|
Post by Ichirou/Kra on Jun 11, 2007 20:15:00 GMT 2
Kra sad helt oppe ved bar-disken, lænet ind over et glas kildevand. Hans blik glimtede let, han havde sit sædvanlige smil, et lidt skævt og drilsk, men utrolig charmerende smil, klistret fast til læberne. Hans tog en slurk af vandet, det var stadigvæk varmt udenfor, selvom det var ved at blive aften. Rundt omkring sad enkelte par, spredt i sofaer og ved små borde, for det meste med en øl og noget at drikke, foran sig. Kra sad alene, hans blege hud og sorte hår stod i tydelig kontrast til hinanden, men med hans spinkle, agtige-figur gjorde det ham bare endnu kønnere.
|
|
Rikyene
Afraid
Jeg er da ikke tosset..eller sk?v..? o.O
|
Post by Rikyene on Jun 11, 2007 20:28:12 GMT 2
Rikyene kommer roligt gående ind på baren med tøjet siddende fuldstændigt afslappet på sig. Tydeligt at han lige er kommet fra arbejdet og nu er i baren for at få sig en velfortjent drink. Han går op til baren og spørger med en dyb, behagelig stemme. " Har i sake her.?" Bartenderen nikker og hælder et glas sake op til ham. Han betaler og tager en stor tår af glasset før han med en hånd gennem det kraftige hår, ser sig om i baren.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jun 11, 2007 20:32:34 GMT 2
Kra så op da døren gik op, en høj fyr kom gående ind. Hans udseende var anderledes, de fleste andre herindefra bar præg af at være helt 'normale' mennesker i 'normalt' tøj. Han smilede lidt til fyren, men vendte så blikket tilbage mod sit glas, isklumperne var begyndt at smelte. Inde ved baren var de nogenlunde afskærmet fra solen, alligevel var der lidt tørt og varmt herinde, som der garanteret var på en savanne.
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Jun 11, 2007 20:45:33 GMT 2
Rikyene mærkede et blik på sig fra de andre tilstedeværende, og så direkte hen på stedet hvor blikket kom fra. Han løftede spørgende det ene øjenbryn med et skævt smil om munden. Han betragtede længe denne fremmede fyr uden at tage sig af om denne synes om det eller ej. Han tørrede sig kort over panden med et lommetørklæde fra sin skjortelomme.
|
|
Kangae
Distant
Me, I'm a scene, I'm a drama queen. I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!
|
Post by Kangae on Jun 11, 2007 20:49:11 GMT 2
Kangae kommer gående ind. Stopper op et øjeblik, lige inden for døren, og børster støv af den lille trøje jeg har på. Løfter blikket og kigger rundt i rummet. Han overvejer hvad han laver indendørs, når vejret alligevel er fantastiskl udenfor.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jun 11, 2007 20:50:45 GMT 2
Kra havde sine sædvanlige løse cowboybukser, der knapt nok kunne holdes oppe om hans smalle figur, hans hofte og ribben stak lidt ud, Kra var bare tynd. Han havde en hvid krøllet skjorte på, de to øverste knapper var åbnet, så han ikke smeltede fuldstændig. Han kastede igen et blik på den fremmede, mødte hans blik med sin almindelige selvsikkerhed og smilede tilbage..
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Jun 11, 2007 20:52:55 GMT 2
Ganske køn.. Han gengælder den andens smil, rejser sig op fra sin plads og går direkte hen til ham. " Halløjsa.. Hvor i byen kommer sådan en som dig fra?" Spørger han ligeud, mens han holder blikket et sted mellem de åbne knapper og Kras øjne. Støtter sig til baren med en arm.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jun 11, 2007 20:57:47 GMT 2
Kra hævede øjenbrynene let, smilende. Han havde ikke lige lagt mærke til fyren bag dem (nu siger vi altså at døren er bag Rikyenes ryg xD), og fugtede sine læber let. ,,I midten, en lejlighed.." Han kunne ikke lade være med at smile. Lejligheden var betalt af hans familie, eller nærmere bestemt hans mor, hans far ville ikke kendes ved sin søn, efter han var sprunget ud. ,,Og hvor kommer du så fra.." Kra havde vendt sig imod ham, glasset stod stadigvæk på bordet, isterningerne var nu helt smeltede.
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Jun 11, 2007 21:01:01 GMT 2
" En lejlighed ikke så langt herfra." Siger han smilende. Betragtede med et frækt glimt i de brune øjne Kras tunges vandring.. Han kunne være god.. Tænker han storsmilende..
( skal til at smutte hva gør vi..?)
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jun 11, 2007 21:07:15 GMT 2
(Sikke noget >.> Vi kan vel bare skrive imorgen.. Jeg er hjemme det meste af dagen, men først efter 11-tiden.) Kra nikkede let, smilende og tog så en slurk af hans vand. Hans blik gled ned af hans krop (O.O) og helt ned til fødderne, før det igen farede op til hans ansigt, og det noget specielle hår. Kra kløede sig lidt i på armen, hans arme var helt blege, på trods af at der var masser af sol udenfor.
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Jun 11, 2007 21:09:53 GMT 2
"Hør knægt jeg bliver nødt til at smutte, men jeg vil gerne at du kontakter mig på denne adresse eller dette nummer." Han hev en lille seddel op af lommen og lagde den på disken foran Kra. Hvorefter han tog en sidste tår af saken og smuttede ud af baren.
( jeg er hjemme efter 17 tiden.. xD regner med at komme på pcen klokken 19 )
|
|
Kangae
Distant
Me, I'm a scene, I'm a drama queen. I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!
|
Post by Kangae on Jun 11, 2007 21:10:39 GMT 2
Sætter sig ned i baren. Fortæl mig igen... Hvad laver jeg her?!
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 11, 2007 21:15:09 GMT 2
Bestiller noget vand og læner sig tilbage i den barstol han har taget. Sukker af kedsomhed.
|
|
Kangae
Distant
|
Post by Kangae on Jun 11, 2007 21:19:25 GMT 2
Rejser sig og forsvinder ud af baren.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jun 11, 2007 21:21:58 GMT 2
Kra hævede øjenbrynene lidt mere og tog imod kortet. Så smilede han, og satte sig tilbage, med et tænksomt udtryk. Hans blik fulgte fyren ud, han kendte ikke engang hans navn, men så tog noget andet hans opmærksomhed. En fremmed, spinkel og tydeligvis ret lost fyr var kommet ind i baren. Kort overvejede Kra at gå hen til ham, men egentlig orkede han ikke rigtigt at rejse sig, og slet ikke snakke med ham, fyren virkede lidt for.. Uvenlig? Kra rejste sig og skred ud af caféen, hjem til sin store rummelige lejlighed. (Gider ikke skrive mere med Kra >.> Han er for munter.. Derfor skifter jeg lige til... Kieru xD Som lige bliver skiftet ud, det er for provokerende at skrive med ham her, når han er fra Akandra xD)
|
|