|
Post by +'Toshi on Jun 26, 2008 20:20:49 GMT 2
Toshi smiler forførende, dog roligt, da han er et ret roligt menneske, som tager tingene som de kommer. Dog, er han vild og.. Okay, nu stopper vi her, så vi ikke kommer for godt igang (Tale til sig selv xD) Toshis fingrer bliver ved med at nusse, lige så blidt og kærligt som hele tiden. Kærtegnende. Toshi havde skam lagt mærke til hans knæ, som er ret så tæt på hans skridt, men det irritere ham ikke, tværtimod. Han rykker lidt tættere på Nagatsuki og er så dum, at han ikke tænker på, at hvis han rykker tættere på, vil han få hans knæ i skridtet. "Auw" Kommer det mumlende fra Toshi, da han faktisk får hans knæ i skridtet. Han smiler akavet, fuck, så går det hele så godt også skal Toshi ødelægge den gode stemning. Hmph ><' Selvom det var behageligt XD Toshi nyder Nagatsukis hånd imod sin kind, uhmm.. Han vender hovedet imod hans hånd og kysser ham i håndfladen(?) Toshi smiler forførende, da Nagatsuki taler. "Det kan du også bare lige vove på!" Siger han med en falsk strenghed, dog viser både hans øjne og hans smil, at han ikke skal tage det personligt.
|
|
Nagatsuki
Distant
Love is unbreakable. Sex is available.
|
Post by Nagatsuki on Jun 26, 2008 20:30:37 GMT 2
Jeg smiler en smule genert, da mit knæ rammer mod hans skridt, men fjerner det ikke. Faktisk kører jeg det op og ned af hans inderlår og sender ham forførende blikke i mellemtiden. Da han kysser mig i håndfladen kommer endnu en sugende fornemmelse nedefra, men jeg siger ikke noget, betragter bare stille hans flotte øjne. Jeg lader hånden slippe hans kind og lægger den på hans lår i stedet, inden jeg læner mig en anelse frem og smiler fandens charmerende. "Ikke i ansigtet måske, men..." siger jeg stiller, inden jeg glider endnu tættere på ham. Mine læber rører næsten hans, jeg kan mærke varmen fra hans hud mod ansigtet, men rører dog ikke endnu. Det her er meget mere tirrende...
|
|
|
Post by +'Toshi on Jun 27, 2008 13:46:50 GMT 2
Toshi ser roligt og forførende på den lyshårede dreng. Uhmn, så fandens tiltrækkende, lige til at rive med ind i sit værelse. Så er der bare det problem at Toshi jo egentlig ikke har sit eget værelse, han deler med sin bror, Kyo. Det irriterer ham ikke, Kyo plejer ikke at tage det så tungt. Han glemmer så hurtigt og forresten så rager det ikke ham hvad Toshi laver med andre mennesker.. Or? Toshi ser imod hans knæ, som glider imod hans inderlår. Der går et let stød igennem ham, nedefra, fra skridtet. Han kommer med en nydende brummelyd, så perfekt. Nagatsuki er både smuk og fandens tiltrækkende, så sindssyg forførende. Uhmn, en dreng efter hans smag. Toshi ser ind i Nagatsukis smukke øjne, som Toshi ser lige så forførende ud, som resten af hans krop, det han kan se med tøj på, altså (XD) Han ligger sin ene hånd på Nagatsukis hånd, som ligges på hans lår. Han aer stille Nagatsukis hånd, blidt og kærligt. Hans smil er roligt og forførende, stadig. Toshi bliver stædigt siddende, da Nagatsuki rykker tættere på ham, stædigt og stædigt, han vil jo egentlig gerne meget tæt på Nagatsuki. Og hans krop. "Du prøver bare.." Kommer det mumlende fra Toshi, roligt og forførende. Han puster let Nagatsuki i hovedet, før han ligger sine læber imod Nagatsukis. Han kunne ikke lade vær, det var så tirrende og pinende. Træk ikke tiden ud, så bliver Toshi blot endnu mere liderlig XD
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jun 27, 2008 14:16:51 GMT 2
