+'Minori~
Shy
Frygt mig ikke, lille ven >:]
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 19:05:13 GMT 2
Minori sender en knytnæve ud efter en mand som skubber hårdt til ham og derefter til Minori. Han giver slip i Minorus hånd og går truende imod den store mand. "Rør ham én gang til og du graver din egen grav!" Siger Minori koldt og mærker hvordan vreden koger, bobler og syder i hans krop. Manden går frem imod Minori med hævet brystkasse og prøver at se truende ud. Minori slår en hånlig latter op og sender ham nogle dræberblikke og giver ham et hårdt skub, før at han tager Minorus hånd og spæner afsted, imod pariserhjulet. Han nåede at høre nogen høje gisp og nogle råb, men han ignorer det. Ingen, absolut ingen, skal rører Minoru!
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 19:31:56 GMT 2
Tora holder nøje øje med hvad Minori gør. Beskytter han mig? Han gøs og så på Minori. Han fulgte med Minori da han pludselig løb afsted. Tora fulgte med så hurtigt han kunne, han var jo ikke særlig sportslig, dog var han smidig.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 18:32:05 GMT 2
Minori løber imod pariserhjulet, mens at han af og til ser tilbage imod den blålillahårede mand. Minori standser først op ved pariserhjulet, bagerst i køen. "Kom du noget til?" Spørger manden bekymret. Han trækker Minoru ind til sig og hviler sit hoved på hans, han elsker at stå tæt på Minoru. Minori er virkelig gal, men det hjælper både at stå tæt, men også at motionere.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 18:37:15 GMT 2
Tora bliver hurtigt og trækkes nærmest afsted af manden. Han så op på den ældre. ,, Jeg er okay.." Han trak vejret tungt og lettere forpustet. Han skævede lidt mod den ældres ansigt der forsvinder indover hans. ,, Hng? " Han puttede sig ind til manden og udstødte et lavt suk. Han var stadig forpustet, dog ikke meget.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 18:43:23 GMT 2
"Det er godt.." Sukker Minori og gnubber sit hoved imod Minorus. Han stryger hans hår og klemmer ham ind til sin muskuløse krop. Køen går fremad og han bliver nød til at give slip i Minoru, selvom at det er imod sin vilje. Han tripper lidt på stedet mens han griber ud efter Minorus hånd, han vil røre ham, bare lidt. Hvor som helst (XD)
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 18:48:41 GMT 2
Tora kom med en lille forvirret lyd da den anden gnubber sit hoved mod hans. Han åndede dog lettet op da den ældre rykkede sig. Det var lidt for tæt. Tora så på den ældres hånd der greb ud efter hans. Den ældre var mærkelig synes Tora, Det var helt som om det ikke var Minori længere, men en helt anden.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 18:57:20 GMT 2
Minori tripper lidt på stedet, han er lidt utålmodig. Han har lyst til at puffe alle menneskerne væk og trække Minoru med, men så vil de sikkert bare blive smidt ud og det ville ingen af dem bryde sig om. Da køen endelig er slut og det er deres tur, træder Minori op i en af ballonerne, mens at han trækker Minoru med sig.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 19:06:36 GMT 2
Tora fulgte bare med, som den der lille lydige hund. Han smilte svagt til den ældre. Han ville ikke inrømme at han synes at pariser-hjul er romantiske, og mystiske. Han satte sig ned med den ældre. Det var underligt. Alene med Minori i en forlystelse igen. Han sukkede stille.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 19:16:24 GMT 2
Minori sætter sig ned mens at han klemmer Minorus bløde hånd, som får Minori til at føle sig så blød og hjertet og får lyst til at gøre en masse godt for denne mand. Han kommer med en svag brummen, før at han rykker tættere på manden og ligger forsigtigt en arm om ham. Han ser at sådan en stang'dims, bliver slået ned, han smiler skævt og ser på Minoru. Han lukker roligt øjnene, han vil så gerne være sammen med Minoru. Hng, seksuelt. Han ved bare ikke hvordan han skal få Minoru til at give ham lov til at røvpulle ham. Hng!~
