|
Post by Saruwatari Takumi on May 23, 2007 21:57:53 GMT 2
Fredfyldt. Det store træ står på en lille bakke. Træets blomster er dejligt lyserøde og man kan roligt slappe af her.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 14:34:44 GMT 2
Og så, så man lige mig komme hoppende hen af grusstien, mens jeg, ivrigt, skråler; ,,Tralalalalalala", så alle fuglene letter fra deres grene. Der bliver vendt hoveder og gloet efter mig, men jeg hopper videre, op af bakken. Stopper med at synge da jeg er halvejs oppe af bakken, og stopper helt op da jeg kommer til træet, trækker kort på skulderen, vender ryggen til træstammen, og læner mig op af den.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on May 25, 2007 14:37:14 GMT 2
( det der minder mig lidt om bamse O.o'' )
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 14:40:09 GMT 2
( LOL xD.... )
Gaber kedsommeligt, og glider ned at sidde, gnubber mit ene øje, og lægger hovedet tilbage, stirrer op i de blomstrende grene, og smiler skævt.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 14:52:02 GMT 2
Retter hovedet op, og ser mig omkring, løfter en hånd og klør min lidt i nakken. Der er faktis utrolig smukt her, når man sådan, ser ordenligt efter.... Rejser mig op og ser igen op i Kirsebærtræets blomstrende grene, og lægger hovedet en anelse på skrå.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 15:24:15 GMT 2
Asana kommer roligt gående, med hænderne begravet i lommerne og en kort gren i mundvigen . Han standser lidt fra træet og betragter det afslappet, men med en del kedsomhed i blikket . Lidt efter spytter han grenen ud, men flytter ikke blikket fra det store, lyserøde træ .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 15:27:35 GMT 2
Jeg står stadig, under de tykke lange grene, og stirrer op i det smukek syn, der møder mine øjne. Hurtigt føre jeg en hånd gennem mit hår, og vender mgi så om.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 15:31:52 GMT 2
Asana betragter træet med hovedet en smule på skrå .. Jeg må virkelig kede mig hvis jeg gider stirre på et åndet træ tænker han og sukker, men ved ikke hvad han ellers skal lave . Måske han skulle overveje at få et arbejde ?
I hans tankespind har han ikke bemærket Kiyo ..
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 15:35:06 GMT 2
Stopper midt i en bevægelse da jeg for øje på en dreng, som står et par meter væk fra mig, og aligevel ser han ud som om han ikke har set mig... Står lidt og betragter ham, mens mit hoved langsomt hælder en smule på skrå.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 15:36:42 GMT 2
Han opdager endelig Kiyo og gør en kort, forskrækket bevægelse med hovedet . Han løfter undrende det venstre øjenbryn, men ser så bare væk fra ham og op på himlen istedet ..
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 15:40:34 GMT 2
Retter hurtigt hovedet op da det går op for mig at han har opdaget mig, træder ud fra mit lille skjul, og kanter mig hen til ham; ,,Mmheey.." Mumler jeg, da jeg når tæt nok på ham, så han faktis ville kunne have en chance for at høre mit mumleri.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 15:43:13 GMT 2
Asana vender hovedet mod ham igen, men ser ikke specielt imødekommende ud .. Han siger ikke noget, eftersom Kiyo kun mumler uforståeligt, men undre sig lidt over det .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 15:49:37 GMT 2
Rømmer mig en smule, lader mig ikke skræmme væk af den grund af at han ikke ser så imødekommende ud. ,,Hej.." Siger jeg igen, denne gang en smule højere, i håb om at han måske vil svare mig denne gang.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 15:51:24 GMT 2
Han ser en smule forbløffet ud, over at han bare går hen og taler med en fremmed, der lige så godt kunne være en forbryder .. ,,Hej" svare han monotont tilbage, og flytter blikket tilbage på kirsebær træet .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 15:56:11 GMT 2
Løfter et øjenbryn af hans forbløffede udtryk og løfter hovedet en anelse, op så jeg ikke ligner en anden slapsvans. Klemmer øjnene en anelse sammen, og betragter ham en smule.
|
|