|
Post by Daiki on May 27, 2007 2:09:19 GMT 2
Følger efter ham med raske skridt. (Så gerne o.O)
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 20:56:24 GMT 2
Nao har båret Kazumetzu væk fra Chiakis lejlighed; han satte efterhånden i løb, indtil han genkendte områderne. Han holder godt fast i Kazumetzu; drengen er let, men Nao frygter hvert øjeblik han skal vågne og protestere. Men han måtte bare væk fra den psykopat til Chiaki...
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 20:58:33 GMT 2
han er halvt vågen... han enser ikke hvor han er.. føler bare at han er blevet redet... Han løfter stille en hånd op, som knuger lidt om Nao's trøje på brystkassen... den anden hånd flytter sig op foran nederste del af hans ansigt, og han tilbageholder et lille hulk
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:01:21 GMT 2
Nao sætter farten ned, da han finder en bænk, som han forsigtigt lægger Kazumetzu på, og sætter sig på kanten selv. Han ser på den spinkle dreng og venter på han vågner. Mens han får sit åndedræt under kontrol igen, forsøger Nao af alle kræfter ikke at tænke på det, han lige har oplevet, selvom det forekommer ham temmelig svært.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 28, 2007 21:02:19 GMT 2
(at spionere sine ofre x'D o.o.. )
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:02:56 GMT 2
han åbner øjnene lidt op, ser op på Nao, og farer op, snubler ov havner på bagpartiet ned på græsset, skærmer sit hoved med armene og drejer ansigtet væk. "Du må ik gøre mig noget!" jamrer han bedende med et tilbageholdt hulk
(Dims! XD)
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:09:41 GMT 2
Nao løfter hænderne som for at vise, at han ikke vil gøre noget. ,,Hey, hey, rolig nu," siger han venligt, smiler svagt. ,,Jeg gør dig ikke noget; jeg tog dig bare med mig væk fra Chiaki." Han forsøger at holde sin stemme så rolig som mulig. ,,Hvordan har du det?"
((D: OMG NOO TEH STALKER!!))
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:13:39 GMT 2
Chiaki..? er det det han hedder? tænker han nervøst. Han rejser sig halvhurtigt op, holder armene let om sig selv, nærmest som om han ville beskytte sig selv for alt omkring sig. Han ryster på hovedet... ryster traumatiseret på hovedet, lægger hænderne for munden og lukker øjnene for ikke at græde. "Han... han..." hans stemme er helt grødet...
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 28, 2007 21:16:35 GMT 2
(( nuurh ;__; *smadre chiaki bag et skab* hvordan kan du være så oond Òwo fyyha Chiaki!! Chiaki : jamen det er dig der har skabt mig!! .. mig: .. nåh ja for pokker x'D .))
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:16:50 GMT 2
Nao bliver siddende; beter, at det nok er bedst han holder sig fra at røre ved drengen for nu. ,,Jeg ved det godt," svarer Naoshi hurtigt. ,,Du behøver ikke at forklare. Men måske du skulle se at komme hjem.. Jeg vil godt følge dig, så vi er sikre på du ikke kommer ud for mere - hvis du stoler på mig."
((*griner* Ebuhl Tatianna! XD)
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:20:07 GMT 2
(*fnis* xD)
"Jeg har ikke noget hjem.." siger han med en grødet stemme. Det er derfor jeg ikke kan gemme mig for... Chiaki..? han ryster hovedet halvvoldsomt.. hans sko og frakke ligger hos Chiaki... men det tænker han ikke over ligenu..
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:27:25 GMT 2
Nao bider sig i læben og løber en hånd gennem sit hår. ,,Se, det var jo ikke så godt..." sukker han tænksomt. ,,Jeg kunne tilbyde dig at blive hos mig indtil vi finder ud af noget, men jeg vil nødig presse dig... " "Jeg sidder og tilbyder en vildt fremmed at bo hos mig af ren og skær medlidenhed.. Pffh, hvad fanden sker der for mig?"
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:30:22 GMT 2
han bakker tilbage med en frygt indskudt i øjnene. "N-nej! Jeg går ikke med nogen som helst fremmede mere! aldrig mere.." hans stemme dirre stadig en smule. "Det.. det er venligt af dig.. det er ikke det.. men... men..." stammer han så og ser betuttet, skamfuldt væk..
|
|
|
Post by naoshi on May 28, 2007 21:32:37 GMT 2
Nao nikker. ,,Jeg forstår dig godt," siger han roligt. ,,Så kan vi vel få dig installeret på et hotel eller sådan noget..." Han er stille et øjeblik, og ser ikke på Kazumetzu da han taler igen: ,,Vil du melde ham?"
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 28, 2007 21:35:41 GMT 2
"Jeg.. har ingen penge.." siger han så lidt tøvende, med en stille klynken til det første, inden han ryster på hovedet. Jeg må tage mig sammen! han tager en halvdyb indånding. "Men.. jeg ved ikke om jeg tør... det... det gik ikke sidste gang... han har forsøgt på det før.." igen bliver hans stemme grødet til sidst i hans tale
|
|