|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 22:39:20 GMT 2
(SKUMMELT OO *flække af grin over Chiaki hvisken*)
Han trækker bare lidt på skuldrende. "Det... ordner sig vel på et tidspunkt af sig selv.." siger han lidt stille, ser ned.. Han ser så i samme retning som Nao.. syntes at kunne kenkende Selen... klør sig lidt forsigtigt på kinden med en pegefinger
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 22:50:17 GMT 2
((Sorry, men kan vi ikke godt fryse eller sådan noget? Har stadig kvalme, så går altså i seng nu.. >.< ))
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 22:51:21 GMT 2
(Oh.. helst ikke fryse OO *at have været frosset hele dagen i dag og i går* Men Kazumetzu kan stikke af sammen med Selen eller sådan noget... for lige for tiden er Kazu her min yndlings char XD og har sådan en syg trang til at spille oo;; )
|
|
|
Post by selen on May 28, 2007 22:56:37 GMT 2
((Yaay Aya han er bare den sejeste og den mest nuttede person der findes ever!! <3<3<3))
han går igen da han ikke får et vink igen..
((skal detsvære gå igen))
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 23:01:19 GMT 2
(vil helst ikke fryse. oo)
Han bakker pludselig... kan ikke klare sine tanker. "Undskyld.. jeg... jeg.." han vender rundt, sætter i løb.. væk...
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 12:09:59 GMT 2
Kommer slentrende, er i et rimeligt dårligt humør idag, ved enlig ikke rigtigt hvorfor.. Jeg har bare en smule nedtur idag, af en eller anden dum grund. Sukker kort, og dumper så ned af side, i græsset, ved foden af bakken.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 12:30:58 GMT 2
Asana kommer roligt gående med hænderne i lommerne, og vinden blæsende vildt i håret, hvilket irriterer ham lidt . Han ser sig lidt omkring og overvejer hvad han egentlig laver her .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 12:34:59 GMT 2
Sukker kort, tungt, trækker bene op til min overkrop, for at varme mig selv... Det er da også genialt at gå ud, uden jakke på... Gnubber træt mit ene øje, og mumler noget, utydeligt til mig selv, som ikke engang jeg forstod hvad var.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 12:37:33 GMT 2
Asana opdager Kiyo der ligger og.. Sover ? Han går hen og stiller sig foran ham, mens han spørger ,,Hvad har du gang i ?"
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 12:40:49 GMT 2
,,Sidder... Og laver ingenting?" Ser op på Asana, smiler skævt, træt. Gnubber min underarm, for at varme den, lader så roligt blikket, glide ned i græsset igen.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 12:43:28 GMT 2
Han står bare lidt og betragter ham, og overvejer om han skal efterlade ham her eller gøre noget .. ,,Fryser du ikke ?" spørger han kort .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 12:46:13 GMT 2
Trækker kort på skulderen ,,Jooh... Lidt" Svare jeg, kigger endnu engang op på Asana, smiler skævt.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 12:48:23 GMT 2
Asana siger ikke noget, vender sig istedet om og ser på den halv triste himmel .. Han overvejer om han skal være sød og gøre et eller andet for Kiyo, men på den anden side er han jo næsten fremmed .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 12:50:38 GMT 2
Ser op på Asana, ser så ned igen, uden at sige mere, jeg har virkelig ikke lyst til at irritere ham for meget, og så blive råbt af, som sidst. Sukker, lydløst, og stirrer bare fortsat ned i græsset.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 12:53:09 GMT 2
,,Du burde gå hjem, inden du fryster halvt ihjel" mumler han og ser kort på ham . Han flytter igen blikket til himlen, men skæver kort til Kiyo i øjenkrogen .
|
|