|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:31:33 GMT 2
Så på chi igen; ,,chi? Du er ikke oka" Slukkede smøgen, så opmærksomt på ham. De grå øjne var nu helt blå. Når ejg var bekymret blev de som regelt blå.
|
|
chiharu
Distant
you will never see a smile from me.
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:33:23 GMT 2
kvæler et hulk men har ikke lyst til at se op.
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:37:44 GMT 2
Ved ikke havd jeg skal gøre, og vælger at rykke lidt tættere på ham.. "Fortæl mig hvad der sker?.." Normalt var ejg ikke så sentimental men.. lige nu følte jeg jeg burdte være det..
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:39:05 GMT 2
ryster på hoved. "jeg hader ham." hulker jeg
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:44:23 GMT 2
"Din far?" Kunne jeg gætte mig til. Lagde blidt en hånd på hans skulder, et bekymret blik strømmede ud i mine lyseblå øjne.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:46:41 GMT 2
blev ved med at græde lydløst
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:57:28 GMT 2
Sagde intet, var der bare.. måske var det også nok? Nogle gange kunne man bare græde, det skete da i hvertfald for mig. Sukkede let, lydløst, så bare på det jeg nu kunne se af chi.. det vilde hår, ja..
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:59:16 GMT 2
græd bare. gjorte ikke andet end at græde.
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:10:13 GMT 2
Vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre. Gav kort hans skulder et blidt klem, så rundt.. her var ikke nogen, ikke længere. Så på min guitar. Måske noget guitarspil vil gøre ham gladere! Haha.. hvor er det dog en dum tanke Davey.. Smilte skævt over mig selv.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:13:53 GMT 2
trækker vejret i hurtige træk.
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:24:49 GMT 2
Tog alligevel min guitar, og begyndte at spille.. Nirvana, faktisk.. "Sex&Candy(xD)", haha.. Min lidt rå, men alligevel drengede stemme kunne høres; ,, Hangin' round downtown by myself And I had so much time To sit and think about myself And then there she was Like double cherry pie Yeah there she was Like disco superfly I smell sex and candy here Who's that lounging in my chair Who's that casting devious stares In my direction Mama this surely is a dream "
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:31:20 GMT 2
begynder stille og roligt at holde op med at græde.
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:32:24 GMT 2
Fortsatte.. ;
,, Hangin' round downtown by myself And I had too much caffeine And I was thinkin' 'bout myself And then there she was In platform double suede Yeah there she was Like disco lemonade I smell sex and candy here Who's that lounging in my chair Who's that casting devious stares In my direction Mama this surely is a dream Mama this surely is a dream I smell sex and candy here Who's that lounging in my chair Who's that casting devious stares In my direction Mama this surely is a dream Mama this surely is a dream Yeah mama this must be my dream" Så på ham, synes ikke jeg kunne høre ham græde, men altså, jeg spillede jo også guitar nu.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:37:24 GMT 2
snøftede en enkelt gang og lod den sidste tåre trille ned..
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:38:57 GMT 2
Afsluttede, og så på ham.. Gjorde et kast emd hovedet, for og fjerne håret.. Bed mig i læben. Så faktisk, afventende på ham..
|
|