|
Post by miruke on Sept 26, 2008 18:21:45 GMT 2
han sætter sig på en bænk og kigger op i himlen og kigger så ned i jorden igen og rejser sig så og går vidre//out
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 18:24:44 GMT 2
Sarohn skæver efter den passerende person.. så lader han blikket glide ned på Ryuu.. det sorte hår som stikker op fra lunet i frakken.. "... Så siger vi det.." mumler han.. Han sukker tungt.. det føles så underligt varmt at Ryuu har armene om ham på den måde.. Så tæt på han står... Det får Sarohns læber til at slippe et tungt, opgivende suk.. Hvad skulle han sige til Ryuus stædighed? Sarohn er jo egentlig godt klar over, at Ryuu har savnet ham.. Han har jo også selv savnet Ryuu... Men han kan ikke flygte fra, at Emanuel nu også har ligget en del i hans tankespil... Hvad mon han laver for tiden? -Han skyder tankerne væk.. nusser Ryuu stilfærdigt i nakken istedet...
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 18:28:40 GMT 2
Ryuu forholdte sig tavs mens han knugede sig hårdt ind til Sarohn. han blev sig let i læben mens han knugede hænderne om den sorte jakke Sarohn havde på. Hvorfor skal du være sådan? hvorfor kan du ikke bare acceptere mine følelser.. du leger jo bare med mig.. og alligevel kan jeg ikke give slip på dig.. tænkte han og mærkede nogle tårer trykke sig hårdt på. han bed sig hårdere i læben og håbede på han bed hul som undskyldning for en tåre der trillede ned af hans kind.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 18:34:17 GMT 2
Sarohn er begyndt at blive lidt... utålmodig? "Har du tænkt dig at stå sådan der til evig tid?" spørger han dæmpet.. lader hånden fortsat nusse den yngre i nakken. ... Ryuu for fanden... han føler det lettere provokerende, at Ryuu dukkede op.. For.. Han vil jo helst bare være sammen med.. øh.. hvem? Flere på en gang i ald fald... Kao.. Ryuu... Måske Emanuel? nej.. Han er jo rasende på den fyr.. Men han har glemt hvorfor... Han husker bare at han brækkede armen på den lillahårede pestilens..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 18:37:38 GMT 2
"hvis jeg bliver nød til det så ja.." svarede Ryuu og nød Sarohn's nussen i nakken selvom tåren trillede fortsat videre ned af kinden på ham. han fik så endelig gumlet hul på læben og udbrød et let ømt av mens han trak hovedet væk. den ulækre læbe blods smag dukkede frem i munden på Ryuu mens han væmmedes ved den. Sarohn var nok skide ligeglad. men hellere han var ligeglad med det og han kunne kamuflere tåren hvis det ikke havde været sådan.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 18:42:53 GMT 2
da Ryuu udbryder et 'av' ser Sarohn ned på ham. stopper nussen i hans nakke. "Ej din bøvnakke hvad pokker laver du?" han ser irritabelt på Ryuus blodige læbe. "Hvad fanden skulle det til for?" han lader sin ene tommelfinger blidt tørre blodet væk. Han sukker så opgivende. "Du ik' for klog, hva?"
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 18:46:11 GMT 2
Ryuu tørred hurtigt tåren væk og kløede sig undskyldende i nakken. "undskyld.." mumlede han stille. Sarohn hoppede på den. en dags triumf. han smilede undskyldende op til Sarohn og lagde så panden mod hans brystkasse igen. han sukkede tungt og lod blidt hænderne hvile på Sarohn's brystkasse.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 19:11:18 GMT 2
Sarohn sukker tungt. "... Vi kan altså ikke stå her hele dagen.." mumler han og skæver ned til ham. "Jeg kan følge dig hjem.. hvis det er?" foreslår han. Så kan jeg finde Kao bagefter...
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 19:15:52 GMT 2
"jeg vil ikke have du går.." sagde han roligt og greb fat i Sarohn's ene ærme. han knugede hårdt hænderne om det og bed sig hårdt i læben. han så bedende op på Sarohn og bed sig let i læben. han havde glemt at han havde bidt hul i den.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 19:17:47 GMT 2
"Hvad er det du har tænkt dig?" han sukker. "Jeg tilbyder at følge dig hjem.. så sig dog ja tak og vær glad.. Jeg kunne jo i princippet også bare gå nu?" han lader en hånd løbe løst igennem det hvide hår. ".. Fatter dug sgu ikke.."
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 19:23:32 GMT 2
Ryuu holdte stadig fast i Sarohn mens han hårdt knugede sine hænder. han bed sig i llæben uden at sige noget. han åbnede så langsomt munden. "undskyld.." fik han sagt stille og bed sig i læben. undskyld Sarohn.. undskyld mange gange.. tænkte han stille og ømmede sig let over han blev ved med at bide i den læbe han havde bidt hul på.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 19:25:28 GMT 2
"Stop bidderiet.." han sukker. "Så følger jeg dig hjem.." han lægger en hånd på Ryuus skulder.. nusser ham let på halsen, inden hans hånd bare finder vej tilbage i lommen på frakken igen..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 19:27:58 GMT 2
"jeg vil blive sammen med dig.. Sarohn må jeg ikke nok?" Ryuu så bedende op på Sarohn og tog fat i hans jakke for neden som han ikke ville have hans skulle gå. "Sarohn må jeg ikke nok.." han så ned og skulle til at bide sig selv i læben igen da han stoppede sig selv i det.
|
|
|
Post by Sarohn on Sept 26, 2008 19:33:24 GMT 2
Sarohn sukker tungt. "... Du bor vel hos dine forældre..." siger han en smule afventende. "Er de hjemme?" han ser på ham med roligt blik.. han har ikke noget imod at blive hos Ryuu i nogle timer.. men han vil bare ikke møde hans forældre..
|
|
|
Post by Ryuu on Sept 26, 2008 19:38:53 GMT 2
"em.. hvis du husker rigtig var det dig der stoppede min far i at slå mig ihjel og fik smidt min søster på børnehjem sammen med mig.." sagde Ryuu og kløede sig let i nakken med den anden hånd. "men.. må jeg ikke godt overnatte hos dig.. please.." spurgte han stille og så ned. han mærkede sit hjerte let hamre afsted i frygt for at Sarohn ville benægte.
|
|