|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 20:50:23 GMT 2
Tora vendte blikket mod den anden. Græd han virkelig, den rå type. Han sad stadig på afstand fra den anden. Han bed sig hårdt i læben og rykkede sig hen til den anden dog på en lille afstand. Han tørrede blidt den andens kind. ,, Mener du det? " Han ville egentlig ikke have svar på det da den andens tårer besvarede alt. Han ville blot have at den anden holdt om ham.
|
|
+'Minori~
Shy
Frygt mig ikke, lille ven >:]
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 21:05:18 GMT 2
Minori skammer sig, tænk at sidde og græde på den måde, endda foran en. "Selvfølgelig, ellers.. Ellers ville jeg jo nok ikke græde for første gang i flere år, vel?" Siger Minori og ser på Minoru med de blanke øjne. "Men.. Det.. Det er ikke sådan tiltrukket.. Tror jeg.." Siger han tøvende og bider sig i underlæben. "Jeg ved det ikke, Minoru!" Udbryder han klynkende. Han ser på Minoru, han tør ikke at røre ham mere i frygt for at han vil gå fra ham. Han tager en finger op til sit øje og trækker kontaktlinsen ud, det samme med det andet øje. Nu er hans brune og følelsesfulde øjne kommet frem, ikke de kolde lilla.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 21:24:20 GMT 2
Tora så på den anden. Han flyttede sin hånd fra den ældre. Da han ser den ældres øjne sank han i en klump. Han så på den ældres øjne. Hvor er han smuk uden de linser, flyver det igennem Tora's hoved. Han lænte sig mod den anden og kyssede den anden blidt på læberne. Det kunne mærkes at han stolede på den anden nu..
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 21:28:54 GMT 2
Minori spærrer forskrækket øjnene op da han mærker Minorus læber imod sine egne som er mindst lige så bløde og indbydende. Han trækker hovedet tilbage og bider sig i underlæben. "Gør det dér igen og jeg overfalder dig.." Mumler Minori mens at han ser væk fra Minoru. Hvad han fortæller er blot sandheden, han tænder på den anden. Og det ville jo ikke være så godt, slet ikke i forlystelsen.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 21:46:14 GMT 2
Tora så lidt på den ældre og bed sig i læben. ,, Gomen .. " Han ville ikke gøre noget forkert. Han satte sig lidt op af den ældre og så lidt ud mod kanten. ,, Du burde nok få dine linser i igen.. " Mumlede Tora lavt, selvom han ikke ville stoppe turen af den grund. Han så op mod den ældre igen. Han virkede så smuk uden linser. Dog ville Tora ikke inrømme det. Tora kunne dog også lide at kysse den ældre, men det holdt han for sig selv.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 21:54:45 GMT 2
Minori tørrer sine øjne ved at slæbe sin håndryg henover hvert af sine øjne, det ville have hjulpet bedre hvis han havde et ærme og ikke t-shirten. Han nikker let og og sætter sine linser i igen, han ved dog ikke hvordan de sidder, om de sidder ordentligt. Han ser på Minoru, han ser så smuk ud som han sidder dér med solen i ryggen. Minori stryger hans kind, lige før at pariserhjulet stopper.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 12, 2008 22:07:10 GMT 2
Tora så op på den anden. Det så ligt komisk ud da han satte dem i igen. Han smilte blot roligt. ,, Jeg hjælper dig med det .. " Han trak lidt i sit lange ærme, og tørrede den ældres kinder. Han turde dog ikke tøre den andens øjne. Han smilte blidt og fjernede sig igen. ,, sådan.. Lige som før " Mumlede han forsigtigt. Han ville så gerne kysse den anden igen, det var så dejligt og befriende. Det fik han til at føle sig tryg, hos den ældre.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 12, 2008 22:29:03 GMT 2
Minori ser på Minoru med et varmt smil. Det er svært at se hans kærlige blik igennem de lilla linser, men det kan skimtes. "Tak." Siger han blot før at han stiger ud af pariserhjulet som er standset. Han tager Minorus hånd og trækker ham med sig.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 13, 2008 20:51:19 GMT 2
Tora så på den ældre og smilede roligt. Han rejste sig og fulgte lige efter den anden. ,, Du er virkelig dejlig minori.. " Han sagde det stille og håbede lidt at han intet hørte. Men det ville han nok hvis han var så optaget af om Tora havde det okay hele tiden. Han klemte kort en smugle om den ældres hånd.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 13, 2008 20:53:32 GMT 2
Da han hører den andens ord, standser han brat op, drejer rundt på hælen og giver slip i Minorus hånd. Han bukker sig ned for at ligge sine læber imod hans. Han ligger hænderne om i hans nakke og stryger det bløde hår, lader det løbe igennem sine lange og smalle fingre. Han kan ikke holde sig fra Minoru, overhoved.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 13, 2008 21:02:47 GMT 2
Tora fik et lettere chok da den anden vender sig og kysser ham. Han nyder det dog og ligger forsigtigt sin hånd mod den ældres kind. Så blød og fin. Han glemmer dog ikke hvad den ældre sagde med at han ville overfalde Tora hvis han kyssede ham. Men det er jo Minori der kysser Tora denne gang? Så det gjorde vel ikke den helt store forskel.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 13, 2008 21:10:53 GMT 2
Minori mærker hvor følelsesladet han bliver, så han trækker sig væk fra den anden. Det er forkert! De er venner, derfor skal de ikke kysse! Minori ved godt at det ikke er derfor at han havde trukket sig væk, men fordi at han ville blive pissetændt og sikkert trække Minoru med ind på det nærmeste toilet og voldtage ham. Dérfor! Minori går fremad, han vil helst ikke se på Minori, han får sådan en lyst til at røre ham, føle ham, hver gang at han ser på den smukke mand. Han bider sig i underlæben, selvom at han godt ved at det ødelægger hans læbe og at han også bad Minoru om at lade vær, men han kan simpelthen ikke lade vær, han skal virkelig styre sine lyster - Og det er svært!
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 13, 2008 21:31:09 GMT 2
Tora blev lidt skuffet da kysset slippes og Minori bevæger sig væk. Tora greb hurtigt fat i den ældres hånd. Han fulgte roligt med. Han stirrede på den ældre. ,, Minori? Er der noget galt? " Han holdt blidt i den ældres hånd. Han ville så gerne mærke den ældres læber igen det er så dejligt. Han kunne ikke holde sig fra den ældre mere.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 13, 2008 21:37:56 GMT 2
Han bider sig endnu hårdere i læben da han mærker Minorus hånd om sin egen. Han sukker tungt og ryster let på hovedet. "N-Nej.. Der er ikke noget galt.." Siger han, mens at han standser. Han står med ryggen til Minoru, han vil ikke se på ham. Han er for kær. Han gengælder ikke den andens 'holden-i-hånden', han virker pludselig så underlig kold. Men det er nok fordi at han er så følelsesovervældet.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 13, 2008 21:47:02 GMT 2
Tora så på den anden. ,, Minori.. Der er noget .. " Han trak forsigtigt i den andens hånd. Han bed sig i læben og så på den ældre med et lille sødt blik. Han kunne ikke lide at den anden var på den måde. Han lukkede kort øjnene og tråde helt tæt på den ældre. ,, Se på mig Minori .. " Han så igen op på den ældre.
|
|