Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 16:55:26 GMT 2
Kommer traskende, ned af vandkanten, den store, brune jakke, er slået godt omkring mig, så jeg ikke har det koldt. Køre hurtigt en hånd gennem det grå/blå hår, og blinker en enkelt gang.
|
|
|
Post by casper on Jun 2, 2007 17:04:35 GMT 2
stopper op og kigger rundt...klør mig kort i håret..
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 17:40:00 GMT 2
Sidder lige så stille på en sten i nærheden af vandkanten. Betragter med fasination og frygt, vandet som bruser. Havets magtfulde kraft tvinger bølgerne til at skylle op på land, for blot at blive trukket tilbage igen. Ligger hovedet på skrå. Vandet funkler klart i den sene sols sidste stråler.
|
|
|
Post by casper on Jun 2, 2007 17:42:50 GMT 2
kigger endu en gang rundt og dumper så ned i sandet...
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 17:46:33 GMT 2
Klemmer øjnene en anelse sammen, og stopper så op, ser ud over det funklende vand, ser så ind mod stranden. Kbæler et lille gab, bag en knuttet hånd og løsner jakken, en smule, så den ikke sidder helt så tæt, på min krop.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 17:49:18 GMT 2
Ser ned langs stranden. Pludselig er der noget der fanger min interresse. En skikkelse et godt stykke længere nede af stranden (Rin). Jeg betragter personen med et varsomt blik. Næsten dyrisk blik. Alle instinkter er oppe nu da jeg ser jeg ikke er alene.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 17:55:34 GMT 2
Stopper alle bevægelser, da mit blik fanger en anden fyr's, længere op af stranden. Står bare stille og stirrer på ham, hvad hanhar gang i har jeg ingen anelse om, men nysgerrigheden, stiger i mig, lidt efter lidt.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:00:00 GMT 2
Han har set mig,... fastslår jeg. Jeg Knuger hænderne let. Rejser mig ikke fra stenen. Måske... Jeg betragter fortsat fyren på afstand. Smiler hemmelighedsfuldt.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:02:41 GMT 2
Betragter ham nøje, vipper lidt fra side til side, hans smil gør mig en smule rastløs, og endnu mere nysgerrig end hvad jeg allerede er i forvejen. Han ser så.... Såå Tygger lidt på det, mens jeg stadig bare stirrer på ham.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:05:32 GMT 2
Tænker tingende igennem. Det kan tage konsekvenser at snakke med denne person. Jeg ved endnu ikke hvor udbredt min forsvinden er... Jeg trækker let på skuldrene for mig selv. Smiler så falsk. ,, Hajsa!" Råber jeg til fyren. Laver et tegn til han blot skal komme nærmere.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:08:45 GMT 2
Løfter det ene øjenbryn, men trækker så på skulderen og nærmer mig ham roligt. ,,Heey.." Smiler skævt til fyren, og stiller mig foran ham, dog stadigvæk, et stykke væk fra ham, som om, at hvis jeg bare rørte ved ham ville han gå i stykke, han så ikke skrøbelig ud... Jeg var bare nysgerrig, og ville helst ikke risikere at han, bare ville gå.
|
|
|
Post by casper on Jun 2, 2007 18:10:01 GMT 2
sidder stille og kigger rundt...
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:12:55 GMT 2
Betragter ham fra top til tå. ,, Sikke et dejligt vejer til at gå på stranden i.." Hvisler jeg lavt. Min sætning er fyldt med ligegyldighed, men det er mest af alt lidt en prøve. Hvis han genkender mig fra tv eller sådan noget, er jeg nød til at drukne ham... Ser kort imod det brusende hav. Smiler så atter til fyren..
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 18:15:31 GMT 2
,,Mhmm... Jeg er Rin.." Nærmer mig ham en smule og rækker ham roligt min hånd. Smiler til ham, denne gang, en smule mere selvsikkert, og mine øjne lyser kort op i et skær af nysgerrighed.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 18:19:02 GMT 2
Griber den smalle hånd. Ikke brutalt, men med et glimt af viljestyrke. Jeg trykker den hårdt. men ikke så det bør gøre ondt. ,, Sorrow Montél Lorance..." Hvisler jeg lavt. Næsten i et højtidligt tonefald. Holder et øjeblik om hans hånd inden jeg slipper. Jeg kan ikke bedømme hans alder. Noget for ham til at se ud som en i 20erne, men hans let spinkle krop får ham næsten til at ligne en på min egen alder. Betragter ham, og hans måde at kigge på mig på, da jeg præsenterede mig.
|
|