|
Post by hoshi on May 27, 2007 15:39:56 GMT 2
Hoshi kommer småløbende, griner lidt og ser sig over skulderen efter sin bror. "Kom nu!" siger han ivrigt, løber tilbage, lidt rundt om ham med et muntert smil
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 15:41:00 GMT 2
Tsuki kommer traskende efter med hænderne i lommerne .. Han siger ikke noget, men sukker opgivende af sin lalleglade bror .
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 15:42:26 GMT 2
han tager fat i hans arm, trækker lidt i ham. "Kom nu! Vi kan bade? Vejret er raaaaaart!"
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 15:47:00 GMT 2
,,Jeg har ikke lyst til at bade" siger han, men følger alligevel med når han bliver trukket i . Det er faktisk ret flot vejr . Solen skinner og der er næsten ingen vind overhoved ..
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 15:50:34 GMT 2
"Joooo du vil gerne bade! ALLE vil ALTID bade!" siger han med et stort smil, hopper ivrigt rundt om ham, river lidt i hans bluse. "Ta den aaaaaf! vi skal bade!"
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 15:53:36 GMT 2
,,Vi har jo ikke noget badetøj med" siger han, og prøver desperat at holde fast i sin bluse . Han ser sig en smule flov over skulderen, om der evt. skulle komme nogen .
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 15:55:28 GMT 2
"Det er ligemeget, dine boksershorts er smukke!" han griner, river lidt videre i hans bluse. "Folk kan ikke se om det er badetøj eller undertøj alligevel.. kom nuuuuuuuh!!?"
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 15:57:27 GMT 2
Han rødmer en smule, og prøver stadig at holde fast i sin bluse . ,,Hvad hvis der kommer nogen ?" spørger han og kigger sig over skulderen igen . Normalt plejer han altid at bevare roen, men ikke når man taler om at være halvnøgen offentlige steder .
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 16:00:32 GMT 2
"Så må de glo eller lade være.." han griner. "Det er da ligemeget.. kom nu!" han griner af fryd over det gode vejr, det blå vand og det bløde sand.. trækker stadig i hans trøje, inden han direkte kaster sig over ham for at vælte ham og flå den af ham
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 16:06:36 GMT 2
,,Nej, lad min trøj OUHF" i det samme bliver han væltet så lang han er ned i sandet, med sin egen bror ovenpå . ,,Stop det ! Lad mig være !" snerre han og prøver desperat at forsvare sig mod at miste tøjet .
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 16:10:38 GMT 2
han griner. "Lad nu være med at være så blufærdig!" han river den af ham. (okay?^^) "Kom nuuu! Du skal bade sammen med mig!"
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 16:12:07 GMT 2
Han rødmer vildt da hans trøje pludselig forsvinder over hans hoved, og holder armene beskyttende foran sin brystkasse . ,,Jeg vil ikke !" udbryder han og sparker til sandet for at bakke væk .
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 16:13:46 GMT 2
han griner, kaster sig hen over ham. "Du er íkke en tøs, kom nu!" han tager fat i hans bukser, rejser sig mens han holder i buksebenene, hiver til for at få dem af
|
|
|
Post by tsuki on May 27, 2007 16:16:55 GMT 2
Han holder stædigt fast i buksekanten, så han istedet for at miste bukserne bliver trukket hen af sandet . ,,Giv så slip Hoshi ! Jeg mener det ! " snerre han og prøver at sparke ham væk .
|
|
|
Post by hoshi on May 27, 2007 16:19:03 GMT 2
han mumler noget. "Neee-iiiii! Vi skal bade!" siger han med bedende øjne. "Kom nuuu!! Der kommer ingen!"
|
|