|
Post by Hikari on May 27, 2007 0:03:09 GMT 2
Han ser godt hvad der sker.. han rejser sig roligt og siger stille.. "jeg tror ikke en blomst kan gøre dig ondt, og jeg er ikke hvorfor din vrede skal gå ud over den.." han ser roligt efter Daichi.. han går der efter selv sin vej..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 12:23:28 GMT 2
Jeg kom vaklende, havde en dundrende hovedpine, og følte mig både svimmel og svedig. JEg dumpede ned på græsset under træet og kunne mærke kvalmen. Jeg resjte mig op igen, før jeg knækkede sammen og brækkede mig ud over rødderne på træet. Det var godt nok bare mest syre, da jeg ikke havde spist noget på det sidste. Jeg blev ved med at brække mig noget endnu, før jeg løftede hovedet og tørrede noget sved af panden. Derefter satte jeg mig, ikke på brækket, men ved siden af det. Jeg lagde hovedet bagud og lænede det på træets stamme. "Hvad laver du?" lød en stemme, og jeg lukkede bare øjnene. "Jeg har brækket mig Nancy.." svarede jeg så. Man kunne høre hendes lyse latter, og jeg smilede skævt, da hun trådte frem foran mig.
(Note: Nancy er ikke en virkelig person men en hallucination
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 12:27:05 GMT 2
"Du ser mig noget træt ud.." sagde hun, og satte sig ved siden af mig. Jeg nikkede bare lidt.. "Hvor er de andre?" spurgte jeg så. "De sover.." svarede hun mig, og begyndte at fnise igen.
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 12:34:24 GMT 2
"Hvad er det du griner sådan af?" spurgte jeg, hendes fnisen irriterede mig, og gav mig bare yderligere hovedpine.. Damn.. tænkte jeg. "Dig! Du ser så tåbelig ud lige nu..!" Hun begyndte at grine endnu mere. "Årh hold kæft.." mumlede jeg, "Jeg er bare træt."
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 12:40:46 GMT 2
"Hihi, lille trætte Ari-kun, kleine, kleine Ari-kun.. Kender du ordet mad? Du er blevet sååååå tynd på det senest, khihi!" Hun tog fat om min håndled, og målte dets størrelse. Jeg sukkede bare: "Jeg er ikke sulten."
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 12:45:37 GMT 2
"Ih, du er irriterende." Hun fnøs kort, og hev lidt i min hånd, "Lad os gå en tur!" Jeg hev hastigt min hånd til mig. "Nej jeg gider ikke.." Jeg så på min tomme kanylje.. "Jeg må ha' fat i noget mere.. Snart.. Senere.. Om lidt.."
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 12:55:11 GMT 2
Han kommer stille gående med hænderne samlet på ryggen, han ser stille op på himmelem, og ligger ikke mærke til Arkio
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 12:56:27 GMT 2
"Årh, come on lille skat!", sagde hun lokkende, og jeg fik nok. "SKRID! Nancy, skrid!" halvråbte jeg, mægtig irriteret.
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 12:58:32 GMT 2
((det blå skrift.. hende Nancy.. er det inde i hans hoved ?.. vil lige være sikker.. ^^"))
Hikari ser forviret hen på Ariko.. og stopper lidt op..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:00:22 GMT 2
((Ja ^^, Nancy er trods alt kun en hallucianition xD))
Jeg rejste mig halvt, op, men faldt sammen igen, og undgik med nød og næppe at lande på brækket. Nancy grinede bare, og hun fik øje på Hikari før mig. "Ihh, vi har gæster skat" sagde hun grinende, og jeg tog mig til hovedet da det kraftigt begyndte at dunke pga hovedpinen.
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 13:02:32 GMT 2
Han står lidt, men går så roligt hen mod Ariko.. "undskyld mig.. er du okay ?" spørg han roligt med et lille venligt smil.. han stopper en lille meter fra Ariko..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:05:09 GMT 2
Jeg løfter hovedet, da han taler til mig, og sætter hovedet på skrå. "Ja. Bare lidt hovedpine.." svarer jeg kort, og kan egentligt godt forstå at han ignorerer Nancy. "Han er da godt nok hot." Sagde Nancy og begyndte at le, igen, lettere ustyrligt. "Nancy, skrid!", mumlede jeg igen, og så på hende, men derefter på Hikari, egentlig undrede jeg mig lidt over hvorfor han overhovedet snakkede til mig. "Måske er han en strisser?" foreslog Nancy, og ignorede at jeg lige havde sagt hun skulle skride.
|
|
|
Post by Hikari on May 27, 2007 13:07:22 GMT 2
"Har du drukket nok vand ?" spørg han roligt og sætter sig i huk ved ham, med et lille let charmerende smil på.. han det er ikke fordi han tænker over det, sådan er hans smil altid..
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:10:13 GMT 2
Jeg så på ham, og lagde mærke til hans smil. Jeg trak lidt på skuldrene. "Han minder ikke om en.." Mumlede jeg, til Nancy, der fniste lidt. Jeg så temmelig træt ud, med randene under øjnene. "Jeg fik vidst noget vand igår.. Mener jeg.." svarede jeg ham så. jeg var røget i en å, da jeg var oppe og skændes med Nancy.
|
|
|
Post by Ariko Monota on May 27, 2007 13:12:33 GMT 2
((BRB - skal lige tørre hunde =____=))
|
|