|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 18:01:41 GMT 2
"..." Ryuu svarede ikke. han stoppede bare op ved Sarohn's side mens hans blik hvilede ned i broen. han knugede let hænderne som hvilede i hans lommer i bukserne. Det triste blik var blevet fæstnet ned i broen. han ville ikke se op mens han blik var trist, og han havde ikke tænkt sig at svare. Men hvis Sarohn ville gå ville Ryuu ikke tillade det.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 18:13:12 GMT 2
"Svar dog for helvede.." mumler han med et let lille fnys. Han lader blikket dovent glide ned på Ryuu. Hvad er det der foregår inden i hovedet på den dreng? tænker han med et let opgivende suk. Hvorfor bliver han altid belemret med de der underlige typer? Først Emanuel, så Ryuu, så Kao.. og ligenu Ryuu igen? Temmelig besværligt..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 18:16:01 GMT 2
"undskyld.." kom det næsten lydløst fra Ryuu. han bed sig let i læben og så op på Sarohn med et trist og opgivende blik. han så så derefter langsomt ned igen og bed sig i læben. han kunne mærke hvor nervøs han blev og det han frygtede var Sarohn ville gå. Det måtte han ikke. for ellers var Ryuu helt alene i verdenen. det var hvertfald sådan han følte.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 18:26:37 GMT 2
"Kæft med de undskyldninger, og bare svar på det jeg spurgte dig om.." mumler han imens han indhallere røgen, og puster så roligt ud igen bagefter. "Det bidder jeg dig jo ikke for, vel?" han vender let øjne af ham..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 18:29:25 GMT 2
"undskyld.." sagde Ryuu stille igen. "det er bare.. jeg.." han tøvede da han ikke kunne få sig selv til at sige det. Sarohn ville nok syntes han var latterlig eller sådan noget. men det synes han jo at Ryuu var i forvejen så hvad fanden? "det er bare.. jeg vil bare ikke have du forsvinder sådan igen.." sagde han stille og så ned med et trist og opgivende blik. Sarohn ville helt sikkert synes han var ynkelig nu..
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 18:34:37 GMT 2
"Ynkelige pjok.." mumler han. "Du bekymre dig for meget.. Hvad med at tage tingene som de kommer?" han lader cigaretten hvile mellem to fingre. "Hvordan mener du forsvinder?" spørger han med et let dvask blik på ham
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 18:37:15 GMT 2
"som du gjorte på et tidspunkt.. jeg.. jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen.." sagde han stille. Ryuu vendte ryggen til Sarohn da han mærkede nogle tårer for alvor presse på. han knugede let hænderne og bed sig hårdt i læben. Han vidste det.. han vidste Sarohn ville kalde ham ynkelig.. men nu var det jo heller ikke ligefrem fordi man hørte Sarohn tale pænt om nogle..
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 18:40:44 GMT 2
Sarohn hæver et øjnbryn, stiller sig hen bag Ryuu da han vender ryggen til ham.. Han lader armene glide ned omkring hans hals, så de hviler løst på skuldrende af den yngre Ryuu.. Sarohns hoved med det hvidlige hår, hviler ved siden af Ryuus.. han indhallere igen, puster røgen ud, men holder så bare cigaretten lidt væk fra Ryuu så røgen ikke genere alt for meget. "Er du ikke lidt FOR ynkelig nu?" spørger han roligt. "Jeg var i udlandet... tumphoved.. Desuden, du ved sgu da hvor jeg bor.. så hvordan skulle jeg kunne forsvinde?"
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 19:23:25 GMT 2
Ryuu lukkede øjnene og løftede let hovedet så hans hals automatisk blev blottet. han sukkede opgivende og lod en hånd glide gennem det sorte pjuskede hår. for en gang skyld var det ikke sat idag. "hvor fanden skulle jeg vide det fra?" kom det roligt fra ham. han prøvede at kontrolere sin stemme så godt så mulig men den rystede stadig lidt.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 19:33:16 GMT 2
"Hvis ik du ved det, hvem gør så?" spørger han lettere hviskende ind i Ryuus øre.. han ransker sig dog så op, og flytter sine arme fra Ryuu.. indhallere en sidste gang inden han mens han puster ud, lader cigaretten falde til jorden og placere en fod ovenpå den, så den slukkes.. "Har jeg måske sagt, at du ikke må besøge mig?"
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 19:35:44 GMT 2
Ryuu blev stadig stående med ryggen til Sarohn. han sænkede så sit hovede igen og sukkede tungt. "nej.. men du udtrykker dig som du vil have jeg bliver langt væk.." sukkede han stille og lod igen en hpnd glide gennem det sorte pjuskede hår. Ryuu roddede let op i det selvom der ingenting var i idag.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 19:47:09 GMT 2
"Det vil jeg også.. Men du har jo ikke lyst til at blive væk.. så stop med at whine og gør ting der gør dig glad.. Jeg er ikke din terapeut.." han sparker skoddet ned fra broen, læner sig op af gelænderet der er på den..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 19:49:19 GMT 2
Ryuu gik med tunge skridt hen og stillede sig foran Sarohn. han hvilede hovedet mod Sarohn's brystkasse og sukkede tungt og opgivende. Måske havde Sarohn ret? måske var Ryuu virkelig for ynkelig? men.. han kunne ikke ændre på sig selv. sådan var det bare..
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 19:56:55 GMT 2
Han aer kort Ryuu på ryggen. ".. Du er sgu underlig.." mumler han. "Jeg forstår ikke hvad der er med dig..." han sukker let tungt. Sarohns blik glider ud over den lille bæk der strækker sig under broen. Kao er sikkert i gang med en eller anden syg hævnplan ligenu... forbandet! tænker han provokeret..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 19:59:26 GMT 2
Ryuu lod hænderne hænge slapt ned langs hans sider men løftede dem så og lagde dem på Sarohn's brystkasse. han sukkede tungt og lukkede øjnene. "Det har du sagt hundrede gange før.." sagde Ryuu med et lille trist smil og blinkede kort med øjnene hvorpå han så lukkede dem på klem.
|
|