|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:43:51 GMT 2
Nao nikker lidt. ,,Jeg.. Jeg kan godt følge med dig..." Han kan næsten mærke kniven mod sin hals igen; men hellere hjælpe Kazumetzu af med Chiaki og .. dø for det.. end lade som om det aldrig er sket.. Det ville han jo aldrig kunne leve med!
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:48:58 GMT 2
han holder armene lidt om sig selv. Mon jeg føler mig så ødelagt inden i... tænker han sagte. "Men.. hvordan... hvordan kan man melde ham..? Politiet tror jeg er gak i hovedet, og at han er min storebror.. han.. han snød dem da jeg meldte ham.." siger han med en lille gråd i stemmen.
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:54:15 GMT 2
Nao er stille lidt. ,,Jeg kommer med som vidne," siger han langsomt. ,,Og du må vel have blå mærker eller sådan noget..." fortsætter han. Han ved jo egentlig ikke, hvor langt de gik da han lå med ryggen til, så han tør ikke rigtig sige mere.
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:57:34 GMT 2
"Nej.." han ryster lidt stille på hovedet. "Han.. han slog mig første gang.." hans stemme dirrer lidt. "Mærket er væk.." han lægger en hånd mod sin kind. "Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.." han holder armene om sig selv.. føler sig så underligt alene.. alene i hele verden...
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 22:04:23 GMT 2
Nao ser en smule hjælpeløst på ham. ,,Det ved jeg ærlig talt heller ikke," siger han. ,,Jeg aner ikke hvad jeg kan gøre for at hjælpe dig, stump."
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 22:06:57 GMT 2
han tager en dyb indånding. "Jeg... må bare forsøge at holde mig fra ham.. ikke.. ikke støde på ham.." han ser lidt op på himmelen.. prøver at samle sig, men de forfærdelige minder kværner rundt i hans hoved.
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 22:16:07 GMT 2
,,Ja.." svarer Nao stille. ,,Det er måske det eneste der er at gøre. Men det løser stadig ikke problemet med, at du ikke har noget sted at være."
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 28, 2007 22:16:31 GMT 2
(( nuurh <3 hvor er Kazumetzu bare nuser :'D))
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 22:19:54 GMT 2
(Sejt.. han er en lille nakimushi er han så XD..Og forresten hvis du er på et stykke tid mere, så kan jeg sende dig den første side af tegneserien der... men har lidt problemer med paint.. >< den gider ikke vise det rigtige punkt skema >< så det tager måske lidt tid...) "Jeg... Plejer at finde et sted at overnatte... Bag papkasser i gyder og sådan.." han ser mut ned. "Der bliver man ikke set alligevel.."
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 22:22:42 GMT 2
((undskyld for mine ukreative svar, men jeg har lidt kvalme og sådan, så jeg er ikke så pissekreativ. X___x Så here goes en helveds masse one-liners..))
Nao ser overrasket på ham. ,,Seriøst?" spørger han. ,,Sådan kan man da ikke leve!"
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 28, 2007 22:23:09 GMT 2
(( kan sagtens være længere på x'D))
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 22:29:39 GMT 2
(Nao- det er okay^^ Saru-Godt godt xD for er uvenner med mit paint program ligenu oo; "Jeg... Ved det godt... Men jeg har ingen penge.." han ser ned. "Og skolen har jeg måtte droppe ud af... Fik ikke taget mine eksamner..." han ser lidt ned i jorden... står jo dybest set uden fremtid
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 28, 2007 22:31:09 GMT 2
(( chiaki hvisker i hans ører : jeg kan give dig en fremtid! x'D))
|
|
|
Post by selen on May 28, 2007 22:31:47 GMT 2
Selen kommer roligt gående med et smil på læben. han kigger rundt og ser om der er nogen han kender og opdager at der kun er en han kender... han smiler venligt til kazumetzu og vinker til ham som et hej.. han ville ikke råbe da han var et stykke fra dem..
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 22:37:45 GMT 2
((*grine* OMG DET ER AYAME!!! XDDD <333))
Nao er stille. Hvad skal han sige? Han kan jo umuligt hjælpe drengen. ,,Jeg.. Jeg vil virkelig godt hjælpe dig," ender han med at sige. ,,Men jeg ved ikke hvordan." Ud af den ene øjenkrog bemærker han en eller anden, der vinker i deres retning.
|
|