|
Post by miruke on Sept 14, 2008 21:55:17 GMT 2
"TIE STILLE!" siger han og rejser sig op fra stollen og råber det i hans hovede imens der løber et par tårer ned af hans kind . han kunne virklig ikke klare det mere.imens han rejste sig gav han ham en lille lusing. #hvorfor tror han han kender mig!!!har dræbt 3 mennesker i mit liv jeg skal være glad for ikke at være i fængsel forhelvede !! hvorfor forstår han det ikke !!! jeg er en idiot!!vis jeg kunne gøre mig selv anerleddes ville jeg det men sådan er jeg bare !!# tænker han arrigt i hovedet "du ved indtet om mig ! så hold nu mund !" siger han hvorefter der løber lidt flere tårer ned ad kinden det er svært at se om han er ked eller sur.
|
|
Keiji
Shy
Jaaeh.. men det kan jeg ogs? ^o^
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 22:03:50 GMT 2
Keiji drejer hovedet ud til siden da han får lussingen... Hans øjne blir blanke... Men det stivner så.. han drejer ansigtet og retter bliket op på Miruke.. Nu er hans blik ikke det kærligt, varme og lettere dumme blik mere.. Det er hårdt og bistert. "Pas på hvad du siger og gør. Jeg er mere magtfuld end du tror. Jeg kan ødelægge dit liv for altid, bare ved et enkelt fingerknips hvis jeg ønsker det.." hvæser han.. som en kattekilling hvæser han fra sig.. Det er halvt om halvt rigtigt hvad han siger.. hvis han vidste hvordan man kunne gøre, så folks liv blev ødelagt, så kunne han gøre det.. for han har magt nok på grund af sit job, til at gøre det.. men han er for dum til at bruge sin magt på den måde... Men det ved Miruke jo ikke. og det behøves han heller ikke vide..
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 22:11:03 GMT 2
"hehe ødelææge mit liv? du kommer forsent det er allerede øelagt !og det har det været sidden jeg blev født!" siger han og kigger direkte på ham uden så meet som at blinke mens der stadig drypper tårer ned man kan godt se han er mere fortabt og ked af det end han er sur ... han regnede ike med han på nogenmåde kunne ødelægge hans liv mere end det var i forvejen ! slet ikke !
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 22:14:12 GMT 2
"Så stop dog den selvmedlidenhed!" snerrer han. "Du får kun noget godt ud af livet, hvis du selv gør det til det! Hvordan du vælger at gøre det er op til dig! Men det er da ynkeligt som du står og selvynker!" han vender ryggen til med et lille barnligt fnys, og armene over kors.. Nok er han temmelig dum i det, og meget naiv.. men han har det godt som han har det.. og i hans hoved er det godt nok!
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 22:24:52 GMT 2
han stopper med at græde og ser på ham med et smil der ikke rigtig er et glad smil på en måde mere lidt ondt . han går helt hen til ham og siger så til ham " he vil du virklig vide hvorfor jeg er så ikke sød..fordi jeg har dræbt 3 mennesker igennem mit liv..den ene min egen far , 2 andre jeg bare ikke brød mig om...tager stoffer engang imellem og gider virklig ikke at leve livet som du kalder det lille ven " hans stemme har ligesom forandret sig og er lidt mere psykopatisk... og ikke med selvmelidenhed mere med had og afsky....
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 22:29:16 GMT 2
Keiji ser sig over skulderen op på ham igen. "Nu begynder du igen.. mordere skal ikke diskrimineres!" fastholder han. "Du skal gøre livet til det du selv syntes.. Hvor svært kan det være?" han sukker og lægger armene lidt strammere over kors ind mod kroppen. "Jeg syntes stadig du er flink og rar! Basta." han vender ansigtet væk med endnu et let barnligt fnys
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 22:37:45 GMT 2
han går helt i baglås igen "hvorfor vil du ikke lytte !!!" beklager han sig . "så siger vi jeg er sød okay !og vil du så ik lade vær med at nævne det for mig !" siger han bestemt og kigger så væk fra ham da han ik gider se på ham... #øøøj første gang i mange år jeg gir op !hvorfor hvorfor !# beklager han sig inde i sig selv..
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 22:40:28 GMT 2
Keiji vender sig om og smiler varmt. "Der kan du se... Og forsøg så at se det lyse i ting.." han stikker tommelfingrene løst i lommerne. Keld-chan må da snart være her.. tænker han en smule utålmodig
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 22:49:00 GMT 2
"jaja" siger han lidt surmullende og kigger på uret #hvornår kommer hans ven mon henter ham ..# tænker han og sukker imenshan tænder en til smøg. han vil bare hjem når han er gået og så vil han drikke sig fuld og havde ondt af sig selv resten af dagen. eller måske ikke mske bure han bare for sjov nyde livet ..naahhh
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 23:08:33 GMT 2
Keiji ser hen på Miruke.. da han tænder en cigaret, mærker Keiji en panik inden i sig.. han farer hen.. "Nej!" han griber fat om Mirukes arm.. den han holder cigaretten i.. han ser bekymret på Miruke. "Nej Miruke-san! Du må ikke ryge.. Rygning slår dig i hjel!" han får blanke øjne af bekymring.. Keiji fatter bare ikke når folk er trætte af ham.. som regl slår folk ham bare.. men han er som et lille barn jo.. han forstår bare ikke..
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 23:11:25 GMT 2
"såbruger jeg bare den anden hånd " siger han og tager den over i den anden hånd og tager et stort sug og ånder det ud i sagas hovede. "du ved man kan også dø af at indånde det " siger han for sjov selvom det er rigtigt . han er ret ligeglad med han måske kan dø af det
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 23:15:08 GMT 2
"Nej!!" han forsøger at stoppe det.. men uden held. Keiji mærker røgen mod sit ansigt.. han forsøger at få luft.. men med et gisp falder han istedet om på gulvet... Keiji har fået a vide helt fra barn af at røg kunne dræbe.. hans læge sagde det.. Måske fordi Keiji er meget stærk røgallergiker..? hans lunger kan ikke filtrere det.. luften kan ikke indhalleres. det er en umulighed, så derfor besvimer han...
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 23:19:41 GMT 2
han slukker straks smøgen og ser han er besvimmet og tænker lidt over hvad han kan gøree ! han kan lidt føste hjælp og prøver at tjekke om han trækker vejret ved at lytte til han hjerte og mærke hans puls og mærke om der kommer luft ud af hans mund #sig han lever sig nu han lever ! # tænker han
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 23:22:10 GMT 2
Jo jo.. Keiji trækker vejret.. ikke ralrende.. for røgen er jo ikke omkring hans hoved mere... Han er blot røget ud af bevidstheden i en lille stund.. Få minutter efter åbner han øjnene stille.. Men han har hovedpine nu.. så lægger begge hænder mod sit hoved.. Ligger bare på siden med lukkede øjne, hænderne mod sit hoved. "uhm..."
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 23:24:23 GMT 2
"du er da lidt ynkelig , det var jo bare lidt røg " siger han og sukker . han forstår ik hvorfor han tager så meget skadde af en lille smule røg det er da ynkeligt . han kiger på uret igen og siger "kom nu op med dig " siger han og rejser sig op
|
|