|
Post by Chiaki on Sept 12, 2007 21:31:49 GMT 2
Chiaki spærrer øjnene op, og strammer grebet om sin mobil telefon, han taler ophidset (ikke den perverse måde xD) i røret. "Kazumetzu?! hvor er du henne? hvad sker der?!"
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 21:36:51 GMT 2
Han tager hurtigt mobilen op til sig igen. " Som du kan høre er din elskede kæreste ikke hos dig.. Men hvis du gør som jeg vil så skal du nok få ham helskindet tilbage.." Siger han i et neutralt toneleje selvom han mest af alt har løst til at råbe ' så kom dog i min favn din frække fyr'.
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2007 21:39:02 GMT 2
Chiaki trak vejret tungt, han prøvede at bevare roligheden i sin stemme, men han blev mere og mere vred. hvor vovede denne her fyr at kidnappe chiaki's kæreste? hans KAZUMETZU! han skar tænder og snerrede så; "hvad siger du til at komme hjem til mig og få bank?!"
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 21:40:18 GMT 2
Kazumetzu kan bare høre hvad Keita siger.. han snøfter lydløst, mærker stadig de varme tåre ned af kinderne... han kan ikke høre hvad Chiaki siger.. men han ville ønske han kunne
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 21:42:09 GMT 2
"Tjae.. Hvis du giver mig bank,,, Lad os sige det sådan; din elskede får meget ondt bagi.." Svarer han roligt. Lader sig ikke srkæmme... Endnu..
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2007 21:50:08 GMT 2
Chiaki knyttede næven. "du kan lige vove!" råbte han højt og vredt. "hvis du rører ham.. så skærer jeg din pik af! din møgunge!" han lød truende og som han mente det.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 21:53:00 GMT 2
Kazumetzu har fået ondt i armene af at have dem op af... han forsøger at sætte sig op, men orker det ikke... han klynker lavt... forstår ikke at sådan noget sker..
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 21:55:50 GMT 2
" Jamen så er vi vidst enige.; jeg gør ham ikke noget, hvis du efterfølger mine krav..?" Siger han stadig neutralt, men kan dog ikke lade være at skære en grimasse ved tanken om at miste sin penis.
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2007 21:58:30 GMT 2
Der blev stille i røret, Chiaki tænkte sig lidt om, inden han svarede; "okay.. hvad skal jeg gøre?" Chiaki ville ikke have at der skete noget med sin Kazumetzu, men han kunne jo altid snige sig ud af kravet, uden Keita vidste det.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 21:59:39 GMT 2
Kazumetzu tager en ralrende indånding; "Du skal ikke gøre det!" råber han med grådkvalt stemme så højt han kan, men det blir kun lige højt nok til at Chiaki vil kunne høre det, på grund af gråden
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 22:01:03 GMT 2
"Tilbringe tre dage og nætter sammen med mig.."Svarer han kvikt. Totalt ligeglad med hvad Kazu vil sige til det.
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2007 22:05:58 GMT 2
Chiaki hørte en grådkvalt stemme i baggrunden, men forstod ikke så meget af det. Han trak vejret dybt og trak på skuldrene. "okay.." sagde han bare dystert. men ingen siger hvordan nætterne bliver.. "Så lad Kazu gå."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 22:07:25 GMT 2
Kazumetzu hører Keitas krav til Chiaki... "Nej!" piver han grådkvalt. "Hold dig fra ham!"
|
|
|
Post by Keita on Sept 13, 2007 18:45:57 GMT 2
" Jeg slipper ham først fri når vi har gennemført de tre døgn, sammen!" Siger han bestemt. " Bare rolig, jeg skal nok sørge for at Kazumetzu får en kærlig behandling mens det står på. Både med logi, mad og tooiletbesøg.. ( xD )"
( kunne ikke lade være at skrive men elelrs frys indtil videre. )
|
|
|
Post by Chiaki on Sept 13, 2007 21:03:54 GMT 2
Chiaki havde sådan lyst til at slå Keita i hovedet. "og hvor.. forgår så alt det for Kazumetzu?" han bed sig lidt i underlæben. "og forresten.. hvem.. snakker jeg med? hvem er du? har jeg set dig før?"
|
|