Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 15:43:15 GMT 2
Løfter hovedet en anelse, da jeg høre en stemme, og sætter mig så langsomt op, stirrer lidt på fyren, og smiler så, bredt. ,,Nææh... Det er et perfeckt tidspunkt at kigge på skyerne... De tager de mest mærkværdige former.." Smiler, stadig.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 15:46:08 GMT 2
,,Hmm.." Han trækker lidt på skuldrene, stiller sig tilfreds med dét svar og står lidt stiller. Lægger vægten fra den ene fod til den anden, inden hans blik glider videre rundt i parken, for at ende på fyren igen. ,,Jeg hedder Daiki," forsøger han sig og genoptager smilet, sætter sig ved siden af drengen og kigger nysgerrigt på ham. ,,Og du?"
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 15:49:32 GMT 2
,,Kiyoshi... Jeg foretrækker bare at blive kaldt Kiyo.." Smiler bredt til ham, betragter ham en smule, før jeg lader blikket glide op i himlen igen, og så tilbage på Daiki igen. ,,Hvor gammel er du?" Spørger jeg så, med de største øjne nogensinde.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 15:52:35 GMT 2
,,19.." svarer han kort og sætter sig i skrædderstilling, lægger hænderne på knæene og læner sig lidt tilbage, ser op mod himlen med et halvtfjernt udtryk. Så ser han tilbage på Kiyo og gengælder muntert smilet. ,,Hvad er du?"
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 15:57:08 GMT 2
,,16.." Svare jeg og smiler, bredt, og drejer mig så jeg sidder med fronten mod ham, i skrædderstilling. Lægger hovedet en anelse på skrå mens jeg, ihærdigt, prøver at komme på et emne.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 15:59:32 GMT 2
,,Bor du så her omkring? Har familie og sådan..?" fortsætter han og synes allerede vældig godt om Kiyo, han lader ikke til at være i dårligt humør, hvilket bare forstærker Daikis egen glæde. Han er ikke helt klar over, om det er på grund af natten hos Chiaki, men det går han i hvert fald ud fra - andet ville værke lidt mærkeligt. Måske burde jeg have skrevet en seddel eller sådan noget.. tænker han kort, men vender så opmærksomheden mod Kiyo igen.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 16:04:42 GMT 2
,,Mhmm... Altså... Jeg bor her... I en lille lejlighed... Familie har jeg ingen af... De... Gad mig ikke..." Svare jeg, humøret ryger et par takker ned, men man kan ikke rigtig se det på mig, jeg har for det meste lysende muntre øjne, og et muntert smil smøret på mine læber, og det falmer ikke af den grund at jeg bliver en smule trist inden i. ,,Hvad med dig?" Spørger jeg, stadig smilende.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 16:08:02 GMT 2
,,Ude på landet.." siger han og fnyser lidt. Han viser dog hurtigt, at han ikke mener det, ved at fortsætte smilet. ,,Jeg har en lille lejlighed nogle minutter herfra, såeh. Er kun hjemme i weekenden." Han klør sig lidt i nakken og kommer til at tænke på, at det faktisk er weekend, så han fortsætter med en forklaring: ,,Altså, bortset fra denne gang, hvor jeg ikke gider det." Trækker på skuldrene.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 16:13:46 GMT 2
,,Ahh... Du er vel også blevet stor nok til at tage dig af dig selv.." Smiler skævt, og tænker på at det stadig er lidt svært for mig at tage mig af mig selv... Jeg er ikke lige så moden som mange andre. Smiler muntert, til ham og lægger hovedet en smule på skrå, af nysgerrighed.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 16:19:06 GMT 2
Daiki griner lavmælt og trækker på skuldrene. ,,Det kan man vel godt sige," svarer han muntert og ler lidt videre, inden han tager sig til maven, der knurrer svagt. Uhm, jeg har ikke fået noget at spise siden i morges.. Han flytter lidt på sig, så han sidder med bøjede ben, inden han kigger på Kiyo. ,,Du.. kunne du tænke dig at få noget at spise, hvis du da ikke har spist frokost?" spørger han overvejende, lægger hovedet lidt på skrå.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 16:25:04 GMT 2
Ser lidt på ham og svare ham så, muntert smilende; ,,Jo det kunne jeg, faktis, godt..." Vipper lidt fra side til side, med et muntert blik, plantet på Daiki. Løfter langsomt benene, og sætter mig på knæ.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 16:28:07 GMT 2
Daiki nikker og tænker på caféerne i byen - han gider ikke gå hjem og lave sin egen mad i dag. Han rejser sig og rækker en hjælpende hånd ned mod Kiyo. ,,Jamen så lad os da komme af sted, før min mave går agurk," siger han med et skævt smil.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 16:32:35 GMT 2
Smiler muntert og tager fat om hans hånd, trækker mig op ,,Tak.." Mumler jeg smilende. ,,Daiki's mave går agurk... Så må vi vel hellere skynde os.." Smiler drillende, og så svanser jeg ellers muntert ned af bakken.
|
|
|
Post by Daiki on May 27, 2007 16:35:21 GMT 2
("Svanser" - Mwaah, sådan et dejligt bøsseudtryk x'D Skal vi bare skifte emne? ^^)
,,Noget i den retning," samtykker han og sætter efter Kiyo, ned mod byen.
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 27, 2007 16:38:37 GMT 2
( Jaaah, ikke ? x'D... Jo, det gør vi vel bare ^^ )
|
|