|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 23:32:50 GMT 2
"Nej det er fint, tag du den bare på. Har det alligevel varmt" (sidder jo stadig med en t-shirt på)
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 23:40:04 GMT 2
(ved jeg godt) "Er du helt sikker? så tak!" tog skjorten på, ærmerne hang ned over hænderne og den nåede næsten ned til knæene på mig. "heh! jeg føler mig lille!" grinede skævt og satte mig på bænken igen. jeg har det som om jeg er et lille barn, eller at jeg har nattøj på! "hvor længe har du boet i lejlighed?"
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 23:42:18 GMT 2
"Du er også lille i forhold til mig, det er næsten alle" rykker mig på stedet. "Jeg har boet der i lidt over 5 måneder nu. Flyttede næsten med det samme jeg blev 18"
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 23:49:17 GMT 2
"ja okey, du er høj!" så igen op ad mod hans ansigt. "men det er heller ikke fordi jeg er overdrevet høj selv. aww... jeg ville ønske jeg kunne bo i lejlighed! men mit nyværende job giver ikke nok. og jeg er jo kun lige gået ud af skolen.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 23:52:16 GMT 2
"Jeg fik lejligheden af mine forældre i 18-års fødselsdagsgave. De er ret velhavende. Hvad arbejder du som lige nu?" rykker (igen) sidder nu med et ben på hvor side af bænken.
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 23:57:19 GMT 2
"Du kan bare ikke sidde stille vel? jeg er tjener. Du ved tager imod ordre og sådan fra gæsterne. Det minder mig om..." så på kl. "...at jeg skal være på arbejde om en halv time! jeg er ked af at gå så hurtigt, men jeg kan ikke risikere at blive fyret! Farvel Kakihara!" gav ham et knus og løb så alt hvad jeg kunne (det går ret stærkt), glemte fuldstændig alt om hans skjorte.
//jeg skal gå nu hm!
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 23:59:03 GMT 2
Står lidt chokeret tilbage... "Erm farvel" Han var dog langt væk. Jeg må nok hellere få min skjorte en anden dag rejser mig og går langsomt hjemad.
//Out
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 22, 2009 20:46:57 GMT 2
Et øjebliks taknemmelig faldt over Nates ansigt, da han så stenbænken længere fremme. Han var i en grå, islandsk sweater, der hang fra skuldrene og nedefter, og uden den var han sandsynligvis frosset til stedet. I den ene hånd holdt han en hvid chinabox med en gennemtrængende duft af friture. Sweaterens længde kom for første gang til gode, da han trak den ned og kunne sætte sig på bænken uden at blive gennemblødt. Han studerede vandpytter og vådt grus omkring sig, mens de træpindene førte ris fra æsken og til hans mund.
|
|
|
Post by Aden|Brice on May 22, 2009 21:08:43 GMT 2
I've become so numb, I can't feel you there... I've become so tired, so much more aware... ! Musikken lød højt i Brice's øre mens han traskede gennem vandpytterne hen af en sti, som han ingen anelse havde om hvor førte hen. Med slæbende skridt, hænderne i lommerne, og høretelefonerne i ørene, gik han helt i sine egne tanker, som primært cirklede omkring skolen. Han gruede for sine karaktere, da han den seneste tid havde været frygtelig ukonsentreret. Der var ikke nogen speciel grund, Brice havde bare ikke været i stand til at samle tankerne i timerne. Han skuttede sig let, og trak den tynde vindjakke tættere om sine skuldre. Kun kulden var ikke til at ignorere, selv hvis han skruede max op for lyden.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 22, 2009 21:17:50 GMT 2
Efterhånden gled smagsindtrykkene ud i ét, og det hele var en bunke smør og friture på tungen. Nate protesterede ikke, men undgik omhyggeligt de små klumper af majs og fedt. Du skulle absolut være doven, påmindede han sig selv, efterhånden som maden generede ham mere og mere. Så skulle han altså være gået hjem og have kogt et eller andet. Det var for sent nu. Han rodede lidt rundt i boksen, men endte med at sætte den fra sig, kynisk som han var. Han kiggede på himlen med en snert af bekymring, mens de mørkere skyer trak ind over landet. Lige hvad der manglede, endnu en regnbyge. ,,Hey!" udbrød han, da den første den bedste skikkelse kom gående fra venstre. ,,'ey, ved du, hvad klokken er?!"
