|
Post by Keita on Sept 10, 2007 19:00:47 GMT 2
Hernede er der fugtigt, men stadigvæk varmt. Det er ikke så tit folk er hernede. Næsten kun når der er brug for ekstra mad og drikke, eller for at få lidt private samtaler sammen.
Keita kommer slæbende ned at trapperne med Kazumetzu. Han slæber denne ind i et rum i kælderen, hvor der ligger en stak gamle puder, dyner og tæpper. Forsigtigt løfter han Kazu op i det bløde underlag, og tager mobilen op af hans lomme. Glor lidt på skærmen og slukker derefter mobilen. " For din egen sikkerhedsskyld." Mumler han, da han op af sin store bløde morgenkåbe henter et par håndjern med blødt lyserødt plysbetræk. Samler forsigtigt Kazus hænder over hans hovede så de når hen til et lunkent varmerør. Lænker dennes hænder fast til røret. " ikke komme til skade." mumler han.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 19:05:43 GMT 2
Kazumetzu er helt væk..... På tindingen er der fremstået et meget tydeligt blåt mærke.. ja nærmest blåsort, som var alle blodårer sprængt lige der... Det ser temmelig brutalt ud, men hvis man ved hvor skrøbelig han er, selv på huden, så vil man ikke blive skræmt...
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 19:13:07 GMT 2
Først nu får han øje på det blå mærke... "Hey.. Du skal ikke dø fra mig.. Ikke før jeg har haft gang i din kæreste.." Mugger han. Han rejser sig op og forsvinder. Et kort stykke tid efter kommer han ned igen, med papir og blyant i den ene hånd og en dyngvåd kold klud i den anden. Han ligger skrivesagerne fra sig og læner sig tæt op af Kazu.. " Se her lille ven.. Den er helt våååd....Den længes efter dig..." Mumler han med et tørt grin, idet han stjæler sig til et kys fra Kazu, inden han tørrer kluden mod drengens øjne, kind og blåsorte mærke..
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 19:24:53 GMT 2
Kazumetzu vågner ikke op af det stjålne kys, men først da kluden glider over hans øjne. "Uhm.." mumler han svækket og misser med øjnene... han kan mærke fugten lægge sig som en tynd hinde omrking bronkierne i lungerne... Han er vågen nu, men kan ikke registrere noget endnu
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 19:28:27 GMT 2
"Godmorgen puttenutte... Sorry to say it.. Men nu er du min..Eller skulle jeg sige; din kæreste er min!?" Han slår en lettere hysterisk latter op idet han trækker sig ud på afstand fra Kazu.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 19:32:38 GMT 2
Kazumetzus blik stivner. "n.. nej! hold dig fra ham!" han forsøger at trække sine arme ned.. men opdager de er hægtet sammen over hovedet. Han mærker de store, meget dybblå øjne blive dækket af et glansfuldt lag salte, uskyldsrene tårer
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 19:35:30 GMT 2
Han forsøger at ignorere tårerne, sætter sig istedet med skrivegrejet i hånden. " Nåh lad mig se..Hvad skal vi skrive...?" Han remser stille op mens han skriver brevet;
" Hej Chiaki
Hvis du vil se din lille blomsterdreng igen skal du først gennemgå tre nætter sammen med mig. Hvis ikke bliver det værst for hippien.
Hilsen Keita <33
PS: Han har bløde læber..!"
Keita fniser fornøjet idet han skriver under og folder brevet sammen.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 19:38:57 GMT 2
Hvis Kazumetzu var bleg før, er han uden sammenligning. "... Du.. du holder dig fra ham!!" han begynder at vride og vriste i håndjernene. "Hvis du rør ham.. så... så... så melder jeg dig til politiet!!" det var den værste trudsel han kunne komme på. Han tænker ikke yderligere over det med bløde læber, for han ved jo intet om det stjålne kys. Alligevel mærker han tårene samle sig og trække lune striber ned af de porcelæns skrøbelige kinder
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 19:45:24 GMT 2
" Tsk tsk.. Hvordan ville du tilkalde politiet når jeg har din mobil?" an hæver spørgende det ene øjenbryn, og vifter med den slukkede mobiltelefon.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 19:47:39 GMT 2
Kazumetzu skæver mod sin lomme, som er gemt under den sorte strutnederdel, han bøjer i knæet.. det stemmer, den er der ikke. "Du er modbydelig!" udbryder han og kan ikke lade være nu.. udbryder ordene i et hulk
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 19:59:27 GMT 2
" Kun for kærlighedens skyld." Siger han med et smil.. " Skrig alt hvad du kan, ingen vil kunne høre dig...Det er godt at have sine forbindelser.." Han blinker til Kazu.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 20:00:38 GMT 2
"Du ville ikke vide hvad ægte kærlighed er, om det så bed dig i bagdelen!" hvæser han grådkvalt, tilbageholder et hulk og ser væk.
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 20:04:19 GMT 2
Han trækker på skuldrene. " Det har du nok ret i... Hvad ved jeg..´? Jeg er jo bare en ganske enkel trækkerdreng uden følelser for andre..." Han ser pludselig koldt hen på Kazu.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 20:07:20 GMT 2
"Og derfor holder du dig fra Chiaki!" hans stemme er helt grødet, og han vrider sig for at komme fri. "slip mig fri!"
|
|
|
Post by Keita on Sept 10, 2007 20:08:23 GMT 2
Han rynker sine øjenbryn.." Nej egentlig ikke... Det får mig bare til at ville have ham endnu mere.." Siger han med en lille trækning i mundvigen.
|
|