|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 20:54:47 GMT 2
Tokuros brune øjne spejdede let rundt i parken, alle de ting, alle de bænke, alle de træer, alt det grønne! Det var til at få flip af, drengen rodede sig kort småfebrilsk i pandehåret inden han rettede sit blik op igen og kom med en lille mislyd nede fra halsen, han var rastløs.. Igen..
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 20:57:15 GMT 2
"Aoi! Tachi Aoi!" smiler igen og ligger hovedet på skrå. "Hvorfor?" (det første er sagt glad, det andet ret så uhøfligt) ser lidt op på ham, selv når vi sidder er han højere.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 21:01:39 GMT 2
"Hvorfor hvad?" sikke da en humørsvingning Kiggede indgående på drengen.
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 21:06:29 GMT 2
Tokuros skikkelse kom nærmere, men han havde nu ikke tænkt sig at stoppe nu, bare gå videre, han fulgte jo bare stien.. Drengen lyttede lidt til musikken i høretelefonerne og smilede bare lidt for sig selv..
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 21:09:26 GMT 2
"hvorfor vil du vide mit navn?" lød nu ekstremt mistroisk. Kneb øjnene sammen og så hårdt på ham.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 21:11:27 GMT 2
"Slap af, var jo bare nygerrig" Var ikke ligefrem vandt til at folk blev mistroiske når man spurge om deres navn. "Jeg vil da gerne hvide hvem jeg snakker med. Er det så forkert?" smilede halv kækt halv uskydigt.
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jun 24, 2008 21:15:27 GMT 2
// out :3.. Mor beder mig logge af...
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 21:16:05 GMT 2
Lagde endnu engang hovedet på skrå og tænkte. så smilede jeg. "Okey, så er det helt fint!" lagde begge hænder på hans skuldre geez... hvad var hans navn? "jeg er glad for a møde dig... dit-navn-hvad-det-nu-var!"
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 21:20:34 GMT 2
"Jeg heder Kakihara, men bare kald mig Hara hvis det er nemmere at huske... Det er da også rart at møde dig" rykkede lidt på mig da han lagde hænderne på mine skuldre. Ikke af frygt eller noget, men fordi hans ene skulder gjorde ondt.
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 21:27:14 GMT 2
"Okey... uhm... Ka!" slap ham uden at bemærke at han havde rykket sig da jeg lagde hånden på hans skulder. ærlig talt, han er squ en rolig person! De fleste bliver overraskede eller sure når jeg gør det. "Ka... okey med Ka?"
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 21:30:42 GMT 2
"Jaja det er helt fint" sætter mig i skræddestilling, læner mig lidt frem og støtter med albuerne på knæerne.
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 21:40:07 GMT 2
"Yosh!" så op mod himlen "huh?" og lænede mig længere og længere bag over. En fugl... hvad slags? hvorfor kan jeg ikke se den ordentligt? gaah! hey....! tabte balancen og faldt ned på ryggen. "Waah! Auch!" damn, skulle det være lige foran en jeg kun lige har mødt? Geez! HVORFOR ER JEG SÅ KLODSET!
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 21:42:50 GMT 2
"Er du okay? Hvad skete der?" drejer mg lidt så jeg bedere kan se. Rækker derefter en hånd ud som hjælp mens jeg smiler lidt for mig selv Okay så han er lidt klodset
|
|
|
Post by aoi on Jun 24, 2008 21:55:40 GMT 2
"der var en......fugl..." dårlig undskyldning Tachi Aoi! bliver rød i hovedet, men tager stadig hans hånd og kommer op at stå igen. pinligt!
|
|
|
Post by kakihara on Jun 24, 2008 21:58:57 GMT 2
"Ingen grund til at blive flov" smiler venligt og sæter mig ordenligt igen da han er kommet op.
|
|