|
Post by miruke on Sept 14, 2008 20:02:54 GMT 2
"ja det er det " siger han muntert og tager mobillen og puutter en i lommen igen og skriver vidre "hvornår henter han dig så?" spørg han og kigger kort på ham. han skriver lidt vidre igen og får det cool lokk på igen
|
|
|
Post by Alejandro on Sept 14, 2008 20:16:04 GMT 2
Han nikker, selvom Keiji ikke kan se det. "Ja, vi ses, Keiji" siger han med et smil. "Farvel" kommer det fra ham og han lægger på. han glæder sig nu til at komme hjem til sin kæreste.
|
|
Keiji
Shy
Jaaeh.. men det kan jeg ogs? ^o^
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 20:18:33 GMT 2
"Han sagde at toget ville være på perronen om en halv times tid.." Keiji smiler muntert. "Han har været på studietur.. siden i onsdags eller sådan noget.." han går over mod et fint lille vindue hvor han ser ud.. "Skal du så arbejde her hele dagen i dag?" spørger han med et lille smil hen over sin skulder.. Eller.. lille og lille.. nærmere gigantisk smil..
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 20:29:19 GMT 2
"nej kun til kl 12 , ville gerne tage noget overarbejde så jeg kunne få nogle flere penge men får ik en skid for det ! " siger han lidt vrissent og tænder en smøg. han tog et stort sug og lukkee kort øjnene og slappede af og åbnede dem så igen og kiggede lidt rundt han have fået udfyldt de nødvendige papir for idag
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 20:38:26 GMT 2
Keiji smiler skævt. "Altså.. du kan jo kontakte din fagforening hvis du ikke får løn for dit arbejde.. så ordner de det for dig.." han smiler muntert og tripper hen til Miruke. "Miruke-san.. Er du trist?" spørger han så, og ser på ham med de store blå øjne.. hovedet let på skrå...
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 20:42:52 GMT 2
"hmmm hvornår er jeg ikke det " det var sådan mere et retorisk spørgsmål det han stillede mens han kiggede koldt ned i bordet og derefter op på saga... "forstår dig virklig ike ...du kan ikke tage imod en fornærmmelse og du er altid ååh så glad , hvordan kan du holde det ud hm.." siger han og kigger op på ham , inden i er miruke faktisk bare en trist llle knægt der har haft en dårlig opvækst uden kærlighed men det kommer han nok aldrig til at indrømme
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 20:50:02 GMT 2
Keiji lægger hovedet på skrå. "Livet er det man selv gør det til.. Ligegyldigt hvordan alting er foregået, så er livet hvad man gør det til.." han aer ham på hovedet. "Hvis man bruger hver dag på at blive trist over fornærmelser, så kunne man ikke lave andet..." han griner lidt, stopper med at ae ham. "Jeg er måske et fjols.. Men så er jeg et lykkeligt fjols.. " han strækker sig. "Og fornærmelser kan jo ikke gøre en noget... de bidder jo ikke... Så ville jeg være død hvis de havde gjort det.. folk forsøger altid at fornærme mig ved at råbe 'bøsse' efter mig.. Men jeg er ligeglad.. For hvorfor blive fornærmet over det?" han griner lidt. "Du skal bare se alting lyst.. og ikke hænge dig i fortid.. Hvis du bare gør det du har lyst til.. så skal alt nok gå. Hvis du har lyst til at spise en hel liter is.. så gør det! Selv om nogle siger ' ej så blir man tyk'... det jo ligemeget, hvis man bare har det godt.." han ser lidt på sine hænder.. "Kys en and, hvis du har lyst til det.. for hvad andre tænker er ligemeget.."
