|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 17:39:01 GMT 2
Joy kunne ikke lade være med at små grine af Max's parodi. "Joo. Det håber jeg også." Svaret han til max's kommentar. Han bliv ved med at smile. Han så over på Max "Nej. Det er for tideligt. Jeg kan ikke ordne det før om en time eller to. Så det venter bare lidt." Svaret joy på Max's spøgsmål. "Hvad laver du endelig når du ikke tag billeder??" Spurte Joy.
|
|
merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 17:44:45 GMT 2
Max smilede drømmende" hvad jeg laver? hmm jeg laver mange forskellige ting..." Svarer han mens han griner lidt. *Hvis han vidste... Men det gør han heldigvis ikke* tænker Max. Han skynder sig at skifte emne."Nå men øhm kommer du så oprindeligt fra London?"
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 17:49:05 GMT 2
Joy nikket. "Jep. Det er jeg. Er lige flyttet hjemme fra. Så det bare skøndt. Jeg har altid være det forklædet enebarn. Så jeg har fået en god start. Og med mit job skal det nok alt sammen." Smilet han. "Hvad med dig??"
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 17:55:49 GMT 2
max smilede lidt hånligt til sig selv *wauw det var da bare det bedste emne du kunne finde. Din fortid er nok til at skræmme en hver væk.* Til joy svarede han bare venligt:" Nej jeg er oprindeligt fra USA... Jeg er da smigret over at du ikke kunne høre det på min accent, men jeg har jo sådan set også boet her i et stykke tid..." Han læner sig lidt frem:"men nyder du så at være alene?"
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 18:01:07 GMT 2
Joy smilte. Han havde faktisk ikke opdaget Max's accent. Men nu hvor Max nævnte den. Så kunne han godt hører det. Han kigget lidt underligt da Max lænde sig frem og spurte. "Joooo... Lidt. Men det gør ikke noget. Jeg slog op med min køreste for 2 månder siden. Så jeg nyder at være alene for en stun" Joy smilte.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 18:47:15 GMT 2
*Hmm sandhedens time* tænkte Max smilende *Men på den anden side så omvender jeg ham da bare hvis det er!* Så spurgte han i en lidt fortrolig og trøstende tone:"Din kæreste? er du ked af det? jeg mener var det dig eller hende der blev trætte af det?" Han lægger en trøstende hånd på Joys arm. "Hej jeg vil bare lige sige, selvom jeg ved det ikke kommer mig ved, så -hvis det var hende - så ved hun ikke hvad hun går glip af...!"
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 18:56:44 GMT 2
Joy smilte *Det typisk. Så bekrymmeret.* "Bar rolig. Jeg er helt okay. Det var mig der slog op. Og det var ikke en pige. Men en fyr. Han var altid andre steder end med mig. Sååå... Jeg slog op. Og takker." Tilførte han "Det var sødt sagt" Joy smilte
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 19:08:22 GMT 2
Max dansede sejresdans inde i sit hoved *yes han er homo! det gør alting meget nemmere! jeg havde det jo nok på fornemmelsen* Til Joy sagde han med stor grad af skuespil:"En fyr? wauw tænk jeg troede ikke at du var til drenge... Jeg er selv, men du virkede bare så... speciel? du ved ikke spor feminin^^" Max twistede det lige en tak til, til et meget charmrende og flirtende udtryk, og sagde:" og det var da så lidt.. jeg mente det! Du virker da som noget nær den perfekte kæreste." Han fyldte Joys glas op igen.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 19:19:45 GMT 2
Joy smilte. "Man skal jo ikke være piget for at være bøsse. Nørder kan også være det" Han smilte. Men da Max snakket sødt til Joy kunne Joy ikke lade være med rødme. Han tog en slurk af hans drik for at undgå at se Max i øjende. "Takker. Det sødt sagt." Svaret han bagefter.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 19:29:07 GMT 2
"nej selvfølgelig behøver man da ikke det, men du ved man er bare blevet vant til at de eneste man kan finde er dem der gør opmærksom på sig selv, ved netop at være feminine... Og jeg har egentlig ikke noget imod det men jeg har bare svært ved at kapere for meget af det på engang... Slet ikke som med dig!" Max smilede lidt da han så Joy rødme. *han er faktisk lidt sød!* tænkte han. Joy så også ud som om alkoholen var begyndt at have lidt effekt. Max smil blev lidt bredere, da han lænede sig frem og spurgte om han skulle hente noget mere at drikke. Både Joys lille flaske og Max's glas var tomme. "Måske er det også på tide at du gør din internet ting, klokken er halv ti..."
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 19:34:43 GMT 2
Joy smilte "Jaa.. Sådan er jeg bare." Han kigget op og smilte. "Men det har heller ikke været noget problem. Jeg har ikke haft svært ved at finde kærester. Men det er hvad det er. Jeg klar mig jo fint." Max spurte om han skulle hente mere at drikke. "Jamen det skal da ikke være dig der betaler heletiden. Jeg kan da også godt give. Jeg er ikke fattig." Joy roddet ned nede i hans lomme for at finde hns mobil.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 19:39:43 GMT 2
Max mente det rent faktisk da svarede:" Selvfølgelig er du ikke fattig, men det var mig der inviterede, og for at være ærlig så kan jeg godt lide at betale...^^' det giver selvtillid. Men selvfølgelig hvis du gerne vil så..."
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 19:44:24 GMT 2
Joy nikket "Det ville jeg gerne." Han rejste sig op og gik forbi max. Han kig til bartenteren *Så. Nu kan jeg snue i hvad der med tjerne og Max.* Han kigget på bartenteren. "Hey. Kan vi få genopfylt?"
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 19:47:35 GMT 2
James var igang med at vaske glas op da Max's nye legetøj kom op til ham og spurgte om genopfyldning. James mumlede et eller andet og begyndte at finde flaskerne frem. "skal det bare være det samme?"
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 19:54:32 GMT 2
"Jo tak" Smilte Joy. Han fandt pengene frem og lage dem på borderet. "Hvad er det der for jer til at opfører jer så underligt over for Max??" Spurte Joy. Han kigget dirakte på bartenteren
|
|