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 19:26:55 GMT 2
Tora trak sin hånd lidt til sig. Han kunne mærke at den anden var rimelig tæt på ham. Det skræmte ham lidt. Han så lidt væk fra den ældre. Tora pillede lidt ved stangen, så metalisk og våd af sved, og klistret af diverse søde sager. Han så kort på den ældre med et sødt lille blik. Han ville helt ikke gøre den anden sur eller skuffet. Minori havde jo gjort en hel del på at rette op på den han gjorde galt.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 19:31:21 GMT 2
Minori ser på Minoru og rykker sig sig fra ham, så han sidder så langt væk fra ham. Han kan godt mærke hvor irriteret han er, han har undskyldt så fucking mange gange, prøvet at få Minoru til at tilgive ham for det dumme han har gjort. Men nu er det nok! Når Minori kommer ned fra denne forlystelse skrider han hjem. Han gider ikke mere, han har prøvet alt for at gøre den anden glad, men intet er åbenbart godt nok for ham! Minori sætter albuen imod ballonens side og hans hage hviler i hans håndflade. Han ser sur ud, sur og tvær. Han ser på menneskerne. Hng, og forlystelsen er ikke engang begyndt. Han kan egentlig bare springe ud. Hng, nej, han vil give Minoru noget tid til at undskylde.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 19:57:19 GMT 2
Tora så på den anden. ,, Minori .. " Han bed sig i læben. Han havde gjort noget forkert, men hvad? Han rykkede sig forsigtigt hen til den ældre. ,, Hvad gjorde jeg galt? " Hans stemme var lav og forsigtig. Han puttede sig ind til den ældre, i et håb om at den anden ville fortælle ham det. En knude vred sig i hans hals. Han var bange for at den anden ville skubbe ham væk. Han ville ikke lade det gå på den måde.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 20:06:01 GMT 2
"Flyt dig!" Hvæser Minori og sender ham et strengt blik. Han har mest lyst til at kramme manden, men så let skal det ikke gå! Minori ser væk fra drengen, da han mærker pariserhjulet gå igang. Minori bider sig hårdt i læben og gnubber sig lidt i øjet. Hvis du begynder at tude, Minori, slår jeg dig kraftedme ihjel, kommer det fra hans hoved. Jaer, hans egen tanker. Han gider ikke at se på Minoru, han er selv uden om at Minori pludselig er blevet så kold, Minori kan kraftedme også blive irriteret, han er egentlig blevet irriteret mange gange men har bare skjult det godt, bare for Minorus eget bedste.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 20:31:04 GMT 2
Tora så forskrækket på den anden. ,, Gomen Minori.. " Han rykkede sig lydigt og sank i kroppen. Han bed sig i læben og så ud over kanten. Han ville ikke lade det hele gå galt, men han ville ikke irretere den anden mere. Det ville ødelægge 'Minori's humør mere. Han sukkede og så ned. Skuffet og lettere nedtrykt.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 20:39:33 GMT 2
"Nej.." Mumler han for sig selv. Han sukker dybt, før at han vender sig med fronten imod Minoru og begynder; "Minoru, jeg.." Siger han lavt og ser kort væk, tørrer sine øjne men prøver at skjule hans blanke øjne, men han græder virkelig! Den første blanke, lille tåre ryger ned fra hans ene lilla - Oprindeligt brune - øje, ned langs hans bløde kind. "Jeg har.. Jeg har aldrig..Følet mig.. Så t-tiltrukket.." Han stopper dér, fordi at tårerne vælter i stride strømme ned fra hans kinder. FUCK!! Stop det dér, stop det, nu! Men det stopper ikke, tårerne. De bliver ved, selvom at han tørre sine øjne med sin håndryg. "Jeg har aldrig følt mig så tiltrukket af nogen, som jeg er ved dig.."
|
|