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 20:53:57 GMT 2
under hele sagas lille ´tale´ kigger han med et hold nu op blik på ham. det giver virklig ingen mening for ham det saga siger. "jaja så siger vi det, syntes bare ik der er noget at være så super gla for altå der er krisser i verden og blablaba men altså vis man har en gigga huslejeog ingen venner og eneste man stadig lever for er sit job kan jeg ikke se det skønne !" siger han og kigger væk fr ham
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 21:03:44 GMT 2
"Er jeg da ikke din ven?" spørger han og ser pludselig trist ud. "hvis du har problemer med for stor en husleje, vil jeg gerne hjælpe dig.." han smiler og fisker i sin baglomme.. fisker en pung op. "Uhm... har ikke lige så mange kontanter ligenu.." mumler han tænksomt.. finder 7500 kr op i sedler. "Keld-chan siger jeg ikke skal bære for mange kontanter på mig på en gang..." han lægger pengene på bordet.. Når det kommer til regninger og husleje, så forslår 7500 skattefri kroner faktisk meget langt... ((tro mig! er flyttet hjemmefra.. det er mange penge X3)) "så kan du tænke lidt mindre på det.." han smiler stort.. putter den nu tomme pung tilbage i lommen. "Hvorfor finder du så ikke bare nogle at blive venner med hvis du mangler det?" han smiler fortsat varmt..
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 21:14:43 GMT 2
"jeg mangler det ikke og gider det ikke .." siger han selom man godt kan se han ikke mener det hvorefter han siger "jaja så er vi da venner vis det gør dig glad ". han var lidt flov over at låne pene og sagde ik noget andt end "tak.." og tog dem ned i lommen , selvom han var bange for de nok endte til smøger også vidre .. men han ville prøve at betale sine regninger for en gans skyld
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 21:28:09 GMT 2
Keiji griner lidt. "Hvorfor forsøger du at spille barsk?" han lægger hovedet på skrå. "Det har du altså ingen grund til.. for du er nemlig rigtig rar!" han klør sig lidt på armen udenpå trøjen.. de hvide shorts har fået lidt pletter hist og her af snavs fra stalden
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 21:31:46 GMT 2
"hvorfor skal du prøve at sige hva jeg er når du indtet ved om mig!?" han er begyndt at blive meget irriterret. mest fordi noget af det kunne passe men også fordi han ikke kender ham særlig godt hva ved han dog om ham?
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 21:35:51 GMT 2
Keiji ved ikke hvornår han skal holde mund.. han siger jo bare sin mening.. det har resulteret i flere forskellige ting igennem tiden.. som regl har han så bare haft sine store bodyguards med sig.. som har forhindret diverse folk i diverse ting.. Heldigt for ham at han aldrig har fået provokeret de der sindsyge voldtægtstyper.. kun en enkelt gang, men der var der en bodyguard som var der til at slå ham i gulvet... og stadig har Keiji ikke lært sin lektie. "Jamen du er da flink overfor mig? så er du da en sød person.." han smiler varmt og læner sig lidt løst siddende op af skrivebordet.. Han opfatter ikke at Miruke blir provokeret af komplimenter..
|
|
|
Post by miruke on Sept 14, 2008 21:45:02 GMT 2
"tie nu bare stille du ved jo indtet knægt ! kan godt være jeg er venlig overfor dig men det er også kun fordi du ikke fatter når jeg ikke er venlig ved dig, men er normalt ik så rar som du går rundt og tror i dit lille fantasie land!" man kan godt se han er på kanten til at flippe helt ud han gider det virklig bare ikke mere. han har virklig lst til bare at slå ham og gpå sin vej og glemme det her ved at drikke sig fuld eller noget der får det helt væk ..han gider ik blive dømt for at være noget han selv syntes han ikke er eller skal være
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 14, 2008 21:48:46 GMT 2
Keiji lægger hovedet på skrå. "... Du har meget had i dit hjerte.. har du ikke?" spørger han med et medfølende lille smil. ".. Du virker så opstemt.." han bider sig lidt i underlæben.. "Men altså... Hvorfor vil du ikke være sød mod folk? du ER jo et rart menneske.. venlig og rar... gæstfri også.." han sætter sig sådan en smule halvt op på bordet..
|
|