|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 22:35:31 GMT 2
Han sidder lidt, men sukker så op givende.. han fjerner sine solbriller og ser på sin far, ret skuffet.. "..okay.. lige meget.. jeg skal nok få styr på det.. men så har du at gøre som jeg siger!" siger han ret vredt i det.. "Er alting blevet pakket ud der hjemme ?" spørg han så, han skal vide hvordan verdenen står lidt nu før han gør noget som helst.. han har jo også utrolig ondt lige nu, men det kan enlig ikke ses på ham..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 22:42:06 GMT 2
,,Mhm jah.. alle kasserne er tømt" siger han med en lav, skamfuld stemme, mens hans blik er rettet direkte mod jorden ved hans fødder Hvis han kunne vælge mellem at æde en atombombe, skære sine fingre af eller tage Yutaka med hjem, ville han ærlig talt hellere vælge en af de to første Yutaka er den eneste, der virkelig kan skræmme ham
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 22:46:18 GMT 2
Han nikker stille.. "..godt.." kommer det ganske stille fra ham, før han rejser sig stille.. "jeg tag med hejm.. men lige så snart jeg har sikret mig at dine tåbelige og idiotiske valg ikke skader Metzu, så skrider jeg.. du har selv rodet dig ind i det her.." siger han hårdt.. han vil nok enlig ikke flytte før han også er sikker på at hans far også klare sig, men det siger han jo ikke højt når hen er vred..
|
|
|
Post by Arata on Nov 25, 2007 22:48:44 GMT 2
Arata tøver et øjeblik, men nikker så roligt Han er ligenu meget bange for, at Yutaka skal finde hans private lager derhjemme, hvor han både har alkohol og det der er værre . Finder han det, kan han ligeså godt vælge hvilke sange der skal synges til hans begravelse Men han tør selvfølgelig ikke sige noget lige nu
|
|
|
Post by Yutaka on Nov 25, 2007 22:57:11 GMT 2
Yutaka rejser sig stille.. ".. far.. meget kan jeg klare.. men du.. du er den største skuffelse i mit liv efter mor døde.." siger han rent ud og ser sin far i øjnene.. han er tydeligvist ikke stolt over sin far lige nu.. Yutaka begynder roligt at gå hen mod sin far og man skulle tro han ville slå ham ned.. men han går lige forbi ham.. "kom så!" kommer det vredt fra ham.. Yutaka har ikke tænkt sig at lege forstående søn.. ikke længere.. Han forsvinder ned at gaden med et "kom så!"
|
|
Tai
Distant
|
Post by Tai on Dec 31, 2008 1:39:14 GMT 2
Musikken spiller stadigvæk inde i hans hoved, selvom det er nogle gader siden han forlod baren. Han synger højlydt de få linjer han kan huske, imens han slingrer fra pæl til pæl. "So.. So what, i'm still a rockstar.. I'm in a.. Uh- .." Han kigger op på den overskyede himmel, og sukker lavmældt. "Mmh, jeg er sulten.." Mumler han, og sætter sig op af muren. Han har en tom colaflasken i lommen, og et par kroner i den anden, men der er ingen butikker i nærheden. Hvis bare der var en døgner eller noget så han kunne købe en pose chips til at stille sulten med. Noget som 'Kims - når du er sulten for sjov!' .. Selvom det ikke var ret sjovt at være sulten.
|
|
~Kou
Afraid
Pleasure comes from pain! Your pain!
|
Post by ~Kou on Dec 31, 2008 1:53:23 GMT 2
Kou kommer gående hen af gaden. Hans sko giver nogle dunk hver gang han tager et skridt. For en gang skyld havde han taget en jakke på, han gik med hænderne i lommen og direkte mod baren. Han ville drikke sig fuldt det ville være det bedste lige nu. Han får øje på en dreng der sidder op af en mur eller der er måske noget bedre end at drikke Han går hen foran drengen og ser ned på ham "sig mig, hvad laver en lille fyr som dig her?"
