|
Post by Hikari on May 27, 2007 13:13:14 GMT 2
"hvis du ikke har fået noget af drikke hele dagen i dag, så kan jeg godt forstå du har hovedpine.. hør.." han tøver lidt.. "jeg har nogle hovedpine piller hjemme hos mig.. og der kan du også få noget af drikke.. hvis du vil..?" siger han roligt, let spørgend.. han smiler endnu.. han ved godt det nok er underlig at han spørg en, hvis navn hen ikke engang kender om han vil med hjem.. men knægten ser jo ikke for godt ud, med render under øjnene..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:18:44 GMT 2
"Hovedpinepiller.." mumlede jeg lidt, og så på ham, fyren ville faktisk hjælpe mig! Og hovedpiller er jo også en form for stoffer. SO why not? Jeg fik noget at drikke + hovedpinepiller, så behøvede jeg ikke at rende byen rundt efter noget nyt. "Og så er han jo lækker!" Jeg sendte et tvært blik til Nancy, men så så på fyren igen, og nikkede stille. "Siden du spørger.."
(Back xD)
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 13:23:59 GMT 2
Han smiler bare og nikker "forresten så hedder jeg Hikari.." siger han og rækker en hånd til Ariko, da han havde set at han var ved at falde før.. og det skulle jo helst ikke ske..
(skal lige hjælpe min mor engang imellem.. så nogen gange går der nok noget tid før jeg svare.. håber du kan leve med det ^^")
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:27:42 GMT 2
(Det okai xD, laver også lektier ved siden af såeh xD)
Jeg tøvede let, før jeg tog fat i hans hånd, og kom op og stå. Denne gang vaklede jeg let, men det lykkedes mig at blive stående. "Ariko Monota her.." svarede jeg ham. Jeg så på ham, Han ser for ung ud til at være strisser.. tænkte jeg stadig tvivlende på det.
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 13:32:22 GMT 2
((hehe.. okay fint nok ^^))
"hygligt at møde dig.." siger han med et smil og giver Ariko's hånd et lille klæm, før han slipper og vender sig let.. "den her vej.." siger han roligt samler sine hænder på ryggen og begynder langsomt at gå, bare for at sikre sig at Ariko kan følge med..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:34:38 GMT 2
Jeg nikkede kort, og gik med ham. "Ihh altså, skal du ikke præsentere mig for din ven?"[/i] Lød Nancys stemme, da hun fnøs, og tog min hånd. Jeg rystede let på hovedet af hende. Gad ikke snakke med hende lige nu, men hun ville tydeligvis ikke lade mig være i fred idag. Jeg så på Hikari. Tænkte lidt, over hvordan hans hus eller lejlighed mon så ud.. xD
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 13:39:18 GMT 2
((Jeg skriver bare i hans lejlighed, efter denne besked ^^))
Han ser tilbage på Ariko og smiler roligt.. han ser derefter lidt op på himmelen mens han følger stigen, og der efter forsivnder ned af den.. han håber Ariko følger med, for hans egen skyld..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:42:51 GMT 2
((OK ^^ Gør jeg også så xD))
Jeg fulgte efter ham, stadig mens jeg forsøgte at ignorere Nancy der bare ævlede videre.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 14:49:44 GMT 2
Jeg, kommer langsomt traskende, hen af en grussti, sukker kort og lader blikket glide op på det store, kirsebær træ, på toppen af bakken. Men denne gang, går jeg ikke derop, jeg begynder at gå op af bakken, men halvvejs oppe stopper jeg op og sætter mig ned i græsset.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 14:59:16 GMT 2
Der går lang tid, hvor jeg bare sidder, i stilheden, indtil jeg ikke kan mere. Begynder langsomt at nynne for mig selv, og dermed bryder jeg stilheden der har lagt sig over mig som et tykt lagen.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 15:10:38 GMT 2
Løfter et øjenbryn, af stilheden Det var dog utroligt... Ikke en lyd... Dumper ned i græsset. Løfter en hånd og skjuler et gab bag den, lukker så øjnene i et øjeblik.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 15:26:36 GMT 2
Åbner langsomt øjnene, stirrer op i himlen, og smiler skævt. Små minder glider langsomt igennem hovedet, om hvordan mig og min søster plejede at ligge om sommeren og se på skyer... Bemærker at jeg faktis griner, og stopper det hurtigt, sætter mig op og ser mig omkring... Ingen så det... Lægger mig tilbage i græsset.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 15:31:16 GMT 2
(Så, nu kommer jeg og underholder dig, eller.. i det mindste mig selv xD)
Daiki kommer traskende, hans hænder er begravet i bukselommerne, mens han ser sig rundt. Fuglesangen virker overdrevet høj i hans ører, mens han overvejer at gå til sin lejlighed, men samtidig ikke rigtig gider. Den hvide skjorte er krøllet, efter han har sovet i den, og han har stadig et lidt sløvt blik.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 15:34:48 GMT 2
( Hurra !.... xD )
Lægger hovedet lidt på skrå, mens jeg betragter en sky, der ligner, noget i retningen af en gammel fiskermand... Eller en grim frø... Lader blidt hænderne, som ligger ned på græsset, på hver sine sider, glide op på min mave, som trækker sig en smule ind.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 15:37:58 GMT 2
Han bemærker en fremmed og lægger hovedet lidt på skrå, lader fingrene glide gennem det gennempjuskede hår og bevæger sig mod den anden fyr. Lidt forundret standser han op på nogle meters afstand. ,,Er himlen ikke kedeligt - med sådan et gråt vejr?" spørger han og gør opmærksom på sig selv, efterfølger sætningen med et lille smil.
|
|