|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 20:11:21 GMT 2
"Hvorfor svarer du mig så aldrig?" spørger han roligt.. "Overvejet at det måske kunne forhindre mig i at sige det igen?" fortsat nusser han ham blidt på ryggen. ... Tsk... dumme barn... tænker han med et let opgivende suk..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 20:14:41 GMT 2
Ryuu kom med et lille fnis og smilede varmt. "der er vidst ikke noget jeg kan gøre ved det?" sagde han mev et varmt smil. Ryuu stillede sig kort på tær og gav Sarohn et blidt kys på kinden. "jeg er glad for du er tilbage.." sagde han stille og hvilede så hovedet mod Sarohn's bryst igen.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 20:31:10 GMT 2
Sarohn står lidt uden at reagere. "Ryuu... Hvornår har du tænkt dig at svare mig?" spørger han med en rolig stemme... stopper med at nusse den yngre på ryggen, og stikker hænderne i frakkelommerne.. De rolige, lidt kølige øjne ser ned på den lille svækling, som står og putter sig så behaget op af hans brystkasse..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 20:33:21 GMT 2
"svare på hvad?" spurgte han stille og trak sig væk. han så op på Sarohn med et roligt blik mens han lod hånden rodde op i Sarohn's hvide og silkebløde hår. Et lille smil sad plantet på Ryuu's læber mens han lagde hovedet på skrå. han tog hånden til sig igen og stak den i lommen sammen med den anden.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 20:37:35 GMT 2
"Svare på hvad det er der er med dig.. Du virker nærmest som om du var afhængig af mig.. som var jeg et eller andet stof man kunne indtage.." hans blik hviler overlegent på Ryuu. "Jeg fatter dig ikke.. du ved at jeg har noget kørende med alle mulige andre... Hvorfor bliver du ved med at kæmpe? du ved du bliver såret, gang på gang..."
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 20:40:22 GMT 2
"man må kæmpe for det man elsker for ikke at midste det." sagde Ryuu med et varmt smil og lagde hovedet på skrå. Sarohn havde faktisk ret. Ryuu blev såret gang på gang han tog Saorhn i at have noget kørende med andre. men han efterhånden lært at ligge bag facaden. men hvor meget lægnere?
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 20:54:44 GMT 2
"Ja.. hvis det da ikke slår dig i hjel.." han sukker opgivende. "For dit eget bedste.. så had mig.. had mig for de ting jeg gør, som sårer dig.." han lader en blid hånd kravle op af lommen og stryge Ryuu over kinden. "Så gør det det nemmere for dig, at glemme mig.."
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 21:26:52 GMT 2
"Jeg vil hellre dø end at glemme dig.." sagde Ryuu stille og lagde blidt en pegefinger på Sarohn's læber med et varmt smil. han lagde let hovedet på skrå og fjernede den så for at plante et lille kys på Sarohn's mund. Let trak han sig væk igen og smilede varmt. han lagde let panden mod Sarohn's bryst igen mens han stille sukkede.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 22:16:45 GMT 2
Sarohn stryger ham lidt over ryggen.. "Du kommer til at smadre dig selv.. Men fair nok.. hvis det er det du vil... du skal bare vide, at hvis du begår selvmord.. så tilgiver jeg dig aldrig.. og jeg besøger ikke dit gravsted... hører du efter?" han ser alvorligt på ham.. tager ingen notice af kysset
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 25, 2008 22:19:09 GMT 2
Ryuu nikkede stille og sukkede tungt. "ja jeg har forstået.. men jeg mener stadig det jeg siger.." sagde han roligt og lagde panden til Sarohn's bryst. han lukkede øjnene og lagde blidt og forsigtigt armene om Sarohn. Han kunne godt fornemme Sarohn mente hvad han sagde. og det respekterede Ryuu også. men Ryuu mente sgu stadig også hvad han sagde.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 25, 2008 22:31:28 GMT 2
Sarohns arme putter sig også rundt om Ryuu.. ... Du aner ikke hvad du gør ved dig selv.. Ryuu... tænker han med et tungt suk. Men fint nok... Lad os lege, men jeg bliver træt af dig igen... Det er du klar over nu.. Han siger det ikke højt.. tænker det kun.. Ryuu ved det jo allerede..
//frys
|
|
|
Post by miruke on Sept 26, 2008 7:00:18 GMT 2
miruke kommer gående hen ad stien med en smøg i hånden. han kigger ldt op i himmelen og tager så et sug og puster røgen langsomt ud igen. han går lidt og tænker en hans kolde facade lader sig ikke mærke af hans problemmer.
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 18:14:26 GMT 2
Ryuu sukkede stille og lukkede øjnene. Det følte så godt at stå og holde om Sarohn. "jeg har virkelig savnet dig.." sagde han stille og bed sig i læben. han kunne ikke rigtig få sig selv itl at indse at Sarohn var kommet tilbage selvom han havde brugt noget tid sammen med ham.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 18:16:07 GMT 2
Sarohn gaber let dovent. "... Ryuu... Nej du har ikke savnet mig.. Du er bare overvældet over at jeg er dukket op igen.." han stryger ham kort over nakkehåret. ... Fat det Ryuu... du skal holde dig fra mig... for ikke at blive såret... han ser med et diskret blik ned på Ryuu.. en smule bedrøvet.. men ikke så meget at man umiddelbart ville lægge mærke til det
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 18:18:59 GMT 2
Ryuu knugede hårdt hænderne på ryggen af Sarohn. han knugede sig tættere ind til ham og gemte hans ansigt ind til Sarohn's brystkasse. "jeg har savnet dig.." gentog han stille. Sarohn kunne sige det en million gange at Ryuu ikke havde savnet ham. og hver gang ville han ramme forkert da ingen kendte Ryuu's følelser bedre end ham selv.
|
|