|
Post by Needa on Aug 10, 2009 21:34:58 GMT 2
Needa og Clarence havde spankulere gågaden tynd pga. de små ærinder Clarence havde. De trængte nu til en hvil og havde passede den indbydende park. De havde fuldt nogle små stier og var endt i området med de mange stenbænke. Dog havde de kurs mod græsset i stedet for, da dette var så sommervarmt og grønt, at det var langt mere fristende.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 21:38:46 GMT 2
Clarence kiggede sig kort omkring, og fandt at han syntes vældig godt om dette sted, han havde ikke været i denne del af parken før. Han var godt tilfreds med sine køb, og trængte nu egentligt til at slappe lidt af, hvilket jo gjorde dette til det ideelle sted.
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 21:43:34 GMT 2
Needa var særdeles begejstret over stedet, da dette mindede ham om sit barndoms hjem. "Hvor er her flot", sagde han let smilende og gik i noget der kunne minde om ærefrygt hen mod det gamle egetræ, der ikke lod sig kue af sin alder, og stadig stod stolt og knejsende. Needa lagde en venlig hånd på træets stamme og vendte sig halvt om for at betragte Clarence lidt. "Her er mere end velegnet til vores velfortjente hvil" bekendtgjorde han.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 21:45:25 GMT 2
"Du virker ganske munter?" spurgte Clarence med et let hævet bryn, "Eller er det bare mig?" Han satte sig ned, tæt ved stammen af træt, lidt fra hvor Needa stod, "Fortæller du ikke lidt om dig selv?"
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 21:48:37 GMT 2
"Nyder bare at være udenfor", sagde Needa noget mere roligt. "Det er det hele", forsatte han og satte sig ned ved siden af Clarence. "Hvad vil du vide?"
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 21:50:43 GMT 2
"Kan man fornemme." oplyste Clarence, og kiggede lidt på Needa, "Tjaeh, sådan lidt af hvert, hvor kommer du fra, hvorfor er du ikke blegfesen hudfarvet?" han tog fat i en lille lok af Needas hår, "Hvor har du sit smukke hår fra?" han trak lidt på skuldrene, "Sådan nogle ting."
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 21:54:08 GMT 2
Needas kinder blev en anelse rosa og han så lidt væk, før han så Clarence i øjnene. "Min mor er sigøjner, der af den knap så 'blegfesen' hudfarve og mit hår", sagde Needa med et mildt smil. "Min far er dog englænder, ikke at det ses", sagde han med et skuldertræk.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 21:56:17 GMT 2
Clarence kiggede på Needa, "Sigøjner? Fedt!" han smilte bredt og varmt mod den anden. "Fortæl lidt mere?" bad han, og kiggede med uhæmmet interesse på Needa.
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 22:01:57 GMT 2
Needas øjne voksede gradvis til de endte med at have en faretruende størrelse, og de var rettet direkte mod Clarence." "Eh", pep han og havde trukket armene til sig og lidt op foran sig, en anelse beskyttende. Da Needa indså det, sænkede han armene igen. "Tak", kom det så fra ham, hvor hans øjne derefter genvandt sin normale størrelse. "Er 18 og lige flyttet til byen. Jeg bor lige uden for centrum i en lille penthouse lejlighed med min kattekilling Nemi" fortalte han.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 22:04:38 GMT 2
Clarence nikkede lidt, "Spændende." "Må jeg spørge om noget?" spurgte han så, mens han pillede ved nogle græsstrå, der var lidt længere end de andre.
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 22:06:49 GMT 2
"Jah da", svarede Needa, der havde taget sin skuldertaske af og placerede den ved siden af sig. Han gled gradvist ned i en ubekymret liggende stilling, hvor han nød solen.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 22:10:33 GMT 2
"Hvordan voksede du op?" Clarence kiggede lidt på Needa, før han kiggede på græsstrående han pillede ved. Han var faktisk lidt træt nu.
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 22:14:02 GMT 2
"Stille og roligt. På en gård i England. Ganske fornøjeligt. Omgivet af dyr", fortalte han. "Men fortæl nu om noget om dig selv", krævede Needa, der strakte sig lidt højlydt derefter også rettede opmærksomheden mod Clarence.
|
|
|
Post by Clarence on Aug 10, 2009 22:16:19 GMT 2
"Hvad vil du vide om mig?" Clarence kiggede lidt ud i parken, før han kiggede spørgende på Needa, "Noget specielt du vil vide, stil nogle spørgsmål, ellers fortæller jeg intet."
|
|
|
Post by Needa on Aug 10, 2009 22:21:14 GMT 2
"Noget hen af det samme.. Alder, barndom, familie, interessere osv." remsede Needa op. "Det er i hvert fald en begyndelse", tilføjede han så og smilede kækt.
|
|