|
Post by kitty on May 24, 2009 21:20:12 GMT 2
Kitty trak let på skuldrene. "who knows.." sagde han med et skævt lille smil. "egentlig burde jeg ikke være her men sidde hjemme og lave lektier.. Men i længden blver det sygt og jeg er ved at blive træt af skolen og alt den tid man skal bruge på den." sagde han roligt og sukkede. "desuden skal det nok gå fint til prøven.." et lille skævt smil hang over hans læber. eller.. det håber jeg da hvertfald det gør.. Kitty sukkede stille. Han så ned i vandet og lukkede øjnene kort.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 24, 2009 21:30:46 GMT 2
Uvilligt fnøs jeg af ham, let til mode. ,,Det er dit valg," sagde jeg smilende og trak på skuldrene - han kendte godt min mening om sådan nogle ting, så jeg behøvede næppe fremlægge den for ham nu. ,,Hvordan går det med din søster? Og familie?" Jeg rykkede et skridt til side, i tilfælde af at han også ville til. Luften slog mod mit ansigt og gjorde mig godt til mode; det havde ikke regnet de sidste timer, men som altid emmede græs og træer af liv, så snart en byge havde været forbi. Af alle vejrtyper måtte dette være mit rette element, køligt, friskt og stadig lyst.
|
|
|
Post by kitty on May 25, 2009 20:19:48 GMT 2
Kitty smilede skævt. "yeah.. i guess so.." mumlede han og kløede sig let i nakken. han smilede skævt og så roligt ligefrem. "min familie? de er lige så ulidelige som altid og min søster laver ikke andet end at rende rundt og lege kærester med en meget ældre fyr fra gymnasiet.. jeg anede ikke hvor dullet den slags kunne være." sagde han og smilede skævt ved tanken om hvordan hendes søster ville reagere. Et lille suk gled fra Kitty mens han let strøg hånden gennem det mørke hår.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 25, 2009 20:42:34 GMT 2
,,En dullet fyr fra gymnasiet?" grinede jeg, overbevist om at have misforstået noget. ,,Så lyder det da som om, du har nok at se til?" Jeg undertrykte en gaben - der røg alle de kløgtige ord om mit rette element, men de rosa himmelfarver omfavnede omgivelserne med nænsomhed. Nogen kunne lige så godt have spredt dun ud over græsset og opfordret alle til at sove, det var den følelse man fik, når man kiggede længe nok på aftenlyset. Selvfølgelig ville kulden gøre det umuligt at falde i søvn. Mine hænder led også af at hænge ud over kanten, og blodtilførslen var ikke optimal... alle sådan nogle småting skænkede jeg ikke meget opmærksomhed; jeg forestillede mig Kittys søster og hendes fyr, hvordan han end kunne se ud.
|
|
|
Post by kitty on May 25, 2009 20:50:26 GMT 2
Kitty gav sig til at grine. Han skjulte let sit brede smil bag håndryggen mens han let holdte sig om maven. "Ikke fyren! min søster!" grinede han. Kitty sukkede tungt og prøvede at stoppe med at grine. Han strøg hånden gennem det mørke hår. Tanken om hans søster helt afblegede hår irriterede ham lidt. hun prøvede virkelig at gøre alt hvad der stod i hendes magt til at ligne Kitty så lidt så muligt. havde hun et problem med ham eller sådan noget? Kitty sukkede lettere irriteret ved tanken om sin søster og uden at tænke over det havde han taget fat om sin guitar.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 25, 2009 20:59:05 GMT 2
Jeg vendte mig forsvarsberedt, men skar bare en grimasse af hans leende ansigt. ,,Yeah, well, man ved sgu aldrig efterhånden." Et svagt smil spillede på mine læber; jeg havde ualmindelig meget lyst til at drille Kitty med bare et eller andet, men kunne kun komme i tanke om alle andres mobberier. Det fik mig sædvanligvis til at holde kæft. Ting havde været mere simple, da folk bare lod ham være. ,,Så er du vej nogen steder hen?" spurgte jeg. Jeg pegede kort på guitaren som henvisning. Ikke, at det undrede mig, den stod der - andet havde været foruroligende - men måske skulle han noget med den, tænkte min optimistiske ottendedel. Kitty i et band? Nah. Kitty som bandanahippie med tyve andre ubarberede? ... Nah.
|
|
|
Post by kitty on May 25, 2009 21:11:21 GMT 2
Kitty så op på Nate da hans stemme fik ham til at bryde tankerne. "hvem mig? overhoved ikke!" grinede han. "hvor skulle jeg dog tag hen? hjem er det mest sygeste der findes på denne jord.." mumlede han stille og strøg hånden gennem det mørke hår. "og lige nu har min søster besøg af "kæresten" du ved nok.." mumlede han og smilede skævt. Hvorfor gik det sådan Kitty på at hans søster havde kæreste på? var det fordi han måske var en smule misundelig eller var det bare fordi at han ikke gad høre på deres hyggerier?
