|
Post by Davey Boy on Jul 14, 2007 0:33:37 GMT 2
Jeg så mig omkring, det jeg nu kunne for mit hår. Sukkede.. savnede nu vennerne derhjemme, men det havde været det rigtige at løbe væk. Jeg havde jo også stadig min mobiltelefon! Kunne ringe når jeg var.. klar. Sukkede, så ned i græsset, det var grønt, meget grønt. Spillede så på min guitar. En blid melodi, lidt sørgelig, men alligevel ikke, lavmæld.. Fokuserede på den..
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 15, 2007 14:44:43 GMT 2
Så rundt, fortsatte bare med at spille. Her var ikke mange. Gjorde et form for kast emd hovedet for og styrer pandehåret. Så frem for mig.
|
|
chiharu
Distant
you will never see a smile from me.
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 16:49:36 GMT 2
kommer gående og tænker på de åndsvage strissere.. sukker og ser ned i jorden
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 16:52:48 GMT 2
Hørte nogen komme, så hen mod lyden af fødder gå på noget græs. En fyr med vidlt hår stod et par meter væk fra mig. Betragtede ham i smug, så så ned på min guitar.. overvejede lidt en melodi.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 17:15:17 GMT 2
køre langsomt en hånd igennem mit hår.. lukker øjnene og sukker igen
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 17:25:05 GMT 2
Begyndte og spille, en rå melodi.. Var ved og arbejde på en sang .. Blev hlet væk et øjeblik.. Mine grå øjne kunne ses.. de helt eksepsionelle grå øjne, som nogle gange blev blå, kunne begloes så længe man ville.. Normalt var de dækket i et slør af sort hår.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 17:27:53 GMT 2
hører musik. ser op på drengen der sidder og spiller. wow! det er han sgu god til tænker jeg men tør ikke gå hen og sige det til ham xD
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 17:49:18 GMT 2
Kom let tilbage til den virkelige verden, prøvede og lave det lidt mere kompliceret, men det var svært.. det var i det hele taget svært at lave den slags musik jeg lavede, på en akustisk guitar. xD Så lidt rundt, og så fyren så på mig spille. Gav ham kort et blik med de grå, ulve-agtige øjne, ikke noget specielt blik, bare et blik.. Så ned, og videre rundt mens jeg spillede koncentreret.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 17:51:00 GMT 2
tager mig sammen.. går hen til ham og dumper ned ved siden af ham. "du.." starter jeg nærvøst "..du spiller godt." afslutter jeg så min sætning stadig nærvøs
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 17:54:48 GMT 2
Smiler let; ,, thanks" , kunne se han virkede nervøs, men sagde intet. Så ned på guitaren, så så op på ham.. sagde emd den lækre, lidt rå stemme; "Jeg er Davey, hvem er du?" De grå øjne var stadig til og ane.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 18:01:28 GMT 2
"Chiharu. men mine 'venner' kalder mig Chi." svare jeg stadig nærvøst.. men føler mig dog en lille smule mere trygere end jeg var før
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 18:33:40 GMT 2
"Okay, hej chi" sagde jeg med et skævt smil. Spillede kort en melodi, det sorte hår kom ned foran mine øjne. Spurgte så mens jeg spillede, flyttede dog ikke mit blik fra guitaren; ,,nå.. hvad bringer så dig hertil, bare en gåtur?" Gjorde endnu et kort kast med hovedet for og kontrollere håret.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 18:39:31 GMT 2
"ja.. kigger lidt rundt omkring.." mumler jeg for at ungå strisserne..
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 18:44:41 GMT 2
Så kort på ham, men så ned på guitaren.. sukkede, stoppede med at spille.. Var inde i en musiker-depression. Ingen inspiration, måske havde jeg arbejdet for hårdt?
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 18:46:29 GMT 2
sukker og skrækker mig. gaber en enkelt gang og holdder hånden for munden
|
|