|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 22:03:28 GMT 2
Stenbænken står lidt for sig selv, lidt længere nede af parken. den er aflang firkantet uden ryglæen. dejligt sted at være hvis man bare vil sidde lidt i fred og høre fuglenes sang og blæstens hvisken.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 22:08:21 GMT 2
Jeg kom roligt gående med hænderne i lommerne. jeg pustede lidt luft ud af munden og så en svag dis der lignede røg. det var virkelig koldt i dag. jeg tog ingen notits af det og satte mig hen på sten bænken. Den var lidt koldt, men det gjorde ikke noget.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 22:12:45 GMT 2
Jeg skuttede mig lidt. det her mindede mig om dengang hvor jeg så Sensei for sidste gang. jeg rystede på hovedet. jeg ville ikke tænke på dét. ikke dét! han er fortid.. ...
var han nu også det?
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 22:26:19 GMT 2
Jeg sukkede svagt. nu var jeg jo kommet udenfor og det hele. bare her ikke er nogle voldtægts forbrydere.. jeg kiggede mig svagt rundt, men alt var stille.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 22:31:12 GMT 2
jeg hørte noget i buskene og jeg rejste mig op med et sæt og kiggede der hen. en kat kom ud og miavede. bare en kat.. jeg sukkede og satte mig igen. hvorfor var jeg så nervøs? når jeg nu selv ville her ud?
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 23:02:40 GMT 2
Mine fingre var blevet helt kolde. jeg sad her ude som om at jeg ventede på nogle. hvem skulle jeg dog vente på? jeg sukkede. "Kimi ni o Shinji ka.. anata no .. Hohoemi.." hviskede jeg lavmælt i en lille melodi. jeg var ikke den store sang stjerne. jeg ved ikke hvorfor, men jeg følte mig ked af det. helt inden i.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 23:04:22 GMT 2
jeg sad foroverbøjet med panden hvilende på min hånd. jeg kunne mærke det var begyndt at blive varmt i øjenkrogene. tårer? jeg var begyndt at græde. jeg ved ikke hvorfor, men jeg begyndte at hulke. jeg kunne ikke lade være. jeg havde knebet øjnene sammen.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 23:18:51 GMT 2
tårerne blev ved og ved.. og ved.. jeg vil ikke græde mere.. men jeg kunne ikke stoppe. Mit hjerte gjorde så ondt og mit hoved var ved at briste nu.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 23:21:01 GMT 2
"Ahh.." jeg holdt begge hænder ved mine tændinger. jeg prøvede at masserer dem og falde til ro. lad din indre ro søge dig.. tårerne silede ned ad mine kinder ligesom regnen på mit vindue tidligere i dag.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 23:24:36 GMT 2
"Ghiih.." jeg vippede lidt frem og tilbage, men det dunkede mit hovede bare endnu mere af. så jeg sad helt stille. jeg bed tænderne sammen. smerten var uudholdelig. jeg så sensei's ansigt for mig. Ulykkelig forelsket. ja dét var jeg. jeg knækkede sammen på midten og faldt ned på den kolde jord. "Sen....sei" ..
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 24, 2007 13:08:24 GMT 2
jeg kunne mærke en sol skinne på mig. selvom det havde været bidene koldt i går aftes. jeg satte mig op og dækkede øjnene for solen med hånden. jeg kiggede rundt. nåh ja.. jeg besvimede i går.. jeg rejste mig op, mine fødder var stadig en smule stive efter i går. "Auh.." jeg kom op at stå. utroligt at ingen har lagt mærke til mig, de må vel have troet jeg var død. hvis.. der overhovedet har været nogen jeg fik øje på den bænk jeg sad på i går. jeg strøg den på toppen med mine fingre. jeg rettede mig op og gik. jeg må have et eller andet at spise.
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 20, 2007 14:32:29 GMT 2
Jeg satte mig ned med armene over kors og bed lidt i en tandstik, kedeligt.. kedeligt.. KEDELIGT jeg bukkede hovedet og lagde en hånd ved min pande, "hvordan.. får jeg sagt det til Kazumetzu?" mumlede jeg svagt og sukkede.
|
|
sora
Afraid
|
Post by sora on Jun 20, 2007 14:33:08 GMT 2
kommer gående med hænderne i lommen og bar overkrop pg.a varmen
|
|
|
Post by Chiaki on Jun 20, 2007 14:35:31 GMT 2
Ser ingenting, kun jorden ved mine fødder. det er varmt i dag, men en smule blæsende.. jeg rettede mig op og lænede hovedet tilbage, jeg så op i himlen i nogle sekunder lukkede så øjnene på grund af solen.
|
|
sora
Afraid
|
Post by sora on Jun 20, 2007 14:36:09 GMT 2
ser 'voldtægs-forbryderen' går roligt hen til ham..
|
|