chiharu
Distant
you will never see a smile from me.
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:39:58 GMT 2
løfter hoved. smiler ikke og har ikke smilt de sidste 5 år.
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:42:05 GMT 2
Der var stilhed.. kom så komisk; ,,shall I play you another song?" Sagde jeg med et smil, var lige ved og grine af mig selv.. Startede emd et forspil til About A Girl", men jeg begyndte ikke og synge..
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:43:09 GMT 2
sidder bare og lytter uden at sige noget.
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:47:07 GMT 2
Så på ham, men så ned på guitaren.. Begyndte så at spille "Heartshaped Box"
,, She eyes me like a pisces when I am weak I've been locked inside your Heart-Shaped box for a week I was drawn into your magnet tar pit trap I wish I could eat your cancer when you turn back " Havde en mere rå stemme nu, da det var det sangen krævede.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:50:08 GMT 2
sidder bare og hører på ham. tager mig så endelig sammen til at spørge. "kan.. kan jeg også prøve?" spørger jeg forsigtigt
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 21, 2007 23:53:42 GMT 2
Så på ham. Smilte.. "sure.. you know how to play?" Var glad for han endelig sagde noget. Det var ve dog være eftermiddag, men jeg havde nok tid. Det var midt om natten jeg arbejdede.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 21, 2007 23:56:00 GMT 2
smiler og nikker. tager imod guitaren og begynder at spille beating hearts baby med head automatica "You... You want nothing to do with me. You... You want nothing to do with me. I... I don't know what to do with you. 'Cause you... don't know what you do to me.
Baby is this love for real? Let me in your arms to feel-- the beating of your heart baby. The beating of your heart baby." synger jeg imens jeg spiller
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 22, 2007 0:05:31 GMT 2
Smiler.. .. ser på ham. Smiler skævt, ser så lidt rundt.. Havde ikke regnet med chi var musikalsk, men det var fedt!
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 22, 2007 0:09:35 GMT 2
stopper lidt og slår så over i welcome to my life.. "Do you ever feel like breaking down? Do you ever feel out of place? Like somehow you just don't belong And no one understands you Do you ever wanna runaway? Do you lock yourself in your room? With the radio on turned up so loud That no one hears you screaming
No you don't know what it's like When nothing feels all right You don't know what it's like To be like me
To be hurt To feel lost To be left out in the dark To be kicked when you're down To feel like you've been pushed around To be on the edge of breaking down And no one's there to save you No you don't know what it's like Welcome to my life" synger jeg med den samme stemme som forsangeren fra simple plan
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 22, 2007 0:13:43 GMT 2
Sang lavmælt med, kunne den godt. Smilte lidt, han sang godt. Det var emget overraskende. Så bare på ham, havde trukket benene op til mig, og lagt mine arme omkring dem.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 22, 2007 0:14:37 GMT 2
sidder og spiller videre imens jeg synger videre "Do you wanna be somebody else? Are you sick of feeling so left out? Are you desperate to find something more? Before your life is over Are you stuck inside a world you hate? Are you sick of everyone around? With their big fake smiles and stupid lies While deep inside you're bleeding
No you don't know what it's like When nothing feels all right You don't know what it's like To be like me
To be hurt To feel lost To be left out in the dark To be kicked when you're down To feel like you've been pushed around To be on the edge of breaking down And no one's there to save you No you don't know what it's like Welcome to my life
No one ever lied straight to your face No one ever stabbed you in the back You might think I'm happy but I'm not gonna be okay Everybody always gave you what you wanted Never had to work it was always there You don't know what it's like, what it's like
To be hurt To feel lost To be left out in the dark To be kicked when you're down To feel like you've been pushed around To be on the edge of breaking down And no one's there to save you No you don't know what it's like (what it's like)
To be hurt To feel lost To be left out in the dark To be kicked when you're down To feel like you've been pushed around To be on the edge of breaking down And no one's there to save you No you don't know what it's like Welcome to my life Welcome to my life Welcome to my life" sang jeg færdig
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 22, 2007 0:20:11 GMT 2
"Bravo!" KLappede, og hujede, lagde mig så i græsset.. "you rock!" sagde jeg med et smil, så så op i himlen.. øjnene var ved og blive grå igen.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 22, 2007 0:24:27 GMT 2
nikker og ligger guitaren over på hans højre side da jeg ligger på venstre af ham.. ligger mig så ned i græsset og ser op i himlen
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 22, 2007 0:30:27 GMT 2
Lukkede let øjnene, for et øjeblik.. der kom en let brise, og blæste lidt til håret. MIn stramme bluse med Bring Me The Horizon logoet på, flahsede min tatovering, det knuste hjerte.. også stjernerne, længere ude i siden.
|
|
chiharu
Distant
|
Post by chiharu on Jul 22, 2007 0:36:20 GMT 2
strækker mig. hvad er det for en mærkelig følse for Davey jeg har fået? tænker jeg undrene
|
|