|
|
|
Post by Aden|Brice on May 22, 2009 21:38:40 GMT 2
Der var ikke andet for, tænkte han bittert, alt i mens han med ikke særlig megen indsat inkluderet undveg vandpytterne som efterhånden var alle vejne. Jeg må sætte drømmerierne på stand-by, og komme i sving igen... Man, hvor han glædede sig... Brice havde lige løftet blikket tilpas nok fra sine fugtige gummisko, til at se en fyr åbne munden og sige noget, der vist nok var tiltænkt ham. Han var åbenbart midt i sin aftensmad, så det ud til. Brice havde altid syntes at hvis man skulle have mad udefra, så kunne man ligeså godt gøre det alene. Ingen grund til at reklamere med at man enten ikke var i stand til, eller for doven til at lave mad overfor sine bekendte. And every second I waste is more than I can take... ! Brice løftede en hånd op til øret, samtidig med at han stoppede op nogle meter fra stenbænken, hvor den anden havde slået sig ned, og tog den ene af høretelefonerne ud af øret. "Eh?"
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 22, 2009 21:54:21 GMT 2
Nate rynkede brynene i irritation, da fyren endelig lod til at opfatte noget. Den sorthårede havde ikke lagt mærke til høretelefonerne før, men hvis han havde, havde han valgt en anden. Som om der var noget mere irriterende end de, der vadede rundt og ikke ænsede andet end nogle skrattelyde mod trommehinden. Hvis pointen var kun at høre én ting, hvorfor så gå udenfor og gøre det? Well, okay så. Plads til alle. Hans udtryk løsnede sig op med et lettere afventende blik. ,,Klokken?" gentog han, tydeligvis uden at forvente den store respons. Hans øje flakkede hurtigt over skikkelsen: håret havde en unaturlig, forkert farve, man ikke engang så hos frisører. Som om nogen havde mikset grå maling og rabarber. Han var spinkel, havde sandsynligvis våde sokker, og Nate skød ham til en alder af... femten. Måske.
|
|
|
Post by Aden|Brice on May 22, 2009 22:12:44 GMT 2
Da Brice havde opfattet spørgsmålet, havde han ikke været længe om at skæve hen til rådhuset, op på det store ur, som lige kunne skimtes bag de høje træer der markerede grænsen mellem parken og resten af byen der omgav den. "Den er ni," svarede han og nikkede let i retning af den store bygning, som dernest begyndte at ringe med klokkerne, nærmest som for at understrege Brice's ord. Han brugte kun et øjeblik på at undre sig, før han begyndte at pakke Ipod'en væk. Han havde mærket regndråberne i hans hår, med mindre og mindre mellemrum, og turde ikke risikere at hans lille stykke elektronik blev vådt.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 22, 2009 22:29:29 GMT 2
Fantastisk, tænkte Nate, så snart svaret var faldet. Great. Hvad havde jeg forventet? Klokken-nu-skal-der-ske-noget? Fortvivlet over, at tiden endnu en gang havde svigtet ved sin komplette ubrugelighed, smider jeg æsken i skraldespanden til venstre og kaster endnu et blik på fyren. Nu han har klaret skærene, forstår jeg ikke, at han ikke smutter videre. Han er rimelig kær, med vådt hår og slidte sko. Har han været ude i regnen hele tiden? Har han slået med sin teenageværelsesdør og forladt kernefamilien i et rebelsk øjeblik eller sådan noget?
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on May 22, 2009 23:13:24 GMT 2
Nate sukkede svagt, da fyren igen begyndte at gå, og hovedet efterhånden forsvandt. Gruset blev ved med at knase, selv da kroppen var ude af syne. Den sorthårede lænede sig tilbage, men blev hurtigt påmindet det manglende ryglæn, hvorefter han rejste sig i sin mistroiskhed. Han kastede et ufølsomt blik på siddepladsen. Ni... ni. Han kunne lige så godt gå hjem nu. Med et svagt suk stak han hænderne i buksernes lommer og forsvandt hen over det våde græs.
|
|