|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 18:35:58 GMT 2
Yutaka står ganske stille sammen med nogle stykker af dem fra hans bande.. han har snakket med sin leder for nogle dage siden, efter han ikke har kunne være med sin rigtigt familie i flere uger og han har fået lov til at besøge dem, han har bare ikke haft tid endnu.. dem fra banden ville have Yutaka med hen til baren, men Yutaka vil ikke og sætter sig på en bænk.. resten af dem fra banden går deres vej så Yutaka sidder alene.. han udtryk er meget roligt, men han virker meget træt..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 18:39:56 GMT 2
Arata kommer afslappet gående ned af gaden, iført en meget lang sort jakke med hætte, så man næsten ikke kan se hans ansigt. Han føler sig nemlig på en måde tryggere, når han er iført den, fordi de fleste han kender ikke ligger mærke til ham og går videre, og på den måde slipper han for en masse ubehagelige spørgsmål, om hvordan det går med ham og familien.. For det har han ikke synderligt meget lyst til at svare på.. Selvom han ikke har drukket noget idag, lugter han alligevel en smule af alkohol og røg Pludselig får han øje på Yutaka længere henne af gaden, og går instinktivt mod ham. Han vil nemlig gerne vide, hvor i alverden han har været på det seneste ! Han bor trods alt stadig hjemme, så han har bare stadig at følge hjemmets regler
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 19:14:23 GMT 2
Yutaka er træt og vil enlig meget gerne hjem, men han ved ikke om han længere har et hjem.. hans mobil var jo løbet tør for strøm, så han kunne ikke engang ringe hjem og ligge en besked.. han har sin lange læder jakke på, fire kæder hængende i højer sige at sine bukser og for engang skyld har han ikke solbriller på.. han sukker stille og tænker meget på sin familie, altså hendes rigtige familie, han savner dem, men vil aldrig indrømme det.. Hvorfor blev jeg også medlem af den tåbelige bande til at starte med!? tænker han irriteret.. han tag sin mobil frem som endnu ikke har fået noget strøm.. han åbner coveret og får et lille billed frem.. det er et billed at hans far, mor, søster og han lille bror.. han har skåret sig selv væk fra billedet, for at kunne få alle hans familiemdlemers hoved med på det.. han smiler ikke, men sukker bare og ser enlig ikke sin far som kommer imod ham..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 19:23:56 GMT 2
Arata fortsætter roligt mod Yutaka, og stopper få skridt fra ham ,,Hvor i alverden har du været ?" spørger han med sin normale, alvorlige stemme. Han trækker hætten ned, så man kan se hele hans ansigt igen. Hans blik er skarpt og gennemborende, hvilket får ham til at se meget vred ud, selvom det egentlig ikke er tilfældet Ihvertfald ikke endnu
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 19:29:11 GMT 2
Yutaka ser ret hurtigt op på sin far, med sit ganske normale roligt blik, som om han ikke havde savnet sin far overhoved - skønt han har.. han får meget travlt med at gemme billedet væk igen og stikker mobilen ned i sin lomme, dog holder han det rolige blik på sin far.. "her og der.." siger han stille, han er små hæs og let bleg.. han er ved at blive små syg, men vil nok ikke indrømme det.. han ser lidt væk, da det meget lavt, let sprøgende kommer fra ham; "hvordan har Mitzu det ?" han holder sig blik væk fra sin far.. han skammer sig en lille smugle over at han ikke har været hjemme..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 19:32:44 GMT 2
Arata har ellers en million ting at skælde Yutaka ud over, blandt andet hvorfor han løber fra sit ansvar og sin familie, og hvorfor han ikke vil se i øjnene, at noget af det han laver, er forkert og uetisk. Men hver gang kommer han i tanke om, at det han selv laver er næsten ligeså slemt, hvilket gør at han ikke kan få sig selv til at skælde ud over det. Istedet står han bare og ser halvmuggen ud, mens han forventer at Yutaka snart kommer med en ordenlig forklaring.. Istedet kommer spørgsmålet om Kazumetzu ud, og Arata må sukke dybt for ikke at klaske hånden mod panden ,,Det går vel.. godt nok.. mhm.. han.. " mumler han utydeligt, men siger ikke mere derefter
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 19:37:13 GMT 2