Jeg smiler roligt og lader hånden køre længere op ad Toshis lår, så min hånd nu hviler lige ved skridtet. Det er lige så frækt for mig, som det sikkert er for ham. Da Toshi puster mig let i ansigtet, lukker jeg kort øjnene, men åbner dem igen roligt, da den anden kysser mig. Igen lukkes øjnene og den anden hånd leder lidenskabeligt efter nakken under alt det farvestrålende hår. Toshis hud føles varm og blød mod håndfladen, ufattelig dejlig. Måske skulle man rykke et andet sted hen? Baren må da have et baglokale eller noget, der er alt for langt til motellet og min lejlighed ligger i den anden ende af byen - jeg vil bare springe halvvejs på ham i taxaen. Jeg trækker mig en anelse fra ham og smiler charmerende inden jeg vender blikket mod bartenderen, der glor langt efter os. Han er garanteret selv bøsse og super misundelig. "Har I ikke et baglokale eller noget, hvor vi lige..." jeg stopper, for man kan vel ikke bare sige det, som det er. Alle de ækle mænd ville glo liderligt på os. "... Kan snakke lidt privat?" Siger jeg og smiler venligt.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jun 27, 2008 14:25:22 GMT 2
Toshi kommer med en tilfreds lyd, da han gengælder kysset. Han havde ikke håbet på andet, han troede ikke ligefrem at han ville trække sig væk, da han selv havde lagt op til det. Men, der findes jo mange feje mennesker i verdenen, så hvorfor skulle han ikke være en af dem? Toshi håber på det bedste. Han ligger ikke mærke til Nagatsukis hånd før nu, det giver ham en anelse farve i kinderne. Men, han synes langt fra at det er ubehageligt. Han kan tydeligt mærke hans hånd, da hans bukser er stramme og ret så ubehagelige at gå i, men man må lide for skønheden, som man siger. Toshi kommer med et utilfreds suk, da Nagatsuki trækker sig væk og forlader Toshis læber til sig selv. Øv altså. Men, han vidste jo godt at det ikke ville være så klogt at begynde på noget lige her. Han ser imod bartenderen, som ser ret så misundelig ud. Uhmn, det kan Toshi godt forstå. Nagatsuki er en skøn dreng.. Og, det er han selv også. Ja, Toshi er ret så selvglad, dog ikke egoistisk. Toshi smiler roligt til bartenderen, men sender ham nogle kække blikke, nærmest for at sige, at han også kan få en omgang bagefter. Hvis Toshi ikke er godt død xD
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jun 27, 2008 14:32:12 GMT 2
Bartenderen lytter til mig, men får vist øje på Toshi. Han sender Toshi nogle onde blikke, men retter så opmærksomheden mod mig igen. Hvad gik det ud på? Var han jaloux eller? Jeg bekymrer mig ikke mere om det, for bartenderen afbryder mine tanker med et svar. "Selvfølgelig," siger han og vender sig, for at pege på en dør bag disken. "Derinde kan I sagtens være i fred, men sørg for ikke at larme for meget... Min chef bryder sig ikke om, at vi har gæster derinde." Han smiler kækt og vender sig mod en anden kunde, ligesom jeg vender mig mod Toshi og smiler frækt. En smule fristende strammer jeg kort hånden ved hans skridt og slikker mig om læben. "Vil du med ud bagved og... Snakke?" spørger jeg kækt og rejser mig, men holder hænderne på Toshi. Jeg trækker let i ham og kigger længselsfuldt mod døren. "Jeg skal nok være sød..."
|
|
|
Post by +'Toshi on Jun 27, 2008 14:39:50 GMT 2
Toshi bider sig i underlæben, da bartenderen sender ham nogle vrede blikke. Nå, så det er Nagatsuki han er ude efter.. Han må ikke tage ham fra Toshi! Toshi smiler over bartenderens svar, huhu. Toshi lægger onde planer om at stønne og skrige pisse højt også komme ud som om at ingenting var sket. Eller noget der omkring. Naarh, Toshi vil ikke afsløres. Og, tænk hvis en af de gamle liderlige mænd pludselig kommer brasende ind? Toshi gyser ved tanken, men bliver vækket da Nagatsuki strammer grebet ved hans skridt. Han ser imod hånden også på Nagatsuki. Han giver et nik fra sig og rejser sig op og tager et fast greb i Nagatsukis hånd. Han gør et kast med hovedet og retter på sit store og farverige hår, som står til alle sider. "Være sød? Det giver mig kuldegysninger.." Kommer det lavt fra Toshi og sender Nagatsuki nogle forførende blikke. Nagatsuki virker ret seme-agtig. Det gør ikke noget, Toshi kan tåle begge dele. Selvom det er bedst at give.
|
|
Siho
Afraid
|
Post by Siho on Jul 18, 2008 23:03:33 GMT 2
Efter en lille bitte omvej, ankommer Siho og Aiji til baren. Siho åbner døren galant, men med en smil der bestemt er ude på narrestreger. Han skal bare lige have en ting på det rene: er Aiji til 'det'? Det lykkes Siho at finde et bord i et hjørne, tæt ved baren og han vinker Aiji over.
