|
Post by Keita on Sept 10, 2007 21:13:10 GMT 2
"Fint hvis du vil ha det sådan.." Han skræver tværs hen over Kazu, og forsøger at sætte sig ned på denne uden at det bliver alt for ubehageligt, mens han med pludselig voldsomt snaver Kazumetzu, uden at tage sig af dennes reaktion.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 10, 2007 21:15:36 GMT 2
Kazumetzu kan ikke gøre så meget, han spræller med benene for at komme fri, forsøger at dreje hovedet ud til siden, forsøger at skrige.. angstknuden i maven er stor som sjældent før... han er bange.. frygteligt bange! det voldsomme snav skræmmer ham! meget endda!
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 18:34:52 GMT 2
Begynder at kærtegne Kazus hals, mens han lavt hvisker. " Sig det så, eller jeg fortsætter...."
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 18:36:31 GMT 2
Kazumetzu får drejet hovedet ud til siden... lavt klynker han... ikke bare piverri, men græder stille... "Nej! lad mig nu være!" hvisker han grådkvalt.. han vil jo ikke sige det... han vil ikke have der skal ske Chiaki noget! aldrig
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 18:39:31 GMT 2
Han himler irriteret med øjnene, og prikker til Kazumetzus bløde kind, med en lang, spids fingernegl. " Jeg vil ham jo ikke noget ondt... Kun snakke med ham.." Forsøger han sig, er efterhånden ved at midste tålmodigheden.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 18:41:08 GMT 2
"Jeg tror ikke på dig.." han holder et hulk inde. "Du skal bare holde dig langt væk fra ham!!" han vrider sig, taler med rusten og helt grådkvalt stemme..
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 18:47:22 GMT 2
" Tjae.. jeg kunne jo også bare tage et billed af dig med min mobil, kopiere det ud og lægge det sammen med brevet. Jeg ved jo hvor han bor..Takket været dig!" Siger han og lyder nærmest hel børnelokkeragtig.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 18:52:00 GMT 2
Kazumetzu forsøger at sparke ham -bare for at få ham væk, og få ham til at forstå. "Du holder dig fra ham!!" skriger han nærmest panisk
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 19:10:27 GMT 2
Kazu´s spark ender lige mellem benene på Keita, der med et højt, ynkeligt piv hopper ud, væk fra de farlige ben, mens han holder sig på det ømme skridt.. " D-din lillle mide..!"
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 19:11:57 GMT 2
Kazumetzu ser skræmt over mod Keita... Kazumetzu- passifistiske Kazumetzu, sparkede rent faktisk nogen... Han piver igen "Så... så kan du.,... du bare holde dig væk."
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 19:19:21 GMT 2
"Det her... Kommer SÅ meget til at gå ud over din elskede Chiaki!" Hvæser han, med en stemme fuld af smerte og vrede...Har mest af alt lyst til at hive fat i Kazus lyse hår, og klippe det af i store grimme totter..
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 19:23:28 GMT 2
"Du rør ham ikke!" han forsøger at sætte sig op. "Du.. kan.. bare holde dig fra mig og Chiaki!" hans stemme er fortsat spækket af gråd
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 19:25:26 GMT 2
" Aldrig! Ikke før jeg har fået den kærlighed jeg fortjener af ham, efter ejg reddede dig fra at blive kørt ned... " Hvæser han tilbage og retter sig langsomt op.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Sept 12, 2007 19:30:36 GMT 2
"Du får aldrig hans kærlighed på den her måde!" piver Kazumetzu.. han mærker derpå sine øjnlåg blive tunge.. et narkolepsianfald... ".. Aldrig.." mumler han... ikke længe efter døser han helt hen i rem-søvnen
|
|
|
Post by Keita on Sept 12, 2007 19:37:09 GMT 2
"Måske ikke, men det er lettere at hygge mig med ham på den her måde.." Svarer han, mens han betragter Kazus narkolepsianfald.. ( at være ved at skrive narkovrag xD )
|
|