Keiji
Shy
Jaaeh.. men det kan jeg ogs? ^o^
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 23:29:54 GMT 2
Keiji ser op på ham. "Røg dræber.. Jeg er røgerlærgiker.." mumler han stille... hans øjne er sløve og let døsige at se på. "Jeg kan ikke selv komme op.." han sukker tungt. Keld-chan... Du skal hente mig nuuuh.. tænker han slukøret
//frys o:
|
|
|
Post by miruke on Sept 15, 2008 15:09:48 GMT 2
han tager ft i hans hånd og hjælper ham op på benene og ville rigtig ige undskyd men han gider ik rigtigt da saga er utrolig irriterrende og stoppede ham da han røg. #gid ham der keld-chan snart kommer så er jeg endeig fri for ham....suk# tænker han inde i sig selv
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 15, 2008 15:13:23 GMT 2
Keiji ser på Miruke.. med sådan et ulæseligt blik.. "Du ender med at blive et meget trist menneske!" siger han stille da han er kommet på benene.. han trasker hen til døren ud til, hvor han åbner den, sætter sig ud på trappen mens han ser ud over pladsen.. De er lige ved siden af hestestallen.. så han ser over på den..
|
|
|
Post by miruke on Sept 15, 2008 15:24:46 GMT 2
"ja..det ved jeg" siger han trist til sig selv efter han er gået . han læner sig tilbage i sin stol og køre hånden gennem si hår mens han sukker en gang. #måske er det også bare mig der er dum...eller ikke..eller måske er det ...gider jeg virkig ik tænke over lige nu..måske skulle jeg opføre mig lidt pænere...nah..eller måske?# han diskuttere lidt inde i sig selv hvordan han er og sådan da saga har givet ham lidt at tænke over om sig selv.men han tror bare ikke på han kan være venlig
|
|
|
Post by Alejandro on Sept 15, 2008 15:30:12 GMT 2
Alejandro er lige ankommet ved Zoo'en, og efter at have trasket rundt med sin rullekuffert i nogen tid, har han endelig fundet hen til hvor Keiji sagde han var. Han er lige kommet hjem fra studietur, men besluttede at det nok var bedst at hente Keiji med det samme, da denne lød til at han gerne ville hjem. Han får øje på en velkendt lyshåret skikkelse henne ved indgangen og vandrer derhen. Han lægger kort mærke til hans beklædning, men skænker det ikke yderligere en tanke, da det jo er Keiji.. og Keiji kan man ikke forudsige "Keiji" siger han med et smil da han når hen til ham. "Er du klar til at tage hjem?" spørger han. Han er lidt træt efter den lange togtur, og længes nu efter at tilbringe noget tid med sin kæreste.
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 15, 2008 15:32:34 GMT 2
Keiji ser op fra blikket der var klistret på hestestalden.. han ser på på Alejandro, og får tårer i øjnene.. han rejser sig op og nærmest kaster sig om halsen på Alejandro. Så hænger han bare flæbende der. "Keld-chaaaaaaan!" piver han... hænger ynkeligt om halsen på ham.. Han kunne have kravlet op på ham, hængt, kravlet ind under hans trøje som en anden koala, hvis altså ikke Alejandro så bare ville vælte af det..
|
|
|
Post by miruke on Sept 15, 2008 15:37:54 GMT 2
miruke går ud af bagindgangen for ikke at støde ind i ham igen og på vejen ud møder han en anden der arbejder der som siger "hvor skal du hen miruke?" hn kigger på ham og siger "gider ik arbejde mere idag " . den anden arbejder "kom nu lige en sidste tur med ned i stalden det lille føl er begyndt at die " han ender med at blive overtalt og går ned i stalden og kommer ind og klapper baby det lille føl . han står der et lille stykke td men begynder så at gå væk fra stalden og ser saga og en eller anen person men ingorrer ham bare og går lige forbi.
|
|
|
Post by Alejandro on Sept 15, 2008 15:55:42 GMT 2
Han må træde et skridt tilbage for at få et mere stabilt fodfæste da Keiji kommer springende. Han lægger armene blidt om Keiji, og smiler lidt af hans 'pivethed'. "Jeg tager det som at du har savnet mig" siger han, fortsat smilende. "Jeg har også savnet dig" kommer det så fra ham, hvorefter han presser et let kys mod Keijis tinding.
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 15, 2008 16:05:28 GMT 2
Keiji rødmer svagt. "Keld-chaaan!" ynker han så. "Jeg.. har set en baby-ponny blive født!" han slipper med armene om halsen, klynger om Alejandros arm istedet. "Og den er rigtig sød!" han putter sig ind til hans arm.. Nu da Alejandro er der, glemmer Keiji alt om hele omverdenen.. hvis ik det har noget med Alejandro at gøre altså..
|
|
|
Post by miruke on Sept 15, 2008 16:07:32 GMT 2
han går vidre og kigger lidt o mod himmelen og tænder så en smøg og går vidre og tager et par sug af den og går så væk //out
|
|
|
Post by Alejandro on Sept 15, 2008 16:18:26 GMT 2
Han ser mod keiji, smiler svagt. "Okay.. Det var da hyggeligt" siger han en anelse pædagogisk. Han klør sig let i nakken, da han ikke rigtig ved hvad han yderligere skal sige til det.
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 15, 2008 16:20:21 GMT 2
Keiji klynger om ham. "Vi skal hjeeem.." ynker han. Keiji tager Alejandros hånd.. Han trækker ham med sig afsted..
ud af zoo'en
|
|