|
Post by Admin Anna on Jun 11, 2007 21:53:37 GMT 2
Antiope nærmest sparkede døren ind, han skubbede hårdt til den. Hans humør var ikke ligefrem godt, tværtimod dårligt, endda værrer end det plejede. Antiope gik op til baren, med et mørkt udtryk, men han skred igen, da servitricen ikke kom hen til ham, hurtigt. Han satte sig i en sofa, lagde armene over kors og stirrede surt ud i luften.
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 11, 2007 22:15:36 GMT 2
Antiope sukkede tungt, stadigvæk vredt. Det havde været en lortedag, der var begyndt at komme klager fra diverse fanger. Hvis overhovederne først fandt ud af noget var han virkelig i saksen. Og der ville han helst ikke være være.. Han nynnede lidt, en eller anden tung metal sang og var ellers fuldstændig passiv.
|
|
Kangae
Distant
Me, I'm a scene, I'm a drama queen. I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!
|
Post by Kangae on Jun 11, 2007 22:24:16 GMT 2
Kommer gående ind med et halv-kedosmligt smil. Imens jeg lavt synger sangen The Best Damn Thing.
|
|
Kangae
Distant
Me, I'm a scene, I'm a drama queen. I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!
|
Post by Kangae on Jun 11, 2007 22:26:29 GMT 2
Sætter en hånd på hoften og kigger mig omkring. HVAD laver jeg på en bar?! . . . Svar: Skal findes først...
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 11, 2007 22:31:25 GMT 2
//Frys^^'
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 12, 2007 17:25:48 GMT 2
Frys af... Varm op ? O.o
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 17:27:48 GMT 2
Antiope sad og skulede ligeglad ud i luften. Han bemærkede ikke rigtig noget omkring sig og snøftede let ind, lidt fornærmet. Han rettede sig op i sofaen så han sad med albuerne støttende på sine knæ.
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 12, 2007 17:31:19 GMT 2
Går op og sætter mig i en barstol. Bestiller en alkohol-fri drik, hvorefter jeg begynder at tromme på disken af ren og skær kedsomhed. Stopper dog et par sekunder for at stryge en hårlok væk fra øjnene. Sukker så. Krydser benene og sparker lidt ud i luften.
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 17:33:05 GMT 2
Antiope betragtede den lille mørkhårede fyr der havde sat sig ved barddisken, kneb øjnene let sammen og rejste sig. Han gik op og satte sig ved en stol, så der stadigvæk var to-tre stole imellem dem.
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 12, 2007 17:40:07 GMT 2
Der kommer et lille smil frem på mine læber, da drinken (endelig) kommer. Er jeg utålmodig? Narh... Lidt... Måske... tænker jeg imens jeg suger det meste af indholdet i glasset op igennem et sugerør. Sidder mest i mine tanker og ligger ikke mærke til drengen/manden, hvad man nu vil kalde ham, der sidder lidt væk. Remember til mig selv: Husk at du skal have købt solcreme til det gode vejr... Jeg kan bare ikke k l a r e at blive solbrændt!
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 17:49:47 GMT 2
Antiope så over på drengen, og sendte den stakkels servitrice et irriteret blik da hun spurgte om han ville have noget ,,Nej." Han sukkede tungt, men hurtigt og rettede sin ryg lidt. Så fandt han nogen smøger og tændte en, med en lighter han havde i lommen.
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 12, 2007 17:56:41 GMT 2
Lugter røg. Drejer hovedet og ser hen mod personen et par stole væk. Kigger så ned i mit næste tomme glas: "Hvorfor ryger du?" Kigger op på ham for et sekundstid med et fangende blik.
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 17:58:29 GMT 2
Anitopes blinkede ikke da han så på fyren og sukkede opgivende ,,Jeg ryger. Jeg finder det tilfredsstillende at ødelægge min bankbog.." Han fnøs let, han virkede lille og uerfaren ham her(o.o)
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 18:03:12 GMT 2
//OG frys
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 13, 2007 14:08:11 GMT 2
"Dårlig grund...Kan du ikke finde på noget bedre?" siger jeg med et nedladende blik. Rører lidt rundt i mit glas, der nu er fyldt med vand fra de smeltede isterninger, med mit sugerør. Den anden hånd lader elegant fingrene skiftevis hamre på bardisken.
|
|