|
Post by asana on May 25, 2007 15:59:27 GMT 2
,,Hvad ?" ryger det ud af ham, da han bemærker at han studerer ham . Han aner ikke hvor han skal kigge hen, og derfor flakker hans blik en smule .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:03:51 GMT 2
Ryster hurtigt på hovedet; ,,Undskyld.." Skynder jeg mig at sige, og lader blikket flakke, mellem ham og træet. ,,Det var bare... Øhmm... Ja..." Mumler jeg, i et forsøg på at finde en undskylding.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 16:07:25 GMT 2
Asana sukker irriteret og ser væk fra ham .. Han er bare endnu en lille, dum knægt tænker han uvenligt, selvom han slet ikke kender Kiyo .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:11:57 GMT 2
Ser den anden vej, klør mig forlegent på armen Altså.. Du burde virkelig få skrabet mere selvtillid til dig, før du begynder at snakke med andre.. Tænker jeg, og fjerner en hortåt fra ansigtet.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 16:13:37 GMT 2
Asana vender sig om og betragter lydløst himlen .. Han overvejer om han skal gå hjem, eller bare blive og nyde stilheden .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:17:04 GMT 2
Overvejer om jeg faktis skal præsentere mig for denne dreng, som helt klart syntes jeg er irriterende.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 16:20:19 GMT 2
Asana sætter sig ned i græsset og ser fortsat op mod himlen, da han ikke har noget bedre at tage sig til .. Han klør sig kort på halsen, uden at fjerne blikket fra skyerne der glider forbi .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:23:23 GMT 2
Ser ned på Asana, og sukker så kort og lydløst; ,,Jeg hedder Kiyo..." Siger jeg så og sætter mig i skrædderstilling ved siden af ham, smiler bredt.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 16:24:49 GMT 2
Han sukker opgivende og tager sig til panden .. Fatter han ikke en pæn hentydning ? Når jeg sætter mig ned her og lader som han ikke er her, burde han da have forstået at jeg helst vil være i fred tænker han . ,,Nå.. " siger han bare, da han ikke helt ved hvad han skal svare .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:29:52 GMT 2
Ser på ham og trækker kort på skulderne Fint... Rejser mig op og mumler utydeligt; ,,Nååh... Men farvel?" Drejer om på hælen og går om på den anden side af træet, hvorj eg sætter mig, først der sukker jeg Han er ikke den eneste her... Tænekr jeg opmuntrende til mig selv.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 16:33:14 GMT 2
Han sukker både lettet og en smule skamfyldt .. Jeg var måske lidt hård ved ham tænker han, men kaster hurtigt tanken bort igen .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:36:08 GMT 2
Dumper ned på ryggen, og stirrer op i himlen, selvom mine tanker cirkler rundt, omkring drengen. Hmm... Gnubber mit øje, og løter et øjenbryn.
|
|
|
Post by asana on May 25, 2007 16:37:50 GMT 2
Asana sukker kedsommeligt og rejser sig op .. Han begynder at gå tilbage mod byen, men taber sin pung da han tager det første skridt .
Afslappet forsvinder han ned mod lejlighederne .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on May 25, 2007 16:42:46 GMT 2
Sætter mig op da jeg høre drengen bevæge sig, sidder og lytter lidt til hans skridt, før jeg rejser mig og titter frem bag ved træet. Begynder langsomt at gå, men stopper op daj eg træder på noget, fjerner hurtigt min fod og opdager så pungen han tabte. Hoov... Samler den op, og ser så op efter drengen ,,Hov...Vent!... Du tabte din pung!" Råber jeg prøvende og sætter i løb, ned af bakken, hen mod byen.
|
|
|
Post by Hikari on May 26, 2007 23:08:14 GMT 2
Han kommer stille gående, i sine egne tanker.. da han kommer hen til det Japanske kirsebær træ sætter han sig stille og roligt i skarderstilling.. han ligger hænderne i sit skød og lukker så øjnene.. han sidder blot og lytter til vinden..
|
|