|
Post by Keita on Sept 14, 2007 15:26:50 GMT 2
"Det ønsker du bestemt ikke at vide." Svarer han køligt på det første, til det andet er han stille før han tilsidst svarer." Ja du har set mig før, jeg giver dig ikke mit navn af sikkerhedsårsager. Vi skulle jo nødigt have politiet rendende.."
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 14, 2007 15:54:32 GMT 2
Chiaki fnøs. "tror du selv at en kriminel melder en kriminel? jeg ender jo selv med at ryge ind." han snerrede af den anden. prøvede forgæves at huske stemmen, og danne sig et billede af hvem det kunne være. men intet svar i hjernen. "og jo, det ønsker jeg bestemt at vide!" sagde han hårdt.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 14, 2007 15:59:46 GMT 2
Kazumetzu ligger stadig bare med tårer ned af kinderne.. han ville sådan ønske at Chiaki pludselig kom brasende ind, meldte Keita til politiet og redede Kazumetzu.. men sådan noget sker jo desværre ikke i virkeligheden.. kun på film.. (og rpg'er .. eller xD måske ikke)
|
|
|
Post by Keita on Sept 14, 2007 16:02:10 GMT 2
"Mit navn vil nok ikke sige dig noget alligevel.." Kriminel...? Hvorfor har Kazu-knægten ikke sagt noget om det.? Han skæver hen til Kazu. " Keita." ender han emd at svare.
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 14, 2007 16:06:11 GMT 2
Chiaki ville ønske at der var en anden udvej, end at indgå aftalen med Keita. "keita?" gentog han spidst og tænke så hjernen kogte. dan nu et billede.. argh! "vent.. er du ham fyren, som var sammen med Kazumetzu? ved min dør?" han kunne ikke helt få ordene til at passe, men han håbede at denne keita, forstod ham.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 14, 2007 16:09:45 GMT 2
Kazumetzu ser over mod Keita... hans øjne er blodsprængte. "Spykopater!!" halvråber han så... ja, passifistiske Kazumetzu sparker ud efter ham så godt han nu kan
|
|
|
Post by Keita on Sept 14, 2007 16:11:29 GMT 2
"Aigh.." Han hopper et par skridt længere væk fra Kazu. " Sindssyge unge.." snerrer han lavt inden han i telefonen siger. " du kunne huske mig?"
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 14, 2007 16:14:38 GMT 2
Chiaki hørte noget skratten i baggrunden, og det undrerede ham. "hvad sker der?" han kneb øjnene sammen, og sukkede lidt. "halvt." svarede han så til det sidste.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 14, 2007 16:18:22 GMT 2
"Jeg melder dig til politiet!" halvskriger Kazumetzu. fortsat grådkvalt.. han forsøger at sætte sig op.. nærmest som gik han fra forstanden, vrider han sig.. de blå mærker om håndledende ser faretruende sorte ud. nærmest som var der gået koldbrand i dem.. men det er bare blå mærker
|
|
|
Post by Keita on Sept 14, 2007 16:23:31 GMT 2
"Kæft din lille møgludder!" halvråber han vredt af Kazu. "Det er bare din lille møgunge af en kæreste der sparker og truer med politi... Men af hvad jeg kan høre så kan jeg jo udnytte det til at du også kan komme en tur i brummen."
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 14, 2007 16:27:16 GMT 2
"dit lille.. møgsvin.." sagde han vredt, og strammede grebet om mobilen endnu mere. han var virkelig sur nu, meget endda. "og du kan lige vove på at kalde kazumetzu dét igen." hvis Chiaki havde vidst hvor de befandt havde han tæsket Keita lige med det samme. han tænkte kort på Yutaka, måske han kunne hjælpe? nah, han hviskede tanken væk igen. chiaki kunne klare det selv. "og jeg er for smart, til din lille barne hjerne."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 14, 2007 16:31:24 GMT 2
Kazumetzu kvæler et hulk.. han vrider sig videre... hans håndled gør ondt... pludselig mærker han smerten i det ene håndled, blive forværret.. meget forværret! "aaarrrhh!!" han udbryder et skrig.. ja, noget skete der med det tynde håndled... ikke brækket, men helt sikkert forstrukket meget slemt.
|
|
|
Post by Keita on Sept 14, 2007 16:33:30 GMT 2
Han vender sig med et sæt over mod Kazu, og glemmer helt mobilen. " Hvad nu?" spørger han tydeligvis irriteret." Der er ikke rotter hernede hvis det er det du tror.."
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 14, 2007 16:34:42 GMT 2
Chiaki er helt stiller. "hvad sker der?!" udbryder han så.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 14, 2007 16:36:19 GMT 2
"Mit håndled.." hans stemme er knækket over i gråd.. men en anden slags gråd end før.. selvfølgelig kan man ikke høre forskel på det, med mindre man kender ham godt.. det er smertegråd, i stedet for angst gråd...
|
|