Saito
Distant
I wish i could believe, that this would last forever <3
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 15:00:35 GMT 2
..
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 15:03:59 GMT 2
Saito sad henne i et hjørne ved baren. han sad helt for sig selv og så på alle de andre mennesker der var derinde. Han var iført sorte tætsidende bukser, en sort tangtop med kæder på, sit pig halsbånd og strithår. Saito sad og drak en sodavand som han næsten lige havde bestilt. man hvor ser de allesammen ud til at hygge sig. Han rodede rundt i sodavanden med en finger og sukkede.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 20:26:55 GMT 2
Takashi kom tilfældigvis ind på den selv samme bar.. Han havde besluttet sig for, at nu ville han lidt ud. Det var længe siden han havde været involveret med nogen. Han kiggede sig lidt om, for at se om der skulle være nogen han var interesseret i. Men han kunne ikke lide, at skulle gå hen og bryde ind midt i alle folks hyggelige samtaler, alle sad sammen med nogen. Men så fik han pludselig øje på en fyr i tætsiddende bukser, en sort tang top med kæder, et pikhalsbånd og strithår. Han sad tilfældigvis alene. Og han så ikke helt tosset ud. Takshi fandt en plads meget tæt på denne fyr, og prøvede drastisk at lave lidt forskellige fagter der skulle få denne dreng til at kigge....
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 20:32:13 GMT 2
Saito så ned i sin sodavand og rodede stadig rundt med fingeren i den. han løftede hovedet og fik øje på en ny fyr herinde som han ikke havde set derinde tidligere i dag. han så på fyren og så op og ned af ham. man, han er godt nok lækker.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 20:40:54 GMT 2
Takashi bemærkede at fyren forlegent så på ham imens han rodede i sin sodavand. Han besluttede sig for langsomt at bevæge sig hen til ham "hej jeg hedder Takashi må jeg sætte mig her?"
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 20:46:08 GMT 2
Saito så op på fyren og rødmede en smule. "ja, må du gerne" Saito rykkede sig en smule og så rødmende ned i bordet. jesus, han kom herover.. hvad gør jeg nu hvd gør jeg nu. Saito stoppede med at rode rundt i sodavanden.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 20:49:03 GMT 2
"Dejligt. Og hvem er du så om jeg må spørge?" (/i)GOOOOOOOD hvor er han bare sød(/i) Takshi kunne ikke lade vær med at tænke en ekstra gang over hvordan ordene kom ud af hans mund med en lille smule usikkerhed og et lille knæk. (/i)pinligt(/i)
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 20:52:00 GMT 2
Saito så stadig ned i bordet, han rødmede meget og turde derfor ikke kigge op. "mi.. mit navn er Saito" Saito så stille op med håret ned for ansigtet så man ikke rigtig kunne se ham. ihh.. han er endnu mere lækker tæt på saito og en tår af sin sodavand.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 20:55:17 GMT 2
"Sikke et flot navn det er. Er det en god sodavand du har der. Det kunne vlære jeg også skulle bestille noget at drikke. Hvad siger du til at jeg giver den næste omgang?" [/i]nu håber jeg ikke det lød for desperat[/i]
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 20:57:55 GMT 2
Saito så op på Takashi, han havde glemt at hans hoved var knald rødt. "t..tak.. det er en god sodavand jo".. saito bed sig let i læben og så stadig på Takashi. "hvis´du gider må du gerne"
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:01:29 GMT 2
"Det gider jeg godt til søde og betagende smukke fyre" Takashi kiggede på Saitos kære røde ansigt. og jeg gider bestemt godt til dig "jeg smutter lige op og henter to drinks så" Takashi følte sig helt glad indeni. Han var ved at købe drinks til en sød fyr det var alt for længe siden han havde gjort det!
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:04:24 GMT 2
Saito smilte til Takashi inden han gik op efter noget at drikke. my god hvor er han egentlig sød.. han ser så rå og voldig ud.. men han er helt vildt sød Saito tog benene op på bænken og slog armene om dem.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:07:20 GMT 2
Takashi stod i køen og kiggede ned på Saito da sad foldet sammen på bænken og han var helt optaget af ham da tjeneren prikkede ham på skulderen "skal du have noget?" Takshi bestilte og fik sine drinks med sig og gik ned på plads igen. Han stilte meget fornemt den ene drink for Saito og holdte selv den anden i hånden. "Skål Saito"
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:10:45 GMT 2
Saito så på drinken og så på Takashi. Han tog glaset. "S..skål Takashi" Saitoslog stille sit glas mod Takashi's og og tog en tår. han begyndte at rødme en anelse igen.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:14:21 GMT 2
Takashi tog også en tår af sin drink. Egentlig var han lidt ligeglad med drinken hans mave krillerede bare så meget når han så på Saito. Han kunne slet ikke forstå at sådan en sød fyr havde siddet alene herinde da han komhan er da helt klart en af de sødeste herinde Takashi satte sit glas på borede krummede sine hænder sammen og kiggede lidt ned i bordet. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige.
|
|