Yutaka nikker stille.. "hvad med dig ?" spørg han så stille, endnu uden at se op på sin far.. han har været meget nervøse for sin familie, men har ikke ture at tag hjem, han følger virkelig at han har svigtet dem.. han tag sig lidt til nakken.. hvor ville han enlig ønske at han var død, han har jo svigtet dem.. han havde lovet sin far at hjælpe ham, han havde lovet sin bror at passe på ham.. men han havde ikke kunne overholde noget som helst af det.. han lukker stille sine øjne.. han har altid været familiets sorte får som det vel hedder..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 20:05:38 GMT 2
,,Jeg har.. inviteret... Kazumetzu og hans.. kæreste med hjem til middag.." siger han, og man kan næsten høre hvor svært det er for ham at fortælle det. Ordene er som glasskår i hans hals, fordi han stadig har svært ved at acceptere det Han føler dog alligevel at det er det rigtige - især fordi han så hvor glad Kazumetzu blev.. De må vel være derhjemme netop nu
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 20:23:10 GMT 2
Han nikker stille og selv om han jo heller ikke er lykkelig over at hans bror er sammen med en der er så meget ældre, så har han jo snakket med Mitzu's kærste og så slem er han vel ikke.. "Så stumpen er glad.." siger han ganske roligt.. "men, det var dig jeg spurte om.. er du stoppet eller hvad ?" sprøg han, hentydende til det et hans far jo drak da han tog afsted.. hvis det ikke var for Yutaka's lange jakke ville man kunne se en land flænge over hans højer overarm.. han er enlig også ved at blive syg - nok en virus, så han er lidt bleg i det..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 20:25:28 GMT 2
Arata sænker blikket en smule, da hans egne problemer bliver bragt op. Straks føler han, at det er Yutaka der er den voksne her, som han altid gør når Yutaka snakker sådan til ham. Hvilket bare gør ham endnu mere flov over sig selv.. ,,Tjaa.. nogenlunde" siger han og klør sig i nakken . Det er lang tid siden han har været meget fuld, men han er bestemt ikke stoppet med at drikke. Faktisk har en flaske sake i sin inderlomme, men den kan man heldigvis ikke se på grund af jakken.
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 20:30:04 GMT 2
Yutaka nikker stille.. "Det lyder til at det går frem af.." siger han stilla og der kommer et helt lille smil fram, men det er næsten usynligt.. "mor ville være meget stolt af dig.." siger han helt stille før han rejser sig og tag en smøg frem som han får tændt.. "hils Mitzu.." siger han helt stille før han roligt begynder at gå, med let foroverbøjet hoved, han føler ikke han bør kommer hjem, det vil bare gå galt, måske ville han komme til at ødelægge det hele for dem.. hans smil forsvinder og han sukker utrolig stille for sig selv..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 20:38:02 GMT 2
Arata kan mærke et sug i maven af skam, da Yutaka fortæller hvor stolt han er ham.. det er jo overhoved ikke sandt, og han har heller ikke været til nogen af de der AA møder han ellers havde lovet ,,Yutaka.. skal du ikke med hjem ? Kazumetzu savner dig altså.." siger han ærligt, selvom han ikke fortæller at han også selv savner ham
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 20:41:56 GMT 2
Yutaka stopper stille op og ser tilbage på sin far.. "..nej.. jeg.. jeg tror i har det bedre uden mig.. jeg er kun til problemer.." siger han roligt og trækker lidt på skuldrene.. "men du må hilse stumpen.." siger han ganse stille og ser lidt væk.. har har jo enlig også savnet sin bror og også sin far, men det vil han aldrig sige højt.. han tag sig stille til nakken.. Jeg øddelægger det bare for dem.. tænker han stille..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 20:44:17 GMT 2
Arata ser lidt ned i jorden.. Han vil virkelig gerne have ham med hjem, så han ved hvor han er, og er sikker på at han ikke kommer til skade, eller på andre måder får rodet sig ud i problemer ,,Så siger vi det.. " siger han, men lyder meget skuffet ,,Men jeg ringer altså til dig, når den middag skal holdes.. så jeg ikke kommer til at slå nogen ihjel" mumler han, eftersom han hader Chiaki som pesten, og er bange for at komme oppe at skændes med ham igen For han ved godt hvem Kazumetzu vælger i sidste ende..
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 20:48:17 GMT 2
Han ser lidt hen på sin far, han føler sig utrolig dum, men det kan ikke ses på ham, han har jo et meget ligegyldigt udtryk.. han tag stille sine solbriller på.. "hmm.. min mobil er gået ud.." siger han ganske stille.. "hvis du vil ha' det.. så.. kan jeg vel godt tag med hjem til et krus kaffe.. men jeg har ikke så meget tid.." siger han roligt.. han virker som altid ligeglad med alt og alle, men sådan har han jo altid været..
|
|