chiharu
Distant
you will never see a smile from me.
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 21:25:17 GMT 2
"vis min far finder ud af jeg har sagt det til nogle er jeg dødsdømt.." mumler jeg
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 21:29:22 GMT 2
"Du kunne fortælle det til nogle, gemme dig, de ville tage din far til en god afvænningsklinik, og han ville blive clean! Så vil han takke dig, finde sig et job, og så ville du muligvis ikke være nød til og stjæle mere!" Hmm, genial plan! Tænkte ejg for mig selv, og så på ham.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 21:34:32 GMT 2
trækker på skuldrene.. "ved jeg nu ikke.." mumler jeg lavt
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 21:38:02 GMT 2
Betragtede ham lidt.. "det er din beslutning", så frem.. Min tatovering på halsen af en grøn slange i flammer, kom til syne. Skulle helt klart have flere tatoveringer!
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 21:40:29 GMT 2
for øje på hans tatovering. betragter den tavst
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 21:44:03 GMT 2
Havde flere, på underhåndledet, den højre arm, 3 stjerner, lille, mellem, stor, og under navlen et knust hjerte. Piercing i navlen, og i højre side af læben. Jeg var rock 'n' roll, og så faktisk ret straight ud. Men det var jeg ikke.. Så lidt fjern ud.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 21:47:12 GMT 2
betragtede ham tavst.. satte mig så op og trak benene und til mig og så ned i joreden og slog armene om mine ben..
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 21:51:28 GMT 2
"I need a smoke!" Udbrød jeg så, og kom også op af sidde.. , men tænkte mig om før jeg tændte den; "Har du noget imod det?" Spurgte jeg opmærksomt.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 21:56:53 GMT 2
ryster på hoved.. "nej. gør hvad der passer dig." sagde jeg roligt
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:04:48 GMT 2
Nikkede kort. Tændte den så, og da jeg havde taget dset første sug, sagde jeg jeg tilfredst; ,,aaah.." det lød ret komsik. Lavede en røgring.. Nød stilheden der var i den smukke have.. Chi virkede som en flink fyr.. det var bare en ærgelig situation han stod i. Ville hjælpe ham, men han skulle også ville det.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:08:13 GMT 2
sukker og ser ned i jorden.. ligger min pande på mine knæ.. mærker tårene presse sig på i mine øjnkråe og begynder at trille ned af mine kinder har mit ansigt skjult
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:12:06 GMT 2
Så tilfældigt på chi.. sys' han virkede lidt underlig; ,,er du okay?" Pustede lidt røg ud af næsen, så opmærksomt på ham. De grå øjne var til syne, eller dvs. de lidt blå øjne.. de ænmdrede farver når jeg var i diverse humør..
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:14:52 GMT 2
nikker med hoved på mine knæ. ville ikke pudsels om. og han ville ikke tilbage til sin far eller spjællet
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 22:19:20 GMT 2
Betragtede ham.. han var ikke okay, jeg kunne mærke det! Men jeg røg videre.. så rundt, mens jeg tænkte over en eller anden måde, at kunne hjælpe chi på.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 22:21:14 GMT 2
lader tårene strømme ned af mine kinder. prøvede at holde gråden tilbage men det var umuligt.
|
|