|
|
Tai
Distant
|
Post by Tai on Dec 31, 2008 1:58:13 GMT 2
Han lukker øjnene, og forsøger at udelukke lyden af sko imod fortorvet. Vent, han sidder selv ned, så vis sko er det der dunker sådan? Lyden stopper, og nogen snakker til ham, så han føler sig nødsaget til at åbne øjnene igen. En høj fyr står foran ham, velbygget, charmerende ansigt.. "Mit bedste bud er, at jeg sidder ned.." Siger han med et kækt smil, men støtter sig så op af muren for at rejse sig op. Det er ikke ligefrem maskulint at lade sig blive set ned på. "Hvad laver sådan en.." Han tænker så det knager. "- fyr.. Som dig her?" Det er ikke ret langt han kan tænke.
|
|
~Kou
Afraid
|
Post by ~Kou on Dec 31, 2008 2:08:44 GMT 2
Kou studerede drengen der prøvede at komme op og stå. "Lige nu snakker jeg med dig" Han smilte chamerende til drengen. Han virkede som et godt offer for Kous humør lige nu. "men hvorfor sidder du her? Det er ikke et godt sted at sidde"
//frys? er træt og vil sove
|
|
Tai
Distant
|
Post by Tai on Dec 31, 2008 2:12:56 GMT 2
"Mmh, der er ikke nogle bedre steder sådn lige i nærheden.. Jeg står ikke ret godt på benene, lige nu" Sagde han, efterfølgende med et lille grin. Han studerede fyren, og smilte; "Jeg kunne egenlig også tænke mig at ligge ned, men min lejlighed er et stykke herfra.." Sagde han med en tone der lagde op til ham.
(( Okay, jeg burde også sove nu xD Well, godnatter! ))
//Frys
|
|
~Kou
Afraid
|
Post by ~Kou on Dec 31, 2008 13:22:58 GMT 2
Kou så på drengen med et (på ydersiden) chamerende smil. "Min lejlighed ligger lige rundt om hjørnet. Du kan jo altid tage med mig hjem.. Så kunne du jo komme til at ligge ned..." bundet fast i min seng.. Det her skal nok blive sjovt Nej det var ikke sikkert at drengen ville med. Men Kou havde en utrolig overbevisningsevne.
|
|
Tai
Distant
|
Post by Tai on Jan 1, 2009 22:20:31 GMT 2
Normalt ville han ikke bare tage med en tilfældig mand hjem, men hey, han var kommet ud for at få det lidt sjovt, ikke? Desuden havde manden en lidt for god overbevisningsevne. Tai tog sig i at stå og betragte fyrens øjne lidt. Gule. Mon han havde kontaktlinser i? Han tager et skrift frem, og stiller sig på tærerne, for at kunne nå fyrens øre, og hvisker; "Mh, kun hvis du fortæller mig hvad du hedder.." Så træder han tilbage igen, og smiler.
|
|
~Kou
Afraid
|
Post by ~Kou on Jan 1, 2009 22:32:26 GMT 2
Kou skulede kort til drengen var det virkelig alt der skulle til? "Jeg er Kou.. og dig?" han mente at han havde fortjent at få drengens navn at vide når han nu også havde sagt sit eget. Han var stolt af sit navn. Det betød nydelse hvilket han mente at han gav til folk. Han lagde en arm om drengen og begyndte at gå hjem mod sin lejlighed. Det var ikke for at være venlig at han lagde armen om den yngre. Det var faktisk mere som en foranstaltning om at han ikke pludselig løb sin vej.
|
|
Tai
Distant
|
Post by Tai on Jan 1, 2009 22:51:43 GMT 2
"Tai.. Mit navn er Tai" Mumlede han lidt søvndrukken. Han sendte en kort tanke til sin bror, men trak så kort på skulderen, som for at fortælle sig selv; Han kan da være ligemeget. "Så Kou.. Hvor var du egenlig på vej hen?" Spurgte han i et forsøg på at starte en samtale til at fordrive gåtiden med.
|
|
~Kou
Afraid
|
Post by ~Kou on Jan 1, 2009 22:56:00 GMT 2
"Ned til baren.." men fandt noget der var bedre end alkohol
//Skriver bare ved Kou's lejlighed okay??
|
|