|
|
Aiji
Distant
|
Post by Aiji on Jul 18, 2008 23:10:56 GMT 2
Aiji skodde smøgen mod muren, før han trådte ind i den fyldte bar. Stemingen var lige så høj som baggrundsstøjen, der lige nu sjrålede løs i form af en lys kvindestemme. Eller mandestemme. Friheden disse dage gjorde det svært at se forskel for det utrænede øje. Aijis blik fangede Siho, og han traskede gennem mængden over til bordet, mens han langsomt sugede det hele til sig. Han var ikke uvant med at komme i barer, de helt stille til dem hvor folk smider tøjet på disken. Det var bare en tid siden, han sidst havde været i en. "Måske burde jeg ikke rejse så meget trods alt," tænkte han, mens han sank ned på stolen ved siden af Siho. Han sukkede tilfredst og strakte benene frem for sig, lod jakken glide af skuldrene. "....varmt," mumlede han, mest for sig selv, mens hans blik stadig vandrede. Mange mænd, lidt for mange kvinder. Han så på Siho.
|
|
Siho
Afraid
|
Post by Siho on Jul 18, 2008 23:17:38 GMT 2
"Hvad skal du have?" spurgte Siho og smilede imens han hængte sin jakke bag sig, på sin stol, "Jeg giver den første" Han måtte råbe for at overdøve støjen. En ung, og meget letpåklædt kvinde kiggede på ham og blinkede, han kiggede bare væk, uden at fortrækken en mine. Lige nu var han kun interesseret i at finde ud af Aijis seksualitet. Det var et spil med høj selvrisiko, men hvis man ikke satsede, kunne man jo ikke vinde.
|
|
Aiji
Distant
|
Post by Aiji on Jul 18, 2008 23:25:54 GMT 2
"Siden du giver - noget dyrt med lidt for meget alkohol i." Aiji pustede ud og trak sig helt ud af jakken og smilte skævt til Siho. "Jeg er ikke så kræsen. Men helst en mørk øl." Han hvilede hovedet mellem hænderne og albuerne mod bordet. Han betragtede dovent kvinden, der tydeligt havde interesse for Siho, men da denne ikke reagerede, så han mærkværdigt på Siho. Klart fyren fik opmærksomhed, så måske var han bare nået til et punkt, hvor han ikke gad reagere på den mere. Men alligevel - de var trods alt på en bar.
|
|
Siho
Afraid
|
Post by Siho on Jul 18, 2008 23:38:04 GMT 2
"Okie-dokie" Sagde Siho og smilede. Han rejste sig op og gik op til baren. Der gik et par minutter inden han fik bartenderens opmærksomhed, og det udnyttede kvinden. Hun gik op til ham med svajende hofter (mest fordi hun ikke var helt ædru) og plantede et solidt klap på hans røv. "Hey, hottie" sagde hun og smilede lidt for stort. Siho ignorerede hende imens han bestilte, hvilket hun tydeligvis ikke var vant til. Hun lænede sig ind mod ham, men han smøg sig behændigt udenom, og ned til bordet. Han rullede med øjnene "Her, bestilte en mørk, irsk ale til dig"
|
|
Aiji
Distant
|
Post by Aiji on Jul 18, 2008 23:49:38 GMT 2
Aiji rodede sin karton cigaretter op ad sin lomme og søgte efter lighteren i Sihos frakke, mens han virkede helt betaget af Siho og kvindens lille leg, som hun så ud til at nyde mere end ham. Han kunne ikke lade være med at smile skævt, da kvinden pudsigt blev ladt tilbage, og Siho sank ned ved siden af ham igen. "Man skulle tro, du allerede havde drukket," hummede han under et skævt smil og viftede sigende med den utændte smøg, da han ikke fandt Sihos lighter.
|
|
Siho
Afraid
|
Post by Siho on Jul 19, 2008 0:02:33 GMT 2
"Hvad? Hvorfor dog det?" sagde han og smilede, han tog lighteren op af sin bukselomme og tændte Aiji's cigaret. Han tog sit eget glas op og betagtede sin øl gennem lyset. Hans øl var ikke så mørk som Aiji's, den var mere rav-farvet. Han tog en slurk og satte glasset igen. Kvinden fra før var allerede igang med en ny fyr, mens hun kiggede mopset over på Siho. Siho sukkede bare og vendte i stedet sin opmærsomhed mod Aiji
|
|
Aiji
Distant
|
Post by Aiji on Jul 19, 2008 0:06:40 GMT 2
Aiji tog et sug af cigaretten og grinte hæst røgen ud. "Jeg tror, jeg forstår." Han rystede let på hovedet af sig selv, uden at svare Siho, mens han trak glasset hen mod sig. Øllen så indbydende ud, og han slikkede sig kort hen over læberne, før han tog en god slurk. Den var god. Han lod smagen læske lidt i munden, før han slugte og satte glasset fra sig igen. "Har du i det hele taget været her før?" spurgte han og betragtede spørgende den anden, mens han indhalerede. "Det var lidt af en omvej, vi skridtede."
|
|