godt sige... Jeg har en lejlighed, oppe i byen.." Ser hen i retningen af byen og så tilbage på Sorrow. ,,Og du?... Har du beboet dig et sted her i byen?" Spørger jeg så, lavt, men stadigt dybt intresseret.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:49:38 GMT 2
Vender mig atter bort. Samler en sten op. Kaster den af fulde kræft ud i vandet. Mine bevægelser er agresive og virker vrede. ,, Nej det har jeg endnu ikke.. Jeg havde regnet med at bo på hotel.. men alle er booket.." Siger jeg lavt med et sørgeligt tonefald... Vender mig imod ham. Mine øjne er klare, som ville jeg græde. Men jeg er ikke ked af det. Jeg har end ikke tjekket hotellerne.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:53:31 GMT 2
Ser lidt på ham, bider mig kort i læben, og lægger så hovedet på skrå. ,,hvis du vil... Så... Jeg har et extra værelse derhjemme, jeg bruger som gæsteværelse... Du kunne bo hos mig indtil du finder dit eget sted?" Ser på ham, med et nysgerrigt blik.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:58:22 GMT 2
Bingo! Smiler hemmelighedsfuldt. ,, Tjo hvis det ikke er til alt for meget besvær..." Siger jeg i et ydmygt tonefald. ,, Men husleje skal jeg nok betale... Hvis pengene rækker.. Forstår du,.. Jeg blev bestjålet i lufthavnen..." Siger jeg og ser ærgeligt på ham. ,, Så skal vente en måneds tid på et hævekort og sådan..." Siger jeg og betragter hans reaktion. Mine løgne bliver fremstillet med en ydmyg og forlegen stemme.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 19:02:24 GMT 2
,, Jeg er glad for at hjælpe" Smiler til ham. Ser lidt på ham lytter til hvad han siger. ,,De behøver du virkelig ikke... Jeg skal nok betale, for både, mad og husleje.. Min løn rækker til meget.." Smiler skævt til ham.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 19:06:49 GMT 2
Smiler hemmelighedsfuld. ,, Tak. Det er virkelig mig en kæmpe stor hjælp." Siger jeg lavt og smiler venligt. Går hen imod ham. ,, Hvad arbejder De, da som?" Spørg jeg roligt.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 19:11:56 GMT 2
,,Jeg er lære... Jeg har, lige nu, en privatelev" Svare jeg ham. Betragter hans mystiske ydre, med hovedet let på skrå, og smiler så skævt.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 19:17:32 GMT 2
,, Ahaa..." Nikker og smiler venligt. Træder ham lidt nærmere. ,, Og De har ikke en evt. kone eller kæreste der hjemme som De skal have spurgt om lov før jeg tager med Dem?" Hvisler jeg indtrængende.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 19:21:24 GMT 2
Står bare stille, mens han skridt, for skridt, nærmer mig. Ryster en anelse på hovedet; ,,Nej..." Svare jeg lavt. Står stille, genoptager min betragtelse.
|
|