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 25, 2009 21:16:22 GMT 2
Jeg ville spørge til nogen venner, men tav igen. Sårbart område; og hvis ikke, så hellere være forsigtig end få drengen til at tude. Ikke, at dét var sket i lang tid... heller ikke at det generede mig. Jeg duede ikke til at diskutere med mig selv, så meget kunne siges. ,,Fair nok," sagde jeg. Min højre hånd var begyndt at sove. ,,Du har ikke overvejet at finde en kæreste? Måske en ulækker én. Bare som et modtræk." Jeg smilede kort, skjulte den ene arm bag ryggen og forsøgte at genoplive fingrene med stræk-og-bøj. Uden held.
|
|
|
Post by Aden|Brice on May 25, 2009 21:25:40 GMT 2
Det føltes som om at hvert skridt Brice tog, bare trækkede ham tilbage. Han gik med regelmæssige, slæbende skridt hen af en af de mange stier i parken, med hænderne i lommerne og blikket vendt ned på sine skosnuder. Han måtte have vandret rundt på kryds og tværs af stisystemerne i omkring 1½ time nu, men det føltes ikke rigtig som om han kom nogen vejne. Alle stierne lmindede om hinanden, ligesom træerne, menneskerne og selvfølgelig den evindelige fuglesang. Et lavmælt suk gled over hans sprungne læber, idet han lagde hovedet bagover og kiggede op i himlen. På vejen fangede han et glimt af en rød bro, som han åbenbart var på vej imod. I sit stille sind prøvede han at orientere sig om hvor han befandt sig i parken. Rød bro...
|
|
|
Post by kitty on May 25, 2009 21:36:45 GMT 2
Kitty trak let på skuldrene. "i donnu.. egentlig er der ikke rigtig nogle der siger mig noget som sådan.." sagde han med et lille skævt smil. han kløede sig let i nakken og så op i himlen. "hvad med dig selv?" spurgte han roligt og kløede sig i nakken stadig. han sendte Nate et forsigtigt lille skævt smil. Han vidste godt at Nate ikke var typen der var afhængelig af et menneske.. så måske var det alligevel et lidt dumt spørgsmål. Kitty sukkede stille da han først kom i tanke om det bag efter han havde stillet spørgsmålet.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 25, 2009 21:49:03 GMT 2
(arh, flertallet siger 3. person... hmm, hmm)
Nate lyttede nysgerrigt, mens den sorthårede snakkede, men meget kom der ikke ud af det. Han havde, truth be told, også svært ved at se Kitty sammen med nogen som helst; måske fordi, han opfattede dem som makkerparret, eller fordi Kitty bare aldrig fortalte om sådan nogen tanker. Måske havde han dem slet ikke? ,,Nope," sagde Nate toneløst. Han ville tilføje mere, men beholderen med sætningsfyld var tom. Nogen havde opbrugt deres kvote. Netop som han overvejede metaforen, dukkede en kendt skikkelse op på stien, og hans hånd fløj automatisk op i vejret. Først for sent indså han, at han ikke kendte den gående - og at det for øvrigt ikke hjælp på blodtrykket at løfte armen.
|
|
|
Post by Aden|Brice on May 25, 2009 22:00:53 GMT 2
Efter at have betragtet himlen et kort stykke tid, lod han sit hovede tippe forover igen, lige tids nok til at se en eller anden løfte armen i en hilsen. Med hovedet lagt spørgende på skrå, begav Brice sig ufortrødent hen mod den røde bro. Umiddelbart kunne han ikke genkende personen - der var to, så han nu - men måske når han kom tættere på.
|
|
|
Post by kitty on May 25, 2009 22:14:16 GMT 2
Kitty så mod den anden fyr der var på vej ned mod dem. Let bed han sig i læben og så væk måske en anelse hurtigt. "tænkte jeg nok" sagde han med et kækt lille skævt smil og så op på Nate. Roligt rejste han sig og tog guitaren med sig. Han blev dog roligt stående. Nate var stadig højere end Kitty og det havde han altid været. Kitty følte sig ikke irriteret over det. bare lille i denne verden hvilket fik ham til at smile over tanken.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 25, 2009 22:26:03 GMT 2
,,Skal vi ikke gå? Her er koldt," sagde Nate efter et par sekunder, da han havde konstateret, at Kittys ord var ligegyldige. Han fik hurtigt bekræftet, at den tredje fyr var fremmed. Efter et par skridt fremme standsede han, kun et par meter fra den nyankommende, hvorefter panden rynkedes let. Jamen ham havde Nate jo set før. Hvordan kunne man også tage fejl af hårfarven? Den havde en helt anden nuance ude i sollyset. ,,Sorry," mumlede Nate og smilede hurtigt, da jordbærret kom inden for rækkevidde. ,,Jeg forvekslede dig med anden... vi så hinanden forleden, ikke?" Den lyshårede rakte hurtigt hånden frem, aldrig for sen til at præsentere sig. Hvis ikke det havde været, fordi han mødte ufattelig få mennesker for tiden, havde han sikkert heller ikke kunne huske tilfældige folk fra gaden.
|
|
|
Post by kitty on May 25, 2009 22:27:53 GMT 2
//frys ^^ Nate skal putte sove XD
|
|