|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 19:25:44 GMT 2
Er meget tilfreds med han bor alene. Og er meget tilfreds med han ikke stiller så forfærdelig mange spørgsmål. Jeg føler allerede jeg har ham i min hule hånd. Smiler venligt. Slår armene om mig. Jeg står kun med en tynd jakke uden over min tanktop. Prøver let at hentyde til jeg vil se hans sted.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 19:31:24 GMT 2
Ser på ham, og smiler skævt. ,,Skal vi så, se at komme afsted?" Spørger jeg smilende, og skubber skuldrene en anelse tilbage. Lægger hovedet en smule på skrå, og betragter ham, en smule, før jeg vender mig halvt om.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 19:34:30 GMT 2
Træder det sidste skridt hen bag ham. ,, Ja okay.." Hvisker jeg lavt nær hans øre. Føler mig på en måde tiltrukket af ham. Han er rolig nede på jorden. Jeg har lyst til at se hans indre bæst. Gøre ham vild, og ustyrlig. Få ham til at vise hans sande side.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 19:41:30 GMT 2
Det sitre kort i min krop da han hvisker mig i øret, mærker den kildrene følelse, helt ud i fingerspidserne, og nikker så. ,,Godt.. Okay..." Smiler skævt, og vender helt om, begynder langsomt at gå, men sikre mig hele tiden at Sorrow er lige ved min side.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 19:51:16 GMT 2
Der er længe stilhed imellem os. Stilhed kan være godt når man kender hinanden. Men vi kender ikke hinanden. og han må ikke have tid til at tænke over tingene. ,, De må have min uhøffelighed undskyldt. Men hvor gammel er De?" Spørg jeg i et undskyldene tonefald.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 19:54:48 GMT 2
Rynker det ene øjenbryn, jeg husker ikke rigtig om jeg allerede havde fortalt ham hvor gammel jeg var, det havde jeg åbenbart ikke. ,,Jeg er 25 år... Og du?" Betragter ham, mens vi langsomt bevæger os hen over strandsandet.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 19:57:44 GMT 2
Ser på ham. Smiler hemmelighedsfuldt. Jeg svare ham ikke på hans spørgsmål. Han skulle jo nødig hindre sig selv i at slippe sig løs bare fordi jeg er 7 år yngre. ,, De har kun én elev for tiden?" Afleder jeg så spørgsmålet.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 20:00:04 GMT 2
Det undre mig en smule at han ikke svare mig på mit spørgsmål, men jeg glemmer det hurtigt da han spørger mig et nyt spørgsmål. ,,Ja..." SVare jeg ham, drejer hovedet hen mod ham, og betragter ham mens jeg bevæger mig fremaf.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 2, 2007 20:01:31 GMT 2
(( Damn må smutte... Kan vi fryse?))
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 2, 2007 20:03:31 GMT 2
( Sure ^^.... )
|
|
|
Post by sorrow on Jun 3, 2007 15:27:16 GMT 2
,, Hvor gammel er han?" Spørger jeg fuld af interresse. Selv om det slet ikke interressere mig. Jeg aner ikke hvorfor jeg er sikker på det er en han. Men det er som om der ingen tvivl er. Jeg følger med ham som en lille hund der følger sin ejer.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 3, 2007 15:33:02 GMT 2
Ser på ham ,,Jeg tror vidst han sagde at han var 16" Svae jeg roligt Sorrow, og smiler skævt til ham. Jeg drejer hovedet, så jeg nu kigger fremaf igen, køre hurtigt en hånd gennem håret, og kigger så tilbage på Sorrow igen.
|
|
|
Post by sorrow on Jun 3, 2007 15:38:34 GMT 2
(( Skal vi skifte til hans lejlighed?)) Betragter ham. Konstant er mit blik på ham.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jun 3, 2007 15:40:00 GMT 2
( Sure ^^... )
Mærker mit blik, men tager mig ikke så meget af det... Jeg stod selv for et stykke tid siden og stirrede konstant på ham. Vi forsvinder langsomt fra stranden.
|
|
|
Post by casper on Jun 4, 2007 15:58:09 GMT 2
kommer stille gående og smiler...
|
|