|
Post by Kazumetzu on Nov 7, 2007 23:06:36 GMT 2
"Ja.." han smiler varmt. "Men.. må.. må jeg godt sove hos dig i nat?" spørger han så let forsigtigt. ".. for.. jeg savner dig altid når du ikke er der.." han ser ned, knuger med hånden mens de går hjem mod Chiakis lejlighed
|
|
|
Post by Chiaki on Nov 7, 2007 23:29:14 GMT 2
"Hmn?" Chiaki rettede blikket ned mod Kazumetzu, smilte så. "Selvfølgelig må du det.. du altid velkommen." han knugede selv sin hånd mod Kazu, "og jeg savner også dig.. når du ikke er hos mig.." de gik ned ad en bakke, og forsvandt mod lejlighederne
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 19:53:46 GMT 2
Går ned gennem parken og sætter mig på den nærmest bænk. Vinden var stille og man kunne høre alle fuglene. Lukker øjnene og lytter. Til hvad ved jeg ikke. Lytter bare
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 19:57:09 GMT 2
Tokuro, popdrengen, den blonde bokser.. Hvad man nu ville kalde ham kom gående, håret var sat som det plejede og om det var det sorte bånd som lavede den specielle skillelinje mellem det strittende og det som var 'rent', oven på 'skillelinjen' var der placeret nogle store høretelefoner, og i dem hamrede musikken, han kunne stadig godt høre ting udefra, men lige nu pjattede han mest af alt, og gjorde nogle små udfald og hoppede frem og tilbage.. Ligesom man gør til boksning.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 20:00:27 GMT 2
Hører en komme gående, åbner øjnene og ser en blond dreng komme gående. Giver et lavt suk hvorfor er folk så friske? Ikke ay jeg selv var træt, men dt var bare en normal ting for mig at sige. Smiler meget svagt for mig selv.
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 20:03:28 GMT 2
Tokuro kaster kort med hoved, og opfanger egentligt godt der er noget ude i øjenkrogen, men reagere ikke lige foreløbigt på det. Så han laver nogle hurtige udfald med højre hånd, mens han træder de små og forsigtige frem, dækker med hånden ved hagen og munden, og med ét skifter så vis der havde stået en foran ham, havde fået den kørt op nedefra, op i hans mave.. Tokuro opfatter først sådan at det egentligt var en person han fangede ud af øjenkrogen, og vender derfor sin opmærksomhed derimod, med let op spærrede øjne så de utrolig dybe øjne tydeligt kan ses. Et kejtet, men alligevel kækt og drenget smil tegnes på hans læber, damn..
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 20:09:00 GMT 2
Mine isblå øjne borede sig ind i drengens, smilede kort og nikkede anderkendende. Trak benene op til kroppen, holdte dem på plads med armene lagde hagen på knæerne, så stadig på drengen.
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 20:14:12 GMT 2
Aoi standser på stien der går forbi stenbænkene. Læner sig forover og puster ud. Det var denne dags løbetur! Han ser sig om et øjeblik. En blond fyr står og bokser ud i luften. "Pft" han ryster sit hår på plads og går mod den næmeste bænk for at strække ud. En sorthåret dreng, nogenlunde hans alder sidder tæt på. 'Træt eh? hehe!' han sætter en fod på bænken og begnder at strække ud.
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 20:21:01 GMT 2
Tokuro står kort lidt og ikke rigtigt ved hvordan han skal reagere over den andens gennemborende blik, og trækker så bare lidt kejtet på smilebåndet igen.. Han blev dog ved med at se på den anden, smilende, kejtet og alligevel sådan drengerøvsagtigt, hans blik faldt dog også på en anden der kom løbende.. At løbe.. Orh gaard det var ikke noget Tokuro ligefrem gad kaste sig ud i..
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 20:21:06 GMT 2
Mærker tilstedeværelsen af en anden person. Vender hovedet og ser en fyr stå og strække ud. alle er da også så f'andens aktive? Det minder mig om at jeg snart skal i fitness igen Fjerner blikket fra drengen og lægger panden mod knæerne.
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 20:31:43 GMT 2
Den sorthårede lagde hovedet på knæene. heh... funny...! går lydløst rundt om bænken han sidder på, da jeg er lige bag ved ham, hopper jeg hen over ryglænet til ham og lander pludseligt lige ved siden af ham. "YO!"
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 20:34:58 GMT 2
Får et lettere chok og hopper også lidt i luften, men det kan ikke ses tydeligt. Kigger på drengen. "Yo. Hvor kom du fra?"
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 20:37:02 GMT 2
Tokuro sukker tungt da en anden nakker hans selvskab, eller der han havde regnet med skulle blive hans selvskab.. Men mwarh, bare synd for den anden, Tokuro var garanteret meget dejligere, det mente han hvertfald selv, men han var jo også en dejlig dreng, og køn var han også.. Bare en skam han var sådan en lille lort.. Tokuro plantede hænderne i lommen og gik roligt videre, smånynnende, hen af stien, som alligevel ville føre forbi de to andre..
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 20:47:09 GMT 2
"Jeg løb bare forbi!" smiler stort. "og siden jeg ikke skulle noget lige med det samme, og du så så kedelig ud at du umuligt kune have andet at lave, tænkte jeg at så ville jeg lige hilse!" trækker lidt ned i mine løbeshorts, (de har sådan en irriterende tendens til at krybe op) og sætter mig bedre til rette. Ser den blonde fa før gå hen af stien i mod os.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 20:52:30 GMT 2
"Javel ja, det er da også i orden. Jeg er Kakihara. Og du er?" Drejer mig 90 grader på bænken men holder stadig benene oppe. Sidder nu bare med front mod drengen.
|
|