|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 14:32:21 GMT 2
Tora fik et lettere chok da den anden tager far i ham. Han gøs og så på den anden. Tora trak på skuldrene og så lidt ned i jorden. ,, Du må godt vælge, bare den ikke er al for vild.. " Han tænkte kort over hvor meget der skal til at få ham til at knække sig. Han gøs ved tanken.
|
|
+'Minori~
Shy
Frygt mig ikke, lille ven >:]
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 14:36:09 GMT 2
"Nejnej, du skal vælge nu." Siger Minori. Han har bestemt sig for at snakke med den pigede stemme hele tiden mens han er sammen me Minoru. Han kan tydeligvis bedre lide dén, end den rå og kolde. Jaer, det kan Minori egentlig godt forstå, da den rå er meget skræmmende og endda for et 'nervevrag' som Minoru. Han klemmer mandens hånd og giver ham et blidt kys på kinden, før at han trækker hovedet til sig og hans læber former et uskyldigt smil.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 14:48:54 GMT 2
Tora så lidt rundt. Han havde så svært ved at tage beslutninger selv. Han klemte blidt igen til den ældres hånd. ,, Jeg kan altså ikke vælge.. " Han så op på den ældre da han smiler. Han bed sig i læben og flyttede blikket ned i jorden. Hans kinder afslørede en svag rødmen. Det virkede helt forkert at den anden var sådan. Han rystede tanken væk og prøvede at finde noget de kunne prøve.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 14:59:37 GMT 2
"Du siger til hvis der er en du vil prøve, ikke? Jeg kan slæbes med til alt, bare det er dig der slæber mig." Siger Minori mens at han klemmer den andens hånd i sin egen. Minori ser sig nysgerrigt rundt med de lilla øjne, som oprindeligt er brune egentlig. Han gør et kast med hovedet, så det lilla hår flyver om hans køntformede ansigt. Han begynder at fløjte for sig selv, han er i godt humør hvilket er tydeligt at se på manden. Han er vel overtræt xD
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 15:10:02 GMT 2
Tora så på den ældre. ,, Jeg kan ikke vælge.. " Han bed sig hårdt i læben. Han skammede sig lidt. ,, Du må vælge " Han sagde det lavt. Han klemte den ældres hånd. Han ville ikke skuffe den ældre. Han smiler svagt, bare for at smile lidt.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 15:15:10 GMT 2
Minori standser op og trækker lidt i Minorus læbe med et par fingre. "Hng, du ødelægger altså din fine læbe af det dér" Siger han, hentyder til hans læbebideri. Han stryger ham over håret mens at han ser ham i øjnene. "Og det vil jo ikke være så godt, vel?" Han aer Minorus kind forsigtigt med håndryggen.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 15:31:40 GMT 2
Tora så på den ældre. ,, Men .. Det er en vane.. " Han så lidt væk fra Minori. Han kunne bare ikke se den ældre ind i øjnene. Det skræmte ham meget. Han lukkede kort øjnene. Han åbnede dem så og fik øje på et pariser-hjul. De var så fredelige og man kunne få overblik på de andre forlystelser.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 17:29:46 GMT 2
"Dum vane, kære." Siger han fortsat med den feminine stemme. Han smiler lidt, da den anden vender hovedet væk. Er Minoris øjne skræmmende? Jaer, meget. Men ikke hans rigtige, de er så blide og beroligende, ligesom hans rigtige stemme. Han stryger Minoru over håret, før at han begynder at gå fremad.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 17:40:51 GMT 2
Tora så på den den anden igen. Han følger med den ældre, som en lydig hund. ,, Hvad skal vi? " Han stemme var lav og forsigtig. Han ville ikke gøre noget forkert. Han så på den ældre, Tora ville egentlig gerne se Minori's rigtige øjenfarve. De var brune, det vidste han godt.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 17:54:25 GMT 2
"Vi? Hng, du skal finde ud af hvilken forlystelse vi skal prøve." Siger han med sin ægte stemme. Han holder godt rundt om mandens hånd, han har det godt ved at have styringen over manden, men har ikke tænkt sig at udnytte det. Han vil bare have Minoru til at stole på ham, det er det eneste han ønsker lige nu. Også kan man finde ud af hvad man videre vil, bagefter det.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 18:03:25 GMT 2
Tora pegede mod pariser-hjulet. ,, Deroppe fra kan vi se det hele.. " Han så på den ældre. Han bed sig i læben igen, egentlig uden at ligge mærke til det. Han trak lidt i den ældres arm, han havde altid elsket pariser-hjulet.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Aug 11, 2008 18:15:34 GMT 2
Minori ser imod dér hvor Minoru peger. Pariserhjulet? Hæh, hvor.. Romantisk, Minoru er vist en romantiker. Ret kært. "Jamen, så prøver vi den." Siger manden og begynder at gå imod pariserhjulet, mens at han holder Minoru i hånden. Han ser rundt på de forskellige mennesker. Børn, børn, børn, gamle mennesker. Waarh~>__< Minori maser sig igennem alle menneskerne, han er ligeglad med at de maser igen, bare at det ikke skal gå udover Minoru. Han sender nogle dræberblikke til dem alle sammen, for at advare dem.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 18:28:14 GMT 2
Tora så på den ældre, han var egentlig lettet over at den ældre ville. Han fuglte lydigt med. Det var dejligt at den ældre ville det samme. Han holdt sig tæt på den anden. Han smilte kort glad. Han så på den ældre.
|
|
Kazuki
Afraid
All we need is fantasy >:]
|
Post by Kazuki on Aug 11, 2008 18:32:39 GMT 2
Minori
Minori holder godt øje, både med menneskerne omkring dem men også med Minoru, bange for at han kommer til skade ved de andres irritation over Minoris skubben. Hng, ingen skal gøre Minoru fortræd, så bliver de kraftedme smadret i jorden! Minori klemmer Minorus hånd, sørger for at han er tæt på ham, men det er Minoru alligevel, ligger den ældre mand mærke til.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 11, 2008 18:59:08 GMT 2
Tora smilte til den ældre. Han kom dog med nogle grimmasser, da nogle gover ham el albue hist og pist. Men ellers rørte det ham ikke. Han gav Minori's hånd et klem og holdt sig helt tæt. ,, Der oppe kan vi se hele parken .. " Han smilte svagt og så på den ældre.
|
|