Saito
Distant
I wish i could believe, that this would last forever <3
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:16:45 GMT 2
Saito så op på Takashi. han vidste ikke hvad han skulle sige til ham. han tænkte lidt på at smutte et andet sted hen. "øhhm...T... Taka.. Takashi?" Saito begynde at rødme
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:19:48 GMT 2
"Ja?" Takashi ventede spændt hvad Saito mon kunne finde på at sige. Han synes at han virkede lidt nervøs for at sige det.
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:21:38 GMT 2
"tænkte bare på... om... du ville med et andet sted hen?" Saito så ned i bordet og rødmede. flot, hvofor skulle ha tage med dig et sted hen.. du kender ham jo ikke.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:24:26 GMT 2
"JO JO DET VIL JEG GERNE!" Takashi kom til at høre at måske lød en smule ivrig. Han prøvede at lette lidt for for den kommentar. Hans toneleje blev igen normalt. "Hvor tænkte du på?"
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:26:13 GMT 2
Saito blev lidt forskrækket da Takashi råbte op. men så på ham og tænkte. "hmm.. hvad med stranden?.. eller byen?"
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:27:37 GMT 2
"Stranden lyder godt. Jeg ved ikke med dig." Det er lidt nemmere at snakke sammen på stranden end i alt den her pokkers larm fra musik og mennesker der snakker sammen
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:28:50 GMT 2
Saito nikkede. "kan vi godt sige" Saito drak det sidste af sin drink og rejste sig op. han ventede kun på Takashi nu.
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:31:14 GMT 2
Takashi så at Saito var klar til at gå, så han skyndte sig også at bælde det sidste af sin drink. "Jeg er ikke helt klar over hvor stranden ligger herfra er du?" Han rejste sig op og begyndte så småt og gå ned mod udgangen.
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:32:44 GMT 2
Saito fulgtemed Takashi. "jadet gør jeg, bare følg med mig.. hmm.. er du ny her sidden du ikke ved hvor stranden er?". Saito så spørgende på Takashi
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:34:48 GMT 2
"Det lyder godt. Ja jeg er rimelig ny her. Jeg bor omkring en halv time væk herfra og jeg flyttede hertil for et halvt år siden. Så det er første gang jeg er lige præcis her. Hvad med dig, hvor kommer du fra?"
|
|
Saito
Distant
|
Post by Saito on Aug 15, 2009 21:36:24 GMT 2
"ahh.. okay så.. jeg har boet her i byen sidden jeg blev født, så jeg kender byen rimelig godt". Saito gik mod udgangen og gik mod straden.
//out//
|
|
|
Post by Takashi on Aug 15, 2009 21:40:41 GMT 2
"Okay spændende. Så ved jeg jo hvem jeg kan få en rundvisning fra, når jeg engang har brug for det" Takashi håbede lidt på at Saito ville forstå em hentydning om at de skulle mødes igen engang. Det var jo bare en pæn og diskret måde og sørge for